ویزای ازدواج انگلستان


امروز با موضوع ویزای ازدواج انگلستان با شما هستیم.
مهاجرت به سایر کشورها از طریق ازدواج، به شرط داشتن سایر شرایط، می‌تواند یکی از بهترین انواع مهاجرت ها باشد. موضوع مهاجرت به قدری حایز اهمیت است که کارشناسان اقتصادی، اثرات بد و زیانبار مهاجرت بد وب دون انگیزه را با آتش سوزی در اموال و زندگی، مقایسه می‌نمایند.

همانگونه که در اثر آتش سوزی، تمامی دارایی و اسباب زندگی یک خانواده در معرض نابودی قرار می گیرد، با مهاجرت ناصحیح هم در معرض این خطر قرار می گیریم.

ازدواج با تبعه کشور انگلستان، این امکان را به طرف مقابل می‌دهد که به کشور انگلستان سفر نموده و ضمن آشنایی بیشتر با فردی که خواهان ازدواج با اوست، نسبت به ثبت رسمی ازدواج در انگلستان و اخذ تابعیت انگلستان از طریق ازدواج، اقدام نماید.

صدور ویزای ازدواج درانگلستان و یا ویزای نامزدی انگلستان، بستگی به شرایط فردی متقاضی و شرایط اجتماعی و فردی تبعه انگلستان، دارد که در صورت احراز شرایط مورد نظر، ویزای نامزدی انگلستان، صادر می‌شود.

نکات مهم ویزای نامزدی و ازدواج انگلستان

شرایط صدور ویزای نامزدی انگلستان چیست؟ آیا ویزای نامزدی وویزای ازدواج انگلستان، با هم تفاوت دارند؟

ولز

امکان ازدواج با تبعه انگلستان درخارج ازخاک انگلستان وجود دارد؟

چه مقدار تمکن مالی برای دریافت ویزای ازدواج انگلستان لازم است؟

آیا فقط ازدواج با مرد انگلیسی باعث اخذ تابعیت انگلیسی می‌شود و یا ازدواج با زن انگلیسی هم همین مزایا را دارد؟

وکیل متخصص ویزای نامزدی انگلستان کیست؟

سوالات مطرح شده درباب ویزای ازدواج انگلستان، با همت و پشتکار وکلای متخصص همکار گروه وکلای مهر، پاسخ داده خواهد شد.

جهت اقدام هر نوع مهاجرت، با سازمان حقوقی و مهاجرتی محمدرضا مهری مشورت نمایید.

ازدواج با تبعه کشور دیگر

براساس اصول مسلم حقوق بین‌الملل خصوصی وبحث تعارض قوانین درحقوق بین‌الملل خصوصی، ازدواج دو نفر که تابعیت یکسانی ندارند، امکان‌پذیر است. اما این ازدواج تابع قوانین دو کشور وتشریفات خاصی است که درحقوق بین‌الملل خصوصی مورد بحث و بررسیقرارمی گیرد.

طرفین جهت ازدواج، نیاز به شناخت بیشتر از یکدیگر دارند وبا توجه به اینکه درکنار هم نیستند، لازم است، درخواست ویزا نموده تا باحضور درکشور طرف مقابل، نسبت به شناخت بیشتروثبت ازدواج دران کشور، اقدام نمایند.

ویزای ازدواج

وقتی ازدواج بین دونفر ازدو کشور مختلف درشرف وقوع باشد، نیاز به اجازه ورود نامزد یا همسر به کشور مقصد دارد. اجازه ورود به کشور دیگر را روادید و یا ویزا می نامند. جهت انجام ازدواج بین دوتبعه از دو کشور، دو نوع ویزا صادر می‌شود که به توضیح آن‌ها دربندهای آینده خواهیم پرداخت.

ویزای ازدواج انگلستان

ویزای ازدواج انگلستان، برای افرادی صادر می‌شود که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج را دارند. افرادی که قصد ازدواج صوری بایکی از اتباع یا افراد مقیم درانگلستان را دارند، مشمول این نوع ویزا نخواهند شد و در صورت کشف نیت آن‌ها مبنی برازدواج صوری در انگلستان، ممکن است برای همیشه از ورود به انگلستان، محروم شوند.

سرمایه گذاری در انگلستان

در صورتی که طرف مقابل شما درانگلستان، که قصد ازدواج باوی رادارید، تبعه کشور انگلستان باشند، شرایط ومدارک زیر برای صدور ویزای ازدواج انگلستان، لازم است.

شرایط  و مدارک لازم جهت صدور ویزای ازدواج با شهروندان انگلستان

۱- اثبات حقوق سالیانه حدود۱۹۰۰۰پوند انگلستان، که باید از طریق حساب بانکی یا گواهی اشتغال به کار و حقوق، اثبات شود.
۲- نداشتن سابقه موثر کیفری.
۳- مجرد بودن.

شرایط  و مدارک لازم جهت صدور ویزای ازدواج با افراد مقیم انگلستان

امکان ازدواج با افرادی که شهروند انگلستان نیستند نیز وجود دارد وشرایط خاص خود را دارد.
۱- حداقل سن متقاضی باید ۱۸ سال باشد.
۲- هیچ سابقه جرم و جنایت و تخلف که باعث محرومیت از حقوق اجتماعی می‌شود، نداشته باشد.
۳- تسلط کامل به زبان انگلیسی.
۴- دارابودن اقامت انگلستان ازیکی ازطرق قانونی در انگلستان برای نامزد.

ویزای نامزدی انگلستان

برای افرادی که با یکی از تبعه یا افراد مقیم انگلستان، قصد آشنایی و ازدواج دارند وشناخت کافی از طرف مقابل خود ندارد، به شرط اثبات رابطه از طریق تلفن یا ایمیل و یا داشتن فیلم های مشترک، نوعی ویزای توریستی انگلستان صادر می‌شود تا با حضور در انگلستان، نسبت به اخذ تصمیم قطعی و ازدواج با فرد مورد نظر درانگلیس اقدام نماید. افرادی که درخواست صدور ویزای نامزدی انگلستان را دارند، باید دارای شرایط زیر باشند.

شرایط صدور ویزای نامزدی انگلستان

۱- اقامت فرد مورد نظر برای ازدواج به یکی از طرق قانونی درانگلستان.
۲- مجرد بودن هردونفر.
۳- اثبات تمکن مالی و توان اداره مالی یک خانواده.

ازدواج همجنس بازان در انگلستان

یکی ازکشورهایی که ازدواج همجنس باز آن را، به صورت قانونی پذیرفته ونسبت به ثبت رسمی ازدواج همجنس باز آن، اقدام می‌نماید، کشور انگلستان است.

ویزای کار انگلستان

در صدور ویزای ازدواج یا نامزدی انگلستان، تفاوتی میان زن و مرد و یا هم جنس بودن وجنس مخالف داشتن نیست بلکه این نوع ویزا برای هرکسی که قصد جدی جهت ازدواج با یکی از افراد مقیم یا تبعه انگلستان را دارد، صادر می‌شود.
مدت اعتبار ویزای نامزدی و ازدواج انگلستان، شش ماهه است و در این شش ماه از اعتبار ویزا، شخص لازم است تصمیم قطعی خود رااتخاذ نموده ونسبت به ثبت رسمی ازدواج اقدام نماید در غیر این صورت باید خاک انگلستان را ترک نماید. اشخاصی که با ویزای دانشجویی انگلستان، یا انواع دیگری از ویزای انگلستان به این کشور مهاجرت کرده اند، می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط، ویزای خود را به ویزای نامزدی یا ازدواج انگلستان تغییر دهند.

اخذ اقامت و تابعیت انگلستان از طریق ازدواج

در صورت ورود به انگلستان در مهلت مقرر اززمان صدور ویزای نامزدی، وثبت رسمی ازدواج درانگلستان و همچنین یادگیری کامل زبان انگلیسی، پس ازگذراندن حداقل سه سال اقامت و زندگی مشترک باهمسر انگلیسی، فرد امکان دریافت تابعیت وپاسپورت کشور انگلستان را دارد. پاسپورت انگلستان در صورت اعطا تابعیت به فردی که با تبعه انگلستان ازدواج کرده است داده می‌شود.

برترین موسسه حقوقی و مهاجرتی ایران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، که در آخرین نظر سنجی انجام شده بین کاربران فضای مجازی، به عنوان برترین موسسه حقوقی و مهاجرتی ایران، شناخته شده است، امکان اخذ مشاوره حقوقی ومهاجرتی از وکلای پایه یک دادگستری درهمه دنیا رافراهم آورده است.

گروه وکلای مهر، با بررسی شرایط شما و در نظر گرفتن تمایل شما جهت مهاجرت، امکان راهنمایی کامل مهاجرتی و حقوقی شما عزیزان را دارد.

آموزش ابتدایی در انگلستان

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

 

امتیاز دهی به مقاله

۲ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید قربان من به تازگی با خانمی میخوام ازدواج کنم که ایشون سیتیزن انگلیس هستند
    ما ۶ ماهه ۴۰۰ میلیون پول تو حساب گذاشتیم بابت تمکن مالی
    اما الان بانکها میگند نرخ دلار عوض شده و دیگه ۴۲۰۰ حساب نمیشه و نرخ به پوند ۳۸۰۰۰ تومان حساب میشه
    میخواستم ببینم شرایط ما چطوریه و باید دوباره پول بزاریم (۶۲۰۰۰ پوند به نرخ ۳۸۰۰۰ تومان)تو حساب و ایا باید ۶ ماه صبر کنیم یا نه؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *