وکیل پایه یک دادگستری در شهران

وکیل پایه یک دادگستری در شهران

وکیل پایه یک دادگستری در شهران


امروز با معرفی وکیل پایه یک دادگستری در شهران و بررسی محدوده قضایی شهران با شما هستیم.

در بررسی محدوده شهران تهران که هم محله ای قدیمی محسوب می شود و هم بافت جدیدی با توجه به ساخت و سازهای جدید، به خود اختصاص داده است، محدوده مجتمع قضایی خانواده شهران، دادسرا و دادگاه کیفری شهران، معرفی وکیل پایه یک دادگستری در شهران، شورای حل اختلاف شهران، و دادگاه حقوقی شهران مد نظر قرار خواهد گرفت.

موسسه حقوقی مهر پارسیان، گروه وکلای مهر و دفتر وکالت محمدرضا مهری هیچ نمایندگی و شعبه ای در شهران و غرب تهران ندارد و همه خدمات مشاوره حقوقی و معرفی وکیل پایه یک دادگستری در شهران، در دفتر مرکزی موسسه واقع در میدان ونک انجام خواهد شد.

نکات مهم در معرفی وکیل پایه یک دادگستری در شهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

راه یافتن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شهران چیست و چگونه می توان مشاوره حقوقی غیر حضوری دریافت کرد؟

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان در معرفی وکیل پایه یک دادگستری در شهران چیست؟

محدوده قضایی محله شهران چگونه قابل شناسایی و دسترسی است؟

[/stextbox]

 

محدوده قضایی شهران در شمال غرب تهران

تمامی منطقه شهران، در منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته و پارک جنگلی کوهسار در شمال این محله، یکی از خوش آب و هواترین پارکهای شمال تهران است.

محله شهران در مسیر جاده امامزاده داود تهران، و در جنوب کن و سولقان قرار دارد و علاوه بر دارا بودن بافت قدیمی شهران، آپارتمانهای جدیدالاحداث شهران، این منطقه را از بافت قدیمی برون کرده و مرکزی برای زندگی و تجارت مبدل نموده است.

دادسرای ناحیه 5 صادقیه تهران

با توجه به اینکه این محله در منتهی الیه شمال غرب تهران و محصور در کوههای غرب تهران است و همچنین محل تردد افراد زیادی جهت استفاده از ییلاق سولقان و امامزاده داود و رستورانهای جاده امامزاده داود است، شناسایی محدوده قضایی ان اهمیت می یابد.

دادسرا و دادگاه کیفری 2 شهران

دادسرای ناحیه 5 تهران که در بلوار سیمون بولوار محله پونک واقع شده است، صلاحیت رسیدگی به جرایم عمومی محدوده شهران را دارد و دادگاه کیفری 2 مستقر در مجتمع قضایی قدس تهران در مجاروت دادسرای ناحیه 5 تهران، صلاحیت رسیدگی به پرونده های کیفری منطقه شهران را دارد.

پرونده های رابطه نامشروع و جرایم منافی عفت در شهران، پرونده های مربوط به مشروبات الکلی، در دادسرای ارشاد تهران، پروند ه های مواد مخدر در دادسرای انقلاب تهران، پرونده های جرایم پزشکی در دادسرای جرایم پزشکی تهران، پرونده های پولی و بانکی در دادسرای ویژه جرایم پولی و بانکی، پرونده های تخلفات راهنمایی و رانندگی در دادسرای تخصصی راهنمایی و رانندگی تهران، پرونده های جرایم رایانه ای نیز در دادسرای جرایم رایانه ای تهران، مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

دادگاه خانواده شهران

شعب ویژه دادگاههای رسیدگی به دعاوی خانواده در مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، واقع در شهران، رسیدگی به پرونده های خانواده در شهران را به عهده دارد.

پرونده های ملکی در محدوده شهران و نیز پرونده های حقوقی هم در شعب دادگاههای حقوقی همین مجتمع قضایی مورد رسیدگی قرار می گیرند.

شورای حل اختلاف منطقه 5 تهران واقع در فاز 2 شهرک اکباتان به پرونده های در صلاحیت این شورا رسیدگی می کند و شورای حل اختلاف ویژه خانواده مستقر در مجتمع قضایی شهید مفتح به پرونده های خانواده که در صلاحیت شورا قرار دارد، رسیدگی می کند.

ازدواج با زن شوهردار

دفتر وکیل پایه یک دادگستری در شهران

با توجه به اینکه تمامی خدمات حقوقی قابل ارائه توسط دفتر وکالت دکتر محمد رضا  مهری و همکاران وی در گروه وکلای مهر به صورت متمرکز و با استفاده از شیوه پیگیری پرونده ها از طریق سیستم CRM جهت مشاوره حقوقی و معرفی  وکیل پایه یک دادگستری در شهران، حتما با دفاتر این گروه در میدان ونک تهران تماس حاصل فرمایید.

دقت داشته باشید امکان مشاوره غیر حضوری با بهترین وکیل وکیل پایه یک دادگستری در شهران نیز وجود دارد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل پایه یک دادگستری در شهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره تلفن همراه وکیل پایه یک دادگستری در شهران

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *