وکیل پایه یک کیفری

وکیل پایه یک کیفری

وکیل پایه یک کیفری


امروز با معرفی وکیل پایه یک کیفری با شما خواهیم بود.

وکالت تخصصی در پرونده های حقوقی و کیفری، با پرونده های خانواده و امور حسبی، وکالت در شورای حل اختلاف و مراجع انتظامی، وکالت در دادسرا و یا دادگاه کیفری ۱ و ۲، ووکالت در دادسرا و دادگاه نظامی ۱ و۲، همه با هم تفاوت هایی دارند.

دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک کیفری تهران، به سوالات شما عزیزان درباره جرایم کیفری و آراء صادره دادگاه‌های کیفری، ضمن معرفی وکیل کیفری تهران پاسخ خواهد داد.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل پایه یک کیفری تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

دعوای کیفری چیست؟

جستجوی بهترین وکیل پایه یک کیفری تهران چگونه انجام می‌شود؟

برای طرح شکایت کیفری در تهران به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 شرح مختصری از دعاوی کیفری

در هر زمانی که در سطح اجتماع رفتاری اتفاق می‌افتد که به آن جرم گفته می‌شود، دارای دو جنبه خواهد بود، یکی از این جنبه‌ها که مرتبط با جامعه بوده و رابطه مستقیمی هم با امنیت  اجتماعی دارد جنبه عمومی آن جرم خواهد بود.

وکیل ملک در بلوار دریا

در اینجا  دادستان به عنوان نماینده مدعی‌العموم تکلیف دارد که از منافع جامعه حمایت کرده و از آسیب‌های مادی و معنوی که بر اثر ارتکاب یک جرم به جامعه وارد خواهد شد جلوگیری و دفاع کند.

شکایت کیفری پس از مطرح نمودن در داسرا، شکواییه خطاب به دادستان نوشته و مشخصات مشتکی‌عنه (کسی که از او شکایت دارید) را با اسم و مشخصات و آدرس معین کنید و شکایت خود را بنویسید و مدارک و مستندات خود را به شکایت پیوست کنید.

یکی از مسایلی که مراجعین دادگستری زیاد با آن مواجه هستند، تفکیک دو عنوان است و برای موفقیت در دادگستری، دانستن تفاوت‌های این دو عنوان خیلی موثر است:

دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی

دعوای کیفری: مربوط به عملی است که برای مرتکب آن، دادگاه مجازات تعیین می‌کند.

دعوای حقوقی: دادگاه مجازاتی درنظرنمی‌گیرد و فقط مرتکب عمل را به دادن حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می‌سازد.

شکایت کیفری: در هرکاغذی می‌توان تنظیم و به مرجع قضایی ارایه کرد. بسیاری از پرونده‌های شکایت‌های کیفری حتی با پس گرفتن شکایت از طرف شاکی هم بسته نمی‌شوند (مثل شکایت در مورد رشوه، قتل، زنا و … ). در شکایت کیفری، به شکایت کننده شاکی گفته می‌شود و به طرف او متشاکی یا مشتکی‌عنه و یا متهم گفته می‌شود و به موضوع پرونده نیز اتهام می‌گویند. برای دعوت کردن طرف شکایت کیفری (متهم) به دادگاه برگه‌ای به نام احضاریه برای او فرستاده می‌شود.

در نتیجه بعد از ارتکاب جرم دادسرای عمومی و انقلاب که دادستان ریاست آن را بر عهده خواهد داشت، دستور رسیدگی را خواهد داد و بعد از اینکه جرم به اثبات رسید و قرار مجرمیت صادر شد به وسیله کیفر خواست از دادگاه برای مجرم تقاضای مجازات می‌کنند.

نمونه شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه

وکیل کیفری به چه کسی اطلاق می‌شود؟

وکیلی که در امور کیفری متخصص بوده است و بتواند نسبت به هر موضوع کیفری که مطرح می‌شود دفاعیات تخصصی انجام دهد و به تمام امور کیفری اعم از ماهیت و قواعد و مقررات شکلی نسبت به آن اطلاع و تجربه داشته باشد وکیل کیفری می‌گویند که حتی وکیل حقوقی در تمام پرونده‌های کیفری نمی‌تواند حاضر شود.

پرونده‌هایی است که در دیوان عالی مطرح می‌شود، این دسته از پرونده‌ها فقط توسط وکلای پایه یک صورت خواهد گرفت.

بهره‌مند شدن از وجود وکیل کیفری و یا تیم کیفری در خصوص دعاوی کیفری نه تنها حایز اهمیت است بلکه باعث می‌شود بهترین دفاع و نتیجه ممکن نیز حاصل شود که موسسه مهر پارسیان این امکان را فراهم کرده. به این دلیل که طرح شکایت و نوع شکایت و زمان طرح شکایت و اینکه اوراق مربوطه از جمله لایحه دفاعیه، اظهارنامه، شکواییه به چه نحوی باید تنظیم شوند بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود و تیم مجرب وکلای پارسیان با سرپرستی دکتر محدرضا مهری آماده ارایه خدمات در تمام امور کیفری به شما عزیزان می‌باشد.

دفتر وکیل پایه یک کیفری

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره های تماس

  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵
وکیل پایه یک چیست

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

[stextbox id=’info’]

مشاوره حقوقی امور کاری و استخدامی

مشاوره حقوقی امور پولی و بانکی

مشاوره حقوقی امور مالی و مالیاتی

مشاوره حقوقی بورس و اوراق بهادار

مشاوره حقوقی سرمایه گذاری خارجی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی حضوری

[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *