وکیل کیفری یوسف آباد

وکیل کیفری یوسف آباد

وکیل کیفری یوسف آباد


امروز با معرفی وکیل کیفری یوسف آباد با شما هستیم.

برای سپردن پرونده کیفری به بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در یوسف آباد، دفتر وکالت محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، آمادگی خود را جهت مشاوره آنلاین حقوقی به عزیزان اعلام می نماید.

در مقاله پیش رو به بررسی شرایط انتقال و واگذاری پارکینگ به غیر با شما صحبت خواهیم کرد.

سلام من مالک یک واحد آپارتمان در مجتمعی 16 واحدی هستم در مجتمع ما به اندازه کافی پارکینگ وجود ندارد و واحد من هم پارکینگ ندارد خواستم بدونم می‌تونم پارکینگ یکی از همسایه هامون را ازش بخرم؟

چون گفته میخوام بفرومش به هرکی بخره و برای مالکان ساختمان الویت قرار داده است؟

امروز با موضوع انتقال پارکینگ و انباری آپارتمان به غیر همراه با شما هستیم، با توجه به گرانی سرسام آور پارکینگ در شهرهای پرجمعیت، عده‌ای قصد این را دارند تا پارکینگ خود را به غیر منتقل نمایند یا از دیگری پارکینگ بخرند و از این رهگذر سوالاتی به ذهن اشخاص متبادر می‌گردد که در این مقاله سعی داریم حتی الامکان این موارد را بررسی نماییم.

نکات مهم در معرفی وکیل کیفری یوسف آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا می‌توانیم پارکینگ واحد خود را به شخص دیگری بفروشیم؟

نحوه معامله پارکینگ و انباری یک واحد آپارتمان به چه شکل است؟

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در یوسف آباد چگونه انجام می شود؟

پرسش و پاسخ حقوقی با وکیل کیفری یوسف آباد از چه طریقی ممکن است؟

از کجا مطمئن شویم پارکینگ ما دقیقا کجاست؟

[/stextbox]

وکیل آدم ربایی در مشهد

 

انتقال پارکینگ مشاع به شخص ثالث

با انتقال قطعات آپارتمانی در صورت وجود انباری و پارکینگ یا یکی از آن‌ها، دفترخانه اسناد رسمی تعلق آن را به آپارتمان در سند انتقال صراحتا قید و اعلام می‌داردکه خریدار با مراجعه به واحد ثبتی سند مالکیت آپارتمان و ملحقات آن را که انباری یا پارکینگ یا احتمالا چند انباری و یا چند پارکینگ باشد در یک جلد سند مالکیت دریافت می‌دارد.

بدین ترتیب انباری و پارکینگ و پارکینگ‌های متعلق به آپارتمان مشخص می‌شود و معمولا در صورت مجلس تفکیکی نیز قید می‌شود انباری‌ها و پارکینگ‌ها به تنهایی قابل انتقال نمی‌باشد.

و اما سوال اصلی اینجاست که آیا پس از صدور اسناد مالکیت قطعات و اختصاص یافتن انباری‌ها و پارکینگ‌ها به قطعات آپارتمانی، مالک می‌تواند انباری یا پارکینگ را به غیر انتقال دهد؟

یا بالعکس مالک می‌تواند فقط آپارتمان را مورد انتقال قرارداده و انباری یا پارکینگ متعلق به آپارتمان را مورد انتقال قرار داده و انباری یا پارکینگ متعلق به آپارتمان را برای خود باقی بگذارد؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت هرچند انباری‌ها و پارکینگ‌ها به صورت مفروز بوده و حدود برای آن‌ها مشخص شده است اما مستقل تام (کاملا مجزا) نیستند و جزو ملحقات و ملصقات (چیزهایی که به آن واحد آپارتمانی اختصاص دارد و خاص آن واحد است) واحد مورد تفکیک محسوب می‌گردد و انتقال آن‌ها به اشخاص غیر یعنی افرادی که در مجموعه مالکیتی ندارند ممکن نیست و یا اگر انتقال به نحوی صورت پذیرد که انباری یا پارکینگ یا فقط آن دو در ید مالک باقی باشد صحیح نیست.

مشاوره حقوقی تخلفات انتظامی قضات

اما به هر صورت انتقال واحدهای انباری و پارکینگ بعد از صدور اسناد مالکیت به اشخاصی که در مجموعه مورد تفکیک مالکیت دارند بلامانع می‌باشد.

نحوه انتقال پارکینگ و انباری به چه شکل است؟

واحدهای ثبتی می‌توانند پس از انجام معامله و اخذ مدارک انتقال رسمی با توضیح لازم در سوابق ثبتی و پیش نویس سند مالکیت، قطعه یا قطعات خریداری شده جدید را به واحد آپارتمانی مورد مالکیت قبلی خریدار محلق دارند.

چگونه پارکینگ و انباری خود را در مجتمع پیدا نماییم؟

بهترین راه ممکن مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک و دریافت کروکی ثبتی می‌باشد، سپس محتویات سند خود را با کروکی ثبتی مطابقات دهید تا مطمئن گردید.

وکیل کیفری یوسف آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری در مباحث ملکی و قوانین آپارتمان یا سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر 

 

[/stextbox]

 

5/5 - (21 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *