وکیل کلاهبرداری خرم آباد

وکیل کلاهبرداری خرم آباد

وکیل کلاهبرداری خرم آباد


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری خرم آباد با شما خواهیم بود.

پدیده کلاهبرداری به موازات عمر بشر، می‌تواند دارای قدمت و دیرینه باشد، در تماس های دریافتی از استان لرستان و شهرستان خرم آباد، بیشترین تقاضاها برای معرفی وکیل کلاهبرداری خرم آباد و وکیل مهاجرت خرم آباد است.

از این رو دپارتمان حقوق بین الملل موسسه حقوقی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با هدف ایجاد هماهنگی در پذیرش پرونده های کلاهبرداری خرم آباد با مشارکت وکیل کلاهبرداری خرم آباد، اقدام به انتشار مطالبی کوتاه در معرفی مهم ترین پرونده های کلاهبرداری خرم آباد نموده است.

نکات مهم در معرفی وکیل کلاهبردرای خرم آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل کلاهبرداری خرم آباد و لرستان چگونه قابل انجام است؟

مهم ترین پرونده های کلاهبرداری خرم آباد چیست و چگونه می‌توان در مراجعه به موسسات مهاجرتی فریب کلاهبرداران را نخورد؟

کلاهبرداری از طریق سایت های فالگیری و رمالی چگونه قابل تحقق است؟

[/stextbox]

 

کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در خرم آباد

مراقب سودجویانی که با انتساب و یا ارتباط خود به سازمان‌های دولتی، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، باشید.

مکررا مشاهده شده است برخی افراد با جعل عنوان، نماد، آرم، انتساب و یا ادعای داشتن ارتباطات ویژه با برخی مقامات، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی کشورمان و یا گرجستان و یا انتساب به سفارت کشورمان در تفلیس، پس از جلب اعتماد و دادن وعده‌های مختلف، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

توصیه می‌شود هموطنان عزیز کلیه امور تجاری، اقامتی و سایر پیگیری‌های خود را تنها از طرق قانونی پیگیری کرده و به هیچ عنوان به وعده‌های برخی افراد مبنی بر تسهیل امور از طرق غیرقانونی و معمول توجه نکنند.

دادستانی انتظامی مالياتی

کلاهبرداری جدید تحت عنوان خرید سهام و دریافت اقامت یا ویزای توریستی استرالیا

پیرو تماس ها و سوالات متعدد متقاضیان گرامی، به اطلاع می رسانیم استرالیا به هیچ عنوان با خرید سهام به متقاضیان، اقامت یا ویزای توریستی نخواهد داد و متاسفانه  اخیرا عده ای سودجو با وعده خرید سهام و تبلیغات دروغین ویزا و اقامت استرالیا تبلیغات وسیعی راه انداخته اند.

متقاضیان گرامی در ایران در اولین قدم از مشخصات و شماره مارا نامبر وکیل مهاجرتی خود اطمینان پیدا کرده و به هیچ عنوان فریب شرکت های مهاجرتی غیر قانونی و فاقد وکیل را نخورید.

کلاهبرداری از طریق سایت های رمالی و فالگیری

باج افزارهایی که از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود، یک تهدید کاملا جدی در فضای مجازی هستند و به کاربران توصیه می‌کنیم با اطلاعات کافی به فضای مجازی و سیستم رایانه ای ورود کنند تا در مواجهه با باج افزارها کمترین آسیب را ببینند.

باج‌افزارها از مواردی است که در سراسر جهان مبتلا‌به تمام کاربران است و هشدار می‌دهیم کاربران اطلاعات ذی قیمت خود را در سیستم های رایانه‌ای خود نگهداری نکنند و در صورت نگهداری حتما کپی از اطلاعات خود را در جای دیگری خارج از سیستم رایانه داشته باشند تا بتوانند در صورت بروز مشکل توسط این باج‌افزارها اطلاعات خود را حفظ کرده و قربانی باج‌افزارها نشوند.

وقوع جرائم از طریق بازی‌های آنلاین

نظارت کاملی از سوی دستگاه خاصی بر این بازی‌ها نمی‌شود، چراکه در کشور هیچ مرجعی براساس قانون متولی صدور مجوز بازی‌های آنلاین نیست، از همین رو نظارت جدی و جامعی نیز تاکنون در این زمینه نداشتیم.

پایگاه دوم پلیس امنیت اخلاقی

پلیس فتا درباره موارد مجرمانه در بازی‌های آنلاین، تنها در صورتی می‌تواند، ورود کند که شاکی خصوصی شکایت کند و پلیس نیز پس از شکایت اقدامات لازم را انجام می‌دهد. کلاهبرداری و آسیب‌های فردی از موارد مجرمانه بازی‌های آنلاین است، بنابراین تا مدعی و شاکی خصوصی نباشد، پلیس فتا نیز نمی‌تواند ورود کند.

تاکنون نیز شکایتی در خصوص موارد مجرمانه از طریق بازی‌های آنلاین به وکیل کلاهبرداری خرم آباد و همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان نرسیده است.

معمولا شکایت‌هایی که از این طریق صورت می‌گیرد، بیشتر در زمینه برداشت از حساب است که با ورود پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود، فرزند شاکی بدون اطلاع والدین برای انجام بازی مقداری از حساب برداشت کرده و عملا جرمی صورت نگرفته است، اما به صرف اینکه این بازی باعث جرمی شود و اتفاق خاصی رخ دهد، تاکنون موردی نداشتیم.

پلیس فتا به صورت متوالی و روزمره با سایت‌ها و کانالهای دعانویسی که اداره کنندگان آنها افراد سودجویی هستند، برخورد می‌کند، اما کاربران نیز باید تلاش کنند تا با افزایش هوشیاری آسیب کمتری ببینند.

لذا کاربران باید مراقب باشند تا فریب اینطور موارد را نخورده و برای مشاوره یا هر گونه درخواستی کمتر به این سایت‌ها و شبکه‌ها گرایش پیدا کنند و فریب این موارد را نخورند.

وکیل کلاهبرداری خرم آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری در خرم آباد و یا مشاوره رایگان و آنلاین با وکیل مهاجرت خرم آباد با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل کلاهبرداری خرم آباد

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت خرم آباد، مشاوره آنلاین با وکیل کلاهبرداری خرم آباد، معرفی بهترین وکیل پکلاهبرداری خرم آباد، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

انواع تخلفات بانکی

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر سوالی داشتم ما در روستاهای اطراف شهر خرم آباد زندگی میکنیم سوالم از آقای وکیل این هست که در عقد مزارعه، اگر زمين موضوع قرارداد به صورت موقت از قابليت انتفاع خارج شود و سپس همه چیز درست شود، عقد مزارعه منفسخ می شود ؟

    • سلام وقت شما بخیر از ماده ۵۲۷ قانون مدنی که مقرر داشته :هر گاه زمین به واسطه فقدان آب یا علل دیگر از این قبیل از قابلیت انتفاع خارج شود و رفع مانع ممکن نباشد عقد مزارعه منفسخ‌ میشود. به این نتیجه می رسیم که مفهوم مخالف آن این است که در فرض پرسش شما مزارعه منفسخ نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *