وکیل چک کیفری

اعزام وکیل به آدرس شما

قبل از هر چیز اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی خانوادگی و یا دعوای کیفری مانند کلاهبرداری ، هک حساب بانکی ، هک شدن وب سایت شرکت ها و غیره هستید یا نیازمند مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت در تهران هستید، جهت دسترسی به بهترین وکیل پایه یک دادگستری از طریق شماره تماس های درج شده در این مقاله با ما در تماس باشید.

وکیل چک کیفری

کار های مربوط به چک و سفته و به طور کلی اسناد تجاری با توجه به شرایط خاص این اسناد بر چرخه اقتصاد دارای اهمیتی خاص بوده و در این خصوص قانون گزار با تصویب قانون خاص از اسناد تجاری حمایت نموده که در صورت دانستن این قوانین میتوانید تا حدودی از حقوق حقه خویش بهره مند شوید ولیکن تمام اصول و قوانین را نمیتوان با مطالعه چند ماده قانون در خصوص چک و سفته در صورت ایجاد مشکل مورد استفاده قرار داد زیرا قانون تجارت ایران در مورد اسناد تجاری برگرفته از قوانین تجاری و کنوانسیون های خاص بین المللی می باشد و بسیاری از اصول نانوشته در متون قوانین نهفته است.

لذا برای این منظور شما باید حداقل از مشاوره وکیل چک کیفری که در این کار متخصص بوده بهره مند شوید تا در صورت بروز مشکلات خویش از ایشان استفاده نمایید.

چک باید به صورت نقد و بدون وعده صادر شود. زیرا چک همانند اسکناس وسیله پرداخت نقدی است. بنابراین اگر به فرض مثال، امروز چکی برای تاریخ فردا یا هفته یا ماه یا سال آینده صادر شود، صادرکننده چک مجازات کیفری نخواهد شد، زیرا این چک حقوقی است.

اکثرمردم تصور می‌کنند، چکی که حقوقی می‌ شود از اعتبار افتاده و فاقد ‌ارزش است در حالی که به این صورت نیست و در چک‌ های حقوقی فقط صادر کننده قابل تعقیب و مجازات کیفری نیست ولی میتوانند وجه چک را وصول نمایند و به حق خود برسند.

وصول چک توسط وکیل چک کیفری چه مزایا یی را به دنبال خواهد داشت؟

  1. زمان صدور حکم علیه صادر کننده چک کمتر می شود.
  2. دیگر نیازی به حضور شاکی در دادگاه نخواهد بود.
  3. در صورت شناسایی اموال، وکیل میتواند به سرعت آنها را ضبط و توقیف نماید.
  4. وکیل میتواند برای جبران ضرر و زیان موکل خود ، دادخواست جداگانه ای تنظیم و ارائه کند.
  5. زمانی که چک جنبه کیفری داشته باشد وکیل چک کیفری میتواند حکم جلب صادر کننده را بگیرد.
وکیل چک کیفری

آدرس دفتر وکیل چک کیفری

تهران- گاندی جنوبی- خیابان ۱۴- پلاک۱۴- طبقه۴- واحد ۹- دفتر وکالت محمدرضا مهری

قبول وکالت پرونده‌ و مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

راه‌های ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه مشاوره حقوقی وکیل چک کیفری

 

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!