طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟


امروز با موضوع طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟ با شما خواهیم بود.

موضوع مبتلابه خانواده‌ها که عموما در خانواده‌های نسبتا برخوردار، بیشتر مشاهده می‌شود، عدم ثبات در شرایط اخلاقی و رفتاری و تمایل به جدا شدن از هم می‌باشد.

عدم پذیرش دادخواست طلاق توافقی در مشهد در سالهای اخیر که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود، بعضی از شهروندان و وکلای طلاق توافقی در مشهد را بر آن داشت تا از طریق دادگاه‌های خانواده در تهران، اقدام به تقدیم دادخواست طلاق توافقی زوجین ساکن مشهد، با ارائه نشانی اقامت موقت در تهران، به دادگاه خانواده تهران، نمایند.

پرسشی که عزیزان در شبکه‌های اجتماعی گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی مهر پارسیان مطرح نموده‌اند این است که طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت و این هزینه در صورت انتقال پرونده طلاق توافقی به تهران، به چه میزان افزایش خواهد یافت؟

در پاسخ به سوالات عزیزان، وکیل طلاق توافقی در مشهد و همکار گروه وکلای خانواده مهر، مطلبی تهیه نموده است که مطالعه آن به متقاضیان طلاق توافقی در مشهد توصیه می‌شود.

مباحث مربوط به سوال طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت.

آیا امکان طرح دادخواست طلاق توافقی برای متقاضیان مشهدی در تهران وجود دارد؟

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

در صورت عدم پذیرش دادخواست طلاق توافقی زوجین مشهدی در تهران چه اقدامی متصور است؟

آیا با فرض انتخاب وکیل طلاق توافقی در تهران توسط مشهدی‌ها امکان انجام پرونده بدون حضور زوجین وجود دارد؟

وکیل طلاق توافقی در مشهد با هزینه و حق الوکاله کم، امکان پذیر است؟

طرح دادخواست طلاق توافقی برای زوجین مشهدی در تهران

تا قبل از اجرایی شدن سیستم ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه و سامانه ثنا، امکان اعلام نشانی غیر واقعی در تهران و یا اعلام نشانی خود وکیل در تهران جهت ارائه دادخواست طلاق توافقی در دادگاه خانواده تهران برای زوج های شهرستانی وجود داشت.

اما با الزامی شدن ثبت نام در سامانه الکترونیک قوه قضاییه و لزوم ارائه کدپستی ملک و همچنین تلفن ثابت، این موضوع با کمی چالش مواجه شد.

روال دادگاه خانواده تهران در پذیرش آسان درخواست های طلاق توافقی و صدور حکم طلاق توافقی در کمتر از یک روز، رغبت وکلای طلاق توافقی در مشهد را برای طرح پرونده در تهران دوچندان کرده بود، ولی با اعمال کامل قانون حمایت خانواده در بخش طلاق توافقی و لزوم مراجعه زوجین که متقاضی طلاق توافقی هستند، به مراکز مشاوره خانواده معرفی شده توسط قوه قضاییه و سازمان بهزیستی، و همچنین لزوم مراجعه برای مشاوره توسط خود زوجین که ساکن ایران هستند، و در نهایت اخذ گواهی عدم انصراف از طلاق، باعث طولانی تر شدن پروسه انجام پرونده طلاق توافقی در تهران شده است.

در صورت طرح پرونده طلاق توافقی در تهران و عدم پذیرش آن چه باید کرد؟

اگر زوجین یا یکی از آنها قبل از ارائه دادخواست طلاق توافقی در سامانه ثنا ثبت نام نموده باشند، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست را به همان شهری ارسال خواهند نمود که در سامانه درج شده است.

بهترین وکیل در تهران

اما در صورتی که زوجین هنگام ثبت نام در سامانه ثنا، آدرس را تهران اعلام نموده باشند، امکان طرح دادخواست طلاق توافقی در دادگاه خانواده تهران وجود دارد.

همانطور که در بالا به عرض رسید، مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه جهت تقدیم دادخواست طلاق توافقی، مستلزم اخذ گواهی عدم انصراف از طلاق از مراکز مشاوره خاواده معرفی شده توسط بهزیستی می‌باشد.

طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

هزینه‌های مشاوره در مراکز بهزیستی، هزینه دادرسی دعاوی غیر مالی، هزینه تمبر مالیاتی وکیل طلاق توافقی در مشهد و حق الوکاله وکیل طلاق توافقی در مشهد، از هزینه‌های طلاق توافقی در مشهد است.

توافق بین وکیل و موکل در میزان حق الوکاله در پرونده طلاق توافقی و یا هر پرونده دیگری، ملاک عمل خواهد بود، هر چند در دعاوی غیر مالی نیز تعرفه‌ای برای وکالت اعلام شده است، ولی با توجه به عدم تغییر تعرفه از سال ۸۵ تاکنون، هیچ کدام از وکلا، حاضر به اعمال تعرفه نیستند و ترجیح می‌دهند با توافق موکل، بیش از تعرفهه در دعاوی غیر مالی دریافت نمایند.

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل طلاق توافقی در مشهد

مشاوره حقوقی نحوه طرح دادخواست طلاق توافقی و مراحل آن، نحوه اخذ وقت از مراکز مشاوره خانواده بهزیستی برای متقاضیان طلاق توافقی در مشهد، تنظیم توافق نامه طلاق توافقی، در دفاتر وکالت گروه وکلای مهر قابل انجام است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل طلاق توافقی مشهد، مشاور حقوقی خوب در مشهد، وکیل اختلافات ملکی مشهد، مشاوره با وکیل تلفنی در مشهد، مشاوره با وکیل آنلاین، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اجرای حکم طلاق توافقی توسط وکیل

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۳۵ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *