ویزای توریستی کانادا

مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

مهاجرت غیر قانونی به آمریکا


امروز با موضوع ویزای توریستی کانادا با شما هستیم.

ویزای توریستی کانادا مورد توجه بسیاری از اشخاصی است که قصد مهاجرت و یا بازدید از کشور کانادا را دارند. ویزای توریستی کانادا می‌تواند به دلایل مختلف مانند تعطیلات، دیدار خانواده و یا انجام بیزینس یا همان ویزای تجاری کانادا باشد.

نکات مهم درباره ویزای توریستی کانادا

  • آیا شما نیز قصد دریافت ویزای توریستی کانادا را دارید؟
  • آیا از شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا مطلع هستید؟
  • آیا در خصوص ویزای توریستی کانادا سوال دارید؟
  • آیا شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کانادا را می دانید؟
  • آیا ویزای توریستی کانادا قابل تبدیل است؟
  • آیا تعهد به دریافت ویزای تضمینی توریستی کانادا امکان‌پذیر است؟
  • آیا مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی امکان‌پذیر است؟
  • آیا می خواهید به اقامت دائم کانادا دست یابید؟
  • آیا شما نیاز به وکیل متخصص در اخذ ویزای توریستی کانادا دارید؟

در مقاله ی حاضر که توسط کارشناسان ارشد و مشاورین موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای شما عزیزان فراهم گردیده است، سعی بر ان شده که ویزای توریستی کانادا و شرایط دریافت ان برای شما عزیزان تشریح گردد و به تمامی سوالات شما در خصوص ویزای توریستی کانادا پاسخ جامع داده شود.

ویزای توریستی کانادا (Visitor visa Canada)

ویزای بازدید کانادا اجازه می‌دهد تا شما به عنوان یک بازدید کننده یا گردشگر وارد کانادا شوید. به طور کلی شما می توانید در کانادا تا 6 ماه به عنوان یک بازدید کننده حضور داشته باشید. بازدیدکننده کانادا کسی است که به طور قانونی به کشور کانادا می رود و به دنبال مقاصد موقت (مانند کار، تحصیل یا بازدید) است که دارای مجوز لازم جهت شهروندی کانادا یا سکونت دائم کانادا نیست.

افزایش آمار دانشجویان بین‌المللی در کانادا

هر بازدید کننده، قبل از اینکه بخواهد وارد کشور کانادا شود، می‌بایست برای گرفتن و دریافت ویزای کانادا  اقدام کند مگر اینکه از ارائه ویزای کانادا معاف شده باشد. همه بازدیدکنندگان باید در صورتی که در POE وارد می‌شوند، ویزای کانادا را در اختیار داشته باشند.

درخواست ویزای توریستی کانادا شامل یک فرایند دو مرحله ای است

گام اول: متقاضیان می‌بایست ابتدا درخواست ویزای توریستی کانادا را در کشور یا منطقه ای که در ان اقامت دارند، به اداره مهاجرت کانادا ارسال نمایند.

در این زمان، متقاضی ممکن است نیاز به مصاحبه داشته باشد که در ان افسر ویزا دلایل متقاضی برای بازدید از کانادا، توانایی یا تمایل متقاضی برای ترک کانادا در تاریخ صدور ویزا و پذیرش و در نهایت سایر شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کانادا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مرحله دوم: هنگامی که ویزای توریستی کانادا صادر شد، برای متقاضیانی که قصد دارند در کانادا بمانند، یک افسر مهاجرت، متقاضی را برای تضمین پذیرش مورد سوال قرار می‌دهد.

اخذ ویزای توریستی کانادا هم اکنون به صورت ویزای مولتی پل کانادا یا مجوز چندین بار ورود به کشور کانادا نیز امکان‌پذیر است.

بنابراین ویزای توریستی کانادا ممکن است برای استفاده مجدد یا ورود چندگانه به کشور کانادا باشد. ویزای ورود مجاز به کشور کانادا می‌تواند تا شش ماه قبل از تاریخ مورد انتظار سفر صادر شود.

 حداکثر تاریخ معتبر برای ویزای توریستی کانادا (چندین بار ورود یا ویزای مولتی پل کانادا) تا پنج (5) سال و یک ماه قبل از تاریخ انقضا گذرنامه هر شخص است که در قالب ویزای توریستی 5 ساله کانادا صادر می‌شود. افسران POE کانادا به طور منظم درخواست ورود یک شخص به عنوان یک بازدید کننده را به مدت 6 ماه تمدید می‌نمایند.

مهاجرت کاری به کانادا

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کانادا

جهت اخذ ویزای توریستی کانادا مأمورین مهاجرت قبل از اینکه تصمیم بگیرند که آیا می توانید به کانادا بروید یا خیر، چندین مورد را مورد بررسی قرار می دهند. شما باید یک بازدید کننده واقعی به کانادا باشید. یک افسر هنگامی که درخواست می کنید، به این موارد نگاه می کند:

  • روابط شما با کشور خودتان
  • هدف بازدید شما
  • خانواده و امور مالی شما
  • ثبات اقتصادی و سیاسی کشور شما
  • دعوت نامه از یک میزبان کانادایی ( در صورت وجود )
  • پوشش بیمه پزشکی کانادا معتبر برای حداقل یک سال
  • معاینه پزشکی مهاجرتی

شما باید از برخی از الزامات اساسی برای سفر به کانادا آگاه باشید

  • سند مسافرتی معتبر مانند گذرنامه داشته باشید
  • در سلامت باشید
  • هیچ جرم و جنایت یا اعتقادات مربوط به مهاجرت نداشته باشید
  • یک مأمور مهاجرت را متقاعد کنید که شما روابطی مثل شغل، خانه، دارایی های مالی یا خانواده داشته باشید که شما را به کشور خود برگرداند
  • مأمور مهاجرت را متقاعد کنید که در پایان بازدید از کانادا به کشور خود باز خواهید گشت
  • پول کافی برای اقامت خود داشته باشید
  • مقدار پولی که به ان نیاز دارید بستگی به طول مدت اقامت شما خواهد داشت و اگر در یک هتل یا با دوستان یا بستگان باشید تمکن مالی شما متفاوت است.
  • شما ممکن است به یک معاینه پزشکی و نامه دعوت از کسی که در کانادا زندگی می کند نیاز داشته باشید

بعضی از افراد جهت ورود به کانادا و اخذ ویزای توریستی کانادا مجاز نیستند. شما می توانید به دلایل مختلف غیر قابل قبول باشید. از جمله درگیر شدن در:

  • فعالیت جنایی
  • نقض حقوق بشر
  • جرایم سازمان یافته
  • دلایل امنیتی، بهداشتی یا مالی
تحصیل پزشکی در کانادا

الزامات اضافی جهت اخذ ویزای توریستی کانادا برای شهروندان کشورهای خاص از جمله ایران

کشور کانادا هم اکنون حضور متقاضی را جهت اثر انگشت و عکاسی (اطلاعات بیومتریک) هنگام درخواست اقامت موقت، تحصیل یا مجوز کار برای شهروندان برخی کشورها الزامی میداند.

CIC در سپتامبر 2013، شروع به جمع آوری این اطلاعات از افراد به صورت اجباری نمود. اطلاعات بیومتریک برای همه متقاضیان اقامت موقت که ملیت کشور یا قلمرو ذکر شده در زیر را دارند، اجباری خواهد بود:

ایران ، کلمبیا ، هائیتی ، جامائیکا ، آلبانی ، الجزایر ، جمهوری دموکراتیک کنگو ، اریتره ، لیبی ، نیجریه ، عربستان سعودی ، سومالی ، سودان جنوبی ، سودان ، تونس ، افغانستان ، بنگلادش ، برمه (میانمار)، کامبوج، مصر، عراق، اردن، لائوس، لبنان ، پاکستان، سری لانکا، سوریه، ویتنام، یمن، تشکیلات فلسطینی

همچنین شما می توانید خدمات انگشت نگاری جهت دریافت ویزای کانادا را در کشورهای ذیل انجام دهید:

انکارا و استانبول – ارمنستان – آذربایجان – گرجستان – کویت – بحرین و امارات

لازم به ذکر است که اخیرا سفارت کانادا بسته به مدت پاسپورت متقاضی و همراهان وی و بسته به نوع دعوت نامه، می‌تواند ویزای توریستی 5 ساله کانادا را به متقاضی دهد.

مدت بررسی مدارک و اخذ ویزا مطابق با قانون کانادا برای ایرانیان حدود 133 روز است اگرچه بسته به حجم درخواست ها این مدت می‌تواند کاهش یابد. متقاضی ایرانی جهت بررسی مدارک و دریافت ویزا باید به سفارت کانادا در انکارا مراجعه نماید.

ویزای تضمینی کانادا

افراد بسیاری را می شناسیم که هزینه‌های گزافی را بابت اخذ ویزای کانادا پرداخت نموده اند و به دلیل راهنمایی های غلط و آزمون و خطا توسط موسسات مختلف، شانس خود را برای دریافت ویزای توریستی کانادا از دست داده اند.

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

نکته ای که باید خاطر نشان کرد توجه به این امر است که تضمین 100% ویزای توریستی کانادا امکان‌پذیر نمی باشد و وکیل پرونده شما نمی‌تواند تعهد به نتیجه نماید زیرا بر خلاف قوانین حقوقی کشور کانادا و همچنین ایران است.

ما به شما تضمین 100% در اخذ ویزای کشور کانادا را نمی دهیم اما سعی می کنیم با مشاوره ی صحیح و مطابق با آخرین قوانین مهاجرتی کشور کانادا، شانس شما را در اخذ ویزای کانادا به بالاترین حد ممکن برسانیم.

بنابراین شما عزیزان می توانید در راستای دریافت بهترین خدمات مشاوره‌ای حقوقی در باب ویزای توریستی کشور کانادا، با موسسه حقوقی و بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل فرمایید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با تشکیل گروه وکلای مهر و به کارگیری وکلای پایه یک دادگستری در سطح ایران و در سطح بین‌الملل آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می‌باشد.

گروه وکلای مهر تحت سرپرستی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 15 سال سابقه قضایی و وکالت می باشد و یکی از موسسات حقوقی پیشرو در وکالت تخصصی در داخل و خارج از کشور است.

وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته تصادفات و تعیین خسارت در تصادفات رانندگی، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

اقامت پس از تحصیل در کانادا

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *