ویزای استرالیا آداک سفر

ویزای استرالیا آداک سفر

ویزای استرالیا آداک سفر


امروز با موضوع ویزای استرالیا آداک سفر با شما خواهیم بود.

دخالت بسیاری از مراجع خصوصی و خدماتی در ایران، در اموری که به رشته تخصصی آنها مربوط نیست، مشکلاتی را برای جامعه ایرانی به وجود آورده است.

در گزارش اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دادسرای ویژه جرایم پزشکی تهران، از تخلفات گشترده آرایشگاههای زنانه در ارائه خدمات تتو، تزریق ژل و بوتاکس، لیپوساکشن و کاشت مژه خبر  آمده است.

بسیاری از آژانس‌های مسافرتی با ادعای همکاری با وکلای مهاجرت و مشاورین حقوقی مهاجرت در ایران، اقدام به عقد قرارداد با متقاضیان مهاجرت به استرالیا و سایر کشورها نموده‌اند، وکیل مهاجرت به استرالیا و نیوزیلند، همکار گروه وکلای حقوقی مهر، با آسیب شناسی درباره این موضوع چالش برانگیز، با هدف روشنگری در وظایف موسسات حقوقی و وکیل و مشاور حقوقی در ایران، نوشته زیر را جهت درج در سایت موسسه حقوقی مهر پارسیان تهیه نموده است.

نکات مهم موضوع ویزای استرالیا آداک سفر

چگونه می‌توان با اطمینان برای مهاجرت به استرالیا با شرکت‌های مسافرتی اقدام نمود؟

آیا شرکت‌های مسافرتی حق ارائه مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به استرالیا را دارند؟

نحوه احراز اعتبار و صلاحیت ارائه خدمات مشاوره حقوقی مهاجرت چگونه است؟

آیا موسسه حقوقی می‌تواند برای دریافت ویزای سفر و بلیط پرواز برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا اقدام کند؟

اقامت ایتالیا از طریق بلوکارت

پاسخ به سوالات عزیزان درباره ویزای استرالیا آداک سفر و یا هر آژانس هواپیمایی و موسسه حقوقی مهاجرتی و وکیل مهاجرت، توسط همکار گروه وکلای مهر و وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا و نیوزیلند، در ادامه همین نوشتار خواهد آمد.

وظایف و اختیارات آژانس‌های مسافرتی

صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی

برای آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز بند الف، که به صورت مستقیم تحت نظر سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می‌کنند، فقط خدمات فروش بلیط تعریف شده است و حق برگزاری تور و یا فروش تور خارجی یا داخلی را به هیچ وجه ندارند.

برگزاری تورهای مسافرتی

آژانس‌های مسافرتی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند و حق برگزاری تورهای خارجی و داخلی، رزرو هتل، اخذ ویزا و ارائه خدمات گردشگری را دارند.

دارندگان مجوز بند ب، حق برگزاری تورهای زیارتی در کشورهای عربستان، عراق و سوریه را ندارند.

برگزاری تورهای زیارتی

دارندگان مجوز بند پ، از سازمان حج و زیارت، مجاز به برگزاری تورهای زیارتی در مسیر کشورهای عربستان، عراق و سوریه هستند.

این گونه آژانس‌های مسافرتی، مجوز برگزاری تورهای زیارتی داخلی هم دارند و جمع بین مجوزها در یک آژانس مسافرتی با دریافت همه مجوزهای ذکر شده در بالا امکان پذیر است.

شرایط تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی

جهت تاسیس آژانس هواپیمایی، متقاضی با مدرک دیپلم متوسطه و به شرط تسلط به یکی از زبانهای خارجی، امکان ارائه درخواست را دارد و ملاحظه می‌فرمایید که نیازی به تحصیلات حقوقی و داشتن پروانه وکالت پایه یک دادگستری نمی‌باشد.

پس هرگونه دخالت مدیران آژانس هواپیمایی در ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی و یا نحوه اخذ اقامت در سایر کشورها و همچنین تظاهر به وکالت، طبق قوانین داخلی جمهوری اسلاممی ایران، جرم محسوب می‌شود و قابل مجازات قانونی است.

وکیل مهاجرت کرمانشاه

شرایط تاسیس و ثبت موسسه حقوقی

اما شرایط ثبت موسسه حقوقی و اخذ جواز وکالت، بسیار متفاوت از روند درخواست و اخذ مجوز دفاتر خدمان مسافرتی و گردشگری می‌باشد.

داشتن پروانه وکالت پایه یک دادگستری که خود مستلزم دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس حقوق است، یکی از شرایط ثبت موسسه حقوقی و داوری است.

وظایف و اختیارات وکیل پایه یک دادگستری نیز در قانون وکالت به صراحت بیان شده و وکیل دادگستری مجاز به ارائه مشاوره حقوقی در همه زمینه ها می‌باشد.

همانگونه که وکیل پایه یک دادگستری مجاز به ارائه خدما فروش بلیط هواپیما، فروش تورهای مسافرتی و برگزاری این گونه تورها و همچنین خدمات اخذ ویزا را ندارد، صاحبان دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی و مدیران فنی آنها نیز مجاز به ارائه خدمات حقوقی و مهاجرتی و عقد قرارداد اخذ اقامت در سایر کشورها را ندارند.

این نوشتار مقایسه‌ای بین دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی با دفاتر و موسسات حقوقی بوده و به شخصیت حقیقی یا حقوقی خاصی نظر ندارد.

خدمات موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

مهاجرت به آلمان از طریق کار
[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *