وکیل کلاهبرداری در پردیس

وکیل کلاهبرداری در پردیس

وکیل کلاهبرداری در پردیس


امروز با موضوع وکیل کلاهبرداری در پردیس با شما خواهیم بود.

تصویب تبدیل بخش بومهن، شهر جدید پردیس و منطقه جاجرود به عنوان شهرستان جدید پردیس، باعث تاسیس دادگستری شهرستان پردیس و در معیت آن دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گردید.

وجود پروژه مسکن مهر استان تهران در شهر جدید پردیس، علاوه بر انتقال بیش از ۴ درصد از جمعیت شرق تهران به این شهر جدید، موجب مهاجرت عده زیادی به این شهرستان از سایر نقاط کشور شده است.

دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهرستان پردیس و همکار گروه وکلای مهر، با همراهی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در صدد ارائه گزارشی درباره پرونده‌های مهم کلاهبرداری در شهرستان پردیس و همچنین معرفی وکیل کلاهبرداری در پردیس برآمده است که نتیجه این تحقیق در سایت رسمی موسسه حقوقی مهر پارسیان، به عنوان موسسه برتر حقوقی استان تهران، منتشر خواهد شد.

نکات مهم موضوع وکیل کلاهبرداری در پردیس

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

حدود صلاحیت محلی دادسرای عمومی و انقلاب پردیس، چه مناطقی را شامل می‌شود؟

پرونده‌های مهم مانند قتل عمد در پردیس، اسیدپاشی در پردیس، اخلال در نظام اقتصادی در پردیس در کدام دادگاه رسیدگی می‌شود؟

پرونده‌های مهم کلاهبرداری در دادسرای پردیس شامل چه پرونده‌هایی است؟

مرور زمان در امور کیفری

جستجوی بهترین وکیل کلاهبرداری در پردیس چگونه انجام می‌شود؟

[/stextbox]

 

حدود صلاحیت محلی دادسرای عمومی و انقلاب پردیس

دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس به جرایم واقع شده در محدوده بخش بومهن و روستاهای اطراف آن، جرایم ارتکابی در شهر جدید پردیس و منطقه جاجرود، رسیدگی می‌کند.

دادگاه‌های کیفری دو پردیس نیز به کیفرخواست و یا اعتراض به قرارهای صادر شده از دادسرای این شهر رسیدگی خواهند کرد.

اما رسیدگی به پرونده‌هایی که در صلاحیت دادگاه کیفری یک قرار دارد، در دادگاه کیفری یک استان تهران، مستقر در دادگستری کل این استان رسیدگی خواهد شد، حتی اگر محل ارتکاب این جرایم محدوده دادسرای عمومی و انقلاب پردیس باشد، دادسرای پردیس فقط به جمع آوری دلایل و تحقیقات مقدماتی، در مواردی که این حق را دارد، مبادرت نموده و باقی مراحل در دادگاه کیفری یک مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رسیدگی به جرایم منافی عفت در پردیس که در صلاحیت دادگاه کیفری دو قرار دارد، به صورت مستقیم در دادگاه کیفری دو پردیس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و جرایم منافی عفت مانند زنا، زنای محصنه و تجاوز به عنف، در دادگاه کیفری یک تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

پرونده‌های مهم کلاهبرداری در شهرستان پردیس

بر اساس اطلاعات وکیل کلاهبرداری در پردیس، عمده جرایم کلاهبرداری در پردیس حول محور پرونده کلاهبرداری مسکن مهر پردیس، کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر و زمین خواری با جعل سند مالکیت، کلاهبرداری از طریق دستگاه کارتخوان کنار خیابان عمده جرایم مهم مطرح شده در دادسرای پردیس است.

کلاهبرداری از طریق دستگاه های کارتخوان کنار خیابان

در این شیوه از کلاهبرداری، با استفاده از رمز کارت بانکی که از طریق مشتری در اختیار فروشنده سیار کنار خیابان قرار گرفته و با کپی از کارت بانکی، اقدام به خرید با کارت بانکی دوقلو و جعلی می‌نماید. در هنگام وارد کردن رمز کارت بانکی جهت خرید، حتما شخصا رمز را وارد نمایید.

ابعاد کیفری جرایم مالی و مفاسد اقتصادی در ایران

مراجعه به فروشگاهها به صورت همزمان

روش جدید کلاهبرداری از طریق دستگاههای کارتخوان، کلاهبرداری از فروشگاهها وصاحبان کسب و کار است.

به این صورت که مشتری اولی، با مبلغ مثلا خرید سیصد هزار تومان، پس از کارت کشیدن از مغازه خارج می‌شود و نفر دوم با فاصله ای کوتاه، اقدام به ورود به فروشگاه و انجام خرید سی هزار تومانی می‌نماید.

پس از نیم ساعت نفر دوم با قبض نفر اول به فروشگاه مراجعه نموده و مدعی می‌شود که صاحب فروشگاه به جای سی هزار تومان سیصد هزار تومان از کارت وی کشیده است، به این ترتیب مابقی مبلغ از صاحب فروشگاه دریافت می‌شود در صورتی که قبلا جنس از فروشگاه خارج شده است.

پرونده کلاهبرداری در مسکن مهر پردیس

واگذاری و فروش آپارتمان‌های در حال احداث مسکن مهر پردیس به چندین نفر از سوی واسطه‌ها و دلالان، یکی دیگر از پرونده‌های مهم کلاهبرداری در پردیس است.

خدمات گروه وکلای مهر و معرفی وکیل کلاهبرداری در پردیس

گروه وکلای مهر با سیاست تمرکز زدایی از ارائه خدمات حقوقی در تهران، اقدام به سپردن امور مربوط به انجام وکالت عزیزان را در شهرهای مختلف ایران، نموده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره حقوقی درباره پرونده‌های کلاهبرداری ملکی از طریق فروش مال غیر در پردیس، مشاوره جرایم اقتصادی و مالی در پردیس، وکیل جرایم پزشکی پردیس، وکیل کیفری و کلاهبرداری در پردیس، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس جهت مشاوره با وکیل کلاهبرداری پردیس

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۹۶۵۲

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

۴ دیدگاه

  • با سلام خدمت دکتر مهر و گروه وکلای مهر
    برای قبول پرونده کلاهبرداری در شیراز و همینطور معرفی دفتر وکیل کلاهبرداری شیراز چه اقدامی باید انجام بدم؟

    • سلام و عرض احترام به شما همراه گرامی
      دفتر وکیل کلاهبرداری شیراز و همکار گروه وکلای مهر افتتاح شده و آماده خدمات رسانی هستند
      محبت بفرمایید ابتدا وقت مشاوره با وکلای ما تنظیم کنید و پس از بررسی موضوع و امکان سنجی انجام کار برای شما، وکیل کلاهبرداری شیراز به شما معرفی خواهد شد.
      موسسه حقوقی مهر پارسیان

  • سلام وقت بخیر
    دو ماه و نیم پیش مسکن مهرمون رو از طریق وکالت محضری فروختیم. خریدار پول رو پرداخت کرد و یک تعهدنامه محضری داد که اقساط رو تا سه ماه آینده پرداخت میکنند و ظرف همین سه ماه هم ضامن جدید رو جهت انتقال وام معرفی میکنند. الان دو ماهه که اقساط رو نداده. از بانک هم اس ام اس اومده که اگه پرداخت نشه به ضامن ما رجوع میکنن. دو تا سوال از حضورتون دارم:
    ۱-اگر ایشون بعد از سه ماه برای انتقال وام و تعویض ضامن اقدام نکنن من چه کاری باید بکنم؟
    ۲-تکلیف این اقساط معوق چی میشه؟
    من بعد از سه ماه می تونم وکیل بگیرم و از ایشون شکایت کنم درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *