وکیل کلاهبرداری در نیاوران

وکیل کلاهبرداری در نیاوران

وکیل کلاهبرداری در نیاوران


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری در نیاوران با شما هستیم.

دادسراهای عمومی و انقلاب تهران، در تقسیم کار که آیین نامه چگونگی حل اختلاف بین آنها توسط دادستان عمومی و انقلاب تهران تدوین و تصویب شده است، رسیدگی به جرایم ارتکابی در هر منطقه ای را پذیرفته اند.

رسیدگی به جرم کلاهبرداری در نیاوران و منطقه یک تهران، در دادسرای ناحیه یک شمیران تهران، انجام می‌شود و در جرایم کلاهبرداری تا سیصد میلیون تومان، پایگاه یکم آگاهی تهران، و بالاتر از آن پلیس آگاهی شاهپور، مرجع ارجاع پرونده های کلاهبرداری در نیاوران است.

دفتر بهترین وکیل کلاهبرداری در نیاوران و همکار گروه وکلای مهر، با توجه به وجود تجارب زیادی در پرونده های کلاهبرداری ملکی در نیاوران، پرونده های کلاهبرداری از طریق تدلیس (عیب پوشی و فریب) در ازدواج در نیاوران.

فروش مال غیر در نیاوران و پرونده های خانواده در نیاوران، با همکاری قضات بازنشسته دادگستری و وکلای کیفری تهران، به بررسی مهم ترین پرونده های کلاهبرداری در نیاوران و معرفی دفتر بهترین وکیل کلاهبرداری در نیاوران پرداخته است.

نکات مهم معرفی وکیل کلاهبردرای در نیاوران

برای طرح شکایت از کلاهبرداری در نیاوران به کدام مرجع باید مراجعه کنیم؟

آیا طرح شکایت از پزشک در نیاروان و یا شکایت از جرایم اقتصادی در نیاوران در دادسرای محل انجام می‌شود؟

وکیل خوب مهریه در تهران

جستجوی بهترین وکیل کلاهبرداری در نیاوران و بهترین وکیل کیفری در نیاوران چگونه انجام می‌شود؟

پرونده‌های مهم کلاهبرداری در نیاوران چیست و راه پیشگیری از کلاهبرداری چیست؟

طرح شکایت کلاهبرداری در نیاوران

برای طرح شکایت کلاهبرداری در نیاوران، ابتدا با تنظیم شکواییه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مورد نظر و پیوست (همراه) نمودن مدارک و مستندات طرح شکایت و پس از ابطال تمبر هزینه دادرسی، به معاونت ارجاع دادسرا مراجعه نمایید.

پس از بررسی موضوع شکواییه، توسط معاونت ارجاع دادسرا، موضوع به شعبه بازپرسی و یا مرجع انتظامی ارجاع می‌شود و مرجع مذکور شروع به تحقیقات و اعلام نتیجه به دادسرا خواهد نمود.

پرونده های مهم کلاهبرداری در نیاوران

کلاهبرداری از طریق چک های بلامحل

یکی از جنجالی ترین پرونده های کلاهبرداری در نیاوران، پرونده جوان ۲۲ ساله ای است که با مراجعه به سوپر پروتئین ها در منطقه نیاوران و محمودیه، اقدام به خرید عمده گوشت با چکهای سرقتی و بلامحل می‌نمود و پس از فروش نقدی گوشت های خریداری شده در مخفیگاه خود زندگی می‌کرد.

کلاهبرداری از بازیگران و هنرمندان

پرونده کلاهبرداری از هنرمندان و بازیگران تلویزیون و سینما نیز توسط جوان ۲۵ ساله ای در سال ۱۳۹۴ رقم خورد و مالباختگان این پرونده کلاهبرداری در نیاوران، با وعده سرمایه گذاری در تهیه و تولید دکور فیلم ها و پرداخت سود مشارکت، اقدام به سرمایه گذاری در شرکت صوری (غیرواقعی) نمودند.

بعضی از این افراد به دلیل نداشتن وجه نقد، اقدام به اعطای وکالت بلاعزل (بدون حق برکناری) املاک خود به این جوان انتقال نمودند و مشارالیه (ایشان) نیز با انتقال صوری املاک موفق به کلاهبرداری چهل میلیارد تومانی شده بود.

راهنمای خرید ملک برای پزشکان

پرونده این کلاهبرداری در نیاوران، منجر به صدور رای محکومیت شده ولی تاکنون به متهم دسترسی پیدا نشده است.

کلاهبرداری از طریق تدلیس در ازدواج

به دلیل داشتن تمکن بالای ساکنین نیاوران تهران، تدلیس در ازدواج (فریب و عیب پوشی در ازدواج) از طریق اجاره اتومبیل های گران قیمت و پرسه زدن در مناطق بالای شهر توسط جوانان و فریب در ازدواج به دلیل عدم رعایت نکات اخلاقی توسط خانواده ها، به معضلی تبدیل شده است.

در مراجعه این گونه افراد به دفتر وکیل کلاهبرداری در نیاوران و همکار موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، عمدتا عدم تحقیق درباره خانواده متقاضی ازدواج و مراجعه جوانان برای خواستگاری بدون والدین عنوان شده است و حتی در بسیاری موارد، خواستگار با پدر و مادر قلابی به خواستگاری رفته و به دلیل عدم تحقیق از سوی خانواده، موفق به فریب و تدلیس در ازدواج و در نهایت کلاهبرداری از خانواده همسر شده است.

دفتر وکیل کلاهبرداری در نیاوران

با توجه به تخصصی بودن موضوعات کیفری به ویژه شکایت از کلاهبرداری و دفاع در پرونده های کلاهبرداری، حضور وکیل متخصص کیفری و با تجربه در پرونده های کلاهبرداری ضروری به نظر می‌رسد.

جهت انتخاب و معرفی وکیل کلاهبرداری در نیاوران، وکیل و مشاور حقوقی خوب در نیاوران، وکیل طلاق توافقی در نیاوران، وکیل ملکی نیاوران ، مشاوره با وکیل تلفنی نیاوران، مشاوره با وکیل آنلاین نیاوران ، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *