وکیل کلاهبرداری کرمان

وکیل کلاهبرداری کرمان

وکیل کلاهبرداری کرمان


 

امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری کرمان با شما خواهیم بود.

رونق نسبی کشاورزی و کشت پسته و همچنین محصول بی نظیر خرمای باغات استان کرمان و همچنین ارزش گذاری اراضی زراعی و باغها، عدهای از کلاهبرداران را بر آن داشت تا با تهیه اسناد جعلی، و با معرفی خود به عنوان مالک اراضی و مستغلات، اقدام به کلاهبرداری در کرمان و شهرهای اطراف نموده و مهم ترین پرونده های کلاهبرداری در کرمان را رقم بزنند.

وکیل کلاهبرداری کرمان، همکار گروه وکلای مهر و دارای قرارداد قبول پرونده با موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، مهم ترین عامل تشکیل پرونده های کلاهبرداری در کرمان را اعتماد به بعضی از سایت های اینترنتی و همچنین کانال های تبلیغاتی در فضای مجازی دانسته است که به تشریح و انتشار آن در تخصصی ترین سایت حقوقی ایران خواهیم پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل کلاهبرداری کرمان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت تمایل به طرح شکایت کلاهبرداری در کرمان و شهرهای استان کرمان چگونه با وکیل کلاهبرداری کرمان آشنا شویم؟

دفتر وکیل خوب در کرمان و وکیل خوب کلاهبرداری در کرمان چگونه قابل جستجو است؟

آیا وکیل کلاهبردرای در کرمان، به عنوان وکیل طلاق توافقی در کرمان قابل استخدام است؟

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل کلاهبرداری کرمان چیست؟

[/stextbox]

 

پرونده های مهم کلاهبرداری در کرمان

کلاهبرداری رایانه ای

میزان ارتکاب جرایم رایانه ای به ویژه کلاهبرداری اینترنتی از جمله جرایم مهم کلاهبرداری در کرمان است که همکار وکیل کلاهبرداری کرمان، از طریق مرکز اطلاع رسانی و سیستم یکپارچه مدیریت موکلین، به دفتر مرکزی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان منعکس نموده است.

در این شیوه از کلاهبرداری بسیاری از کانال های تلگرامی، با وعده تهیه جنس ارزان از مناطق مرزی مانند بانه، و دریافت مبالغ پیش پرداخت بابت این محصولات، اقدام به اخذ وجوهی از متقاضی نموده و بعد از دریافت وجه پاسخگوی پیگیری خرید نیستند.

لیست وکلای ملکی تهران

کلاهبرداری ملکی

اصیل جلوه دادن خود با اسناد مالکیت جعلی و بعضا تبانی با بعضی ادارات دولتی، جهت فروش مال غیر و کلاهبرداری از سرمایه گذاران در رتبه جرایم بعدی کلاهبرداری در کرمان است که توسط وکیل کلاهبرداری کرمان مورد قبول مشاوره حقوقی و وکالت در کرمان قرار گرفته است.

کلاهبرداری از خانواده های متهمین پرونده های قاچاق مواد مخدر در کرمان

به دلیل عبور کاروان های قاچاق مواد مخدر از استان کرمان، و کشف و دستگیری و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در کرمان، عده ای با جعل عنوان وکیل و همچنین ادعای داشتن ارتباط در دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، اقدام به اخذ مبالغ معتنابهی از خانواده های متهمین به قاچاق مواد مخدر در دادسرای انقلاب کرمان و شهرهای اطراف می‌نمایند.

در این راستا و بنا به گزارش وکیل کلاهبرداری کرمان، به تازگی با دستگیری دو وکیل قلابی در کرمان، پرونده قضایی برای این افراد با عنوان کلاهبردرای تشکیل و روانه زندان شده اند.

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل کلاهبرداری کرمان

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در اقدامی نو، اقدام به عقد قرارداد با وکلای دادگستری در سراسر کشور نموده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل کلاهبرداری در کرمان، وکیل و مشاور حقوقی خوب در کرمان، وکیل طلاق توافقی در کرمان، وکیل ملکی کرمان، مشاوره با وکیل تلفنی کرمان، مشاوره با وکیل آنلاین کرمان، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

واخواهی و اعتراض به حکم غیابی

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *