ویزای کارآفرینی انگلستان


امروز با موضوع بررسی شرایط صدور ویزای کارآفرینی انگلستان با شما هستیم.

مهاجرت به انگلستان، از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی، یکی از برترین مقاصد برای بازرگانانی است که قصد مهاجرت به انگلستان، به همراه اعضاء خانواده واخذ اقامت دائم انگلستان را دارند.

کشور پادشاهی انگلستان، یکی از برترین قدرتهای قاره اروپا، و جهان می‌باشد. در طول تاریخ، انگلستان، با توجه به سیاست های دولتمردان و ملکه انگلیس، همواره در صدد کشورگشایی و افزودن به مستعمرات خویش بوده و می‌باشد.

انگلستان، با توجه به رهبری در نظام حقوقی کامن لا و دارا بودن نظام حقوقی کامن لا، یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا، می‌باشد.

حمایت کامل اجتماعی از تبعه کشور انگلستان، توسط دولتمردان بریتانیا، همواره پاسپورت انگلستان را در زمره پرقدرت ترین پاسپورت های دنیا، قرار داده و اقبال روز افزون مهاجرین، جهت ورود به انگلستان و اخذ پاسپورت انگلستان را، رقم زده است.

سوالات معمول درباره مهاجرت به انگلستان از طریق کارآفرینی

  • راههای مهاجرت به انگلستان کدامند؟
  • مهاجرت از طریق ویزای کاربه انگلستان، امکان‌پذیر است؟
  • مهاجرت تحصیلی به انگلستان، موجب اخذاقامت انگلستان و یا پاسپورت انگلستان می‌شود؟
  • مهاجرت از طریق ازدواج به انگلستان، چه شرایطی دارد؟
  • وکیل متخصص مهاجرت به انگلستان، چه ویژگیهایی دارد؟
  • مشخصات موسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر، جهت مهاجرت به انگلستان، چیست؟
ویزای توریستی انگلستان

در این مقاله، تلاش شده است تا به سوالات شما درباره نظام حقوقی و قضایی انگلستان، ویزای کارآفرینی انگلستان، شرایط دریافت انواع ویزای کارآفرینی انگلستان، سرمایه گذاری در انگلستان، مدارک و شرایط لازم جهت اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان، و وکیل متخصص جهت مهاجرت به انگلستان، که توسط تیم پژوهشی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تنظیم شده است، پاسخ داده شود.

ویزای کارآفرینی انگلستان

نظام حقوقی و قضایی انگلستان

نظام حقوقی انگلستان، مبتنی بر سیستم ونظام حقوقی کامن لا می‌باشد. در نظام حقوقی کامن لا، عرف و رویه قضایی، برقانون نوشته ومدون، در مواردی که قوانین با عرف قضایی، درتضاد باشند، برتری دارد. دادگاه‌های انگلستان، با هییت منصفه برگزار می‌شود و نظر اکثریت اعضاء، در صدور رای دادگاه، تاثیر مستقیم دارد.

اخذتابعیت و یا اقامت درکشور دیگر، امری کاملا حقوقی است و درکشور انگلستان، امور وکالت، به صورت تخصصی در جریان است ومانند تمامی کشورهای دنیا، وکیل مهاجرت، عنوانی شناخته شده درانگلستان، می‌باشد.

ویزای کارآفرینیTIER1 انگلستان (ویزای ۲۰۰۰۰۰پوندی انگلستان)

جهت اخذ اقامت دائم انگلستان، برای افرادی که از خارج از انگلستان، قصد سرمایه گذاری و ورود به انگلستان از طریق سرمایه گذاری را دارند، ارائه گواهی تمکن مالی به میزان دویست هزار پوند، در یکی از بانکهای پاسارگاد یا پارسیان ایران، لازم است. این مبلغ، می‌تواند معادل ریالی پوند انگلستان، به قیمت دولتی ومصوب ارز، از سوی بانک مرکزی باشد.

مدارک و شرایط لازم جهت اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان

۱-    داشتن حساب بانکی، به مبلغ دویست هزارپوند یامعادل ریالی ان، در یکی ازشعب بانک پاسارگاد، یا پارسیان، در ایران، به نام متقاضی. حداقال به مدت سه ماه قبل از تاریخ درخواست.
۲-    گواهی نداشتن سوءپیشینه موثر کیفری.
۳-    داشتن مدرک زبان آیلتس جنرال، بانمره ۵و یا مدرک دانشگاهی از آنگلستان.
۴-    طرح توجیهی اقتصادی یا بیزنس پلان که توسط وکیل مهاجرت وکارشناس اقتصادی تهیه می‌شود.
۵-    پیش‌بینی استخدام ۲تا۱۰ نفر ازاتباع انگلیس، بسته به موضوع شرکت وکارآفرینی.
۶-    گواهی سلامت جسمی وروانی.
همانگونه که عرض شد، این روش سرمایه گذاری درانگلستان،برای افرادی که از خارج از انگلستان، قصد سرمایه گذاری درانگلستان را دارند، مناسب می باشد وسرمایه گذاری باریسک پایین، محسوب می‌شود.اما برای دانشجو یان وفارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد به بالا درانگلستان، نوعی سرمایه گذاری وجود دارد، که در ادامه خواهد آمد.

ادامه تحصیل در انگلیس

سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰ پوندی انگلستان

فارغ التحصیلان ودانشجو یان مقطع کارشناسی ارشد انگلستان وبالاتر، در صورتی که خواهان تبدیل اقامت تحصیلی خود به اقامت کاری و یا سرمایه گذاری باشند، در صورت حضور درانگلستان، می‌توانند با همین روش سرمایه گذاری وکارآفرینی در انگلستان، ولی با مبلغ ۵۰۰۰۰پوند انگلستان، اقدام نمایند.

مراحل انجام کار، مانند روش کارآفرینی۲۰۰۰۰۰پوندی می‌باشد. در صورتی که شخص، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد وبالاتر انگلستان باشد و اکنون در انگلستان حضور نداشته باشد، نیز، می‌تواند ازروش سرمایه گذاری وکارآفرینی درانگلستان، استفاده نماید.

سرمایه گذاری دو میلیون پوندی انگلستان

تمامی مراحل وروشهای این نوع سرمایه گذاری وکارآفرینی، مانند دو روش فوق الذکر است. بااین تفاوت که اموال وداراییهای غیر منقول متقاضی هم مورد ارزیابی و قبول قرار می گیرد و نیازی به داشتن وجه نقد به میزان ۲۰۰۰۰۰۰پوند نیست. این روش سرمایه گذاری، ریسک بالایی دارد و مورد اقبال سرمایه گذاران، قرار نگرفته است.

مراحل انجام پرونده ویزای کارآفرینی انگلستان

۱-    عقد قرارداد رسمی با وکیل مهاجرتی انگلستان یا موسسه حقوقی معتبر طرف قرارداد در ایران.
۲-    افتتاح حساب سپرده ارزی بانکی به مبلغ دویست هزارپوند و یا معادل نرخ مرجع به صورت ریالی در بانک پارسیان و یا پاسارگاد.
۳-    تهیه طرح توجیهی اقتصادی و یا بیزنس پلان توسط وکیل مهاجرتی.
۴-    ثبت بیزنس پلان وشرکت، پس از اخذ تاییدیه دولت انگلستان.
۵-    گواهی عدم سوء پیشینه کیفری متقاضی و افراد خانواده( همسر وفرزندان زیر ۱۸ سال).
۶-    داشتن شهروندی کشورهای انگلیس زبان و یا نمره آیلتس ۵ جنرال.
تمامی تغییرات قوانین، مدارک ومراحل فوق، توسط مشاورین و وکلای متخصص مهاجرتی طرف قرارداد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در مشاوره های مهاجرتی حضوری و یا آنلاین، به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

سرمایه گذاری در انگلستان

تحصیل رایگان در انگلستان

پس از موافقت با سرمایه گذاری و صدور ویزای کارآفرینی انگلستان، متقاضی، همسر وفرزندان وی، مانند سایر شهروندان بریتانیایی، حق تحصیل رایگان و یا کم هزینه دولتی درانگلستان را دارتد.

البته لازم به ذکراست، در صورتی که متقاضی تحصیل درکالج ها و یا دادنشگاههای خصوصی انگلستان را داشته باشید، مستلزم پرداخت شهریه می‌باشد.

کار در انگلستان

شخص متقاضی ویزای کارآفرینی، حق اشتغال به کار درانگلستان، به جز موردی که برای انجام ان، منجر به صدور ویزا برای وی شده است را ندارد. اما همسر متقاضی؛، امکان استخدام تمام وقت درانگلستان را دارد و هیچ مانعی جهت کاریابی درانگلستان نخواهد داشت.

تمدید ویزای کارآفرینی انگلستان

ویزای کارآفرینی انگلستان، برای مدت ۳ سال و۴ ماه صادر می‌شود و در صورت احراز شرایط لازم، قابل تمدید است.شرایطی ازقبیل، پرداخت مالیات، راه اندازی وگردش مالی کار و کسبی که بیزنس پلان ان طراحی و تصویب شده است، ایجاد اشتغال به مدت ۱۲ ماه برای ۲ تا۱۰ نفر درانگلستان، از جمله شرایط لازم جهت تمدید ویزای کارآفرینی انگلستان می‌باشد.

مزایای ویزای کارآفرینی انگلستان

۱-    امکان استفاده همزمان ۲ خانواده از طریق ثبت یک بیزنس پلان و یک شرکت. (در این خالت، مبلغ ۰۰۰/۲۰۰هزار پوندو یا معادل ریالی ان باید در حساب مشترک قابل برداشت توسط هر یمک از شرکا، باشد و مدرک زبان انگلیسی، برای هر دو شریک لازم است.)
۲-    عدم نیاز به اقامت کامل درطول دوره. (شش ماه اقامت در سال، کافی است).
۳-    صدور آسان کارت اقامت سه ساله متقاضی، همسر و فرزندان زیر۱۸ سال وی به صورت همزمان.
۴-    امکان تمدید اقامت بارعایت شرایط.
۵-    عدم نیاز به مدرک زبان بالا.
۶-    امکان تبدیل به پاسپورت بریتانیا.

شرایط صدور ویزای درمانی در اروپا

اقدام برای اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان، از کجا شروع می‌شود

برای اقدام جهت ویزای کارآفرینی یا سرمایه گذاری درانگلستان، ابتدا لازم است درباره این نوع ویزا، تحقیق کامل بفرمایید. بسیاری از موسسه های مهاجرتی و حقوقی، با ادعای داشتن پروانه وکالت پایه یک دادگستری و استخدام پاره وقت وکیل دادگستری، باعث فریب شما می‌شوند.

در مراجعه به موسسات حقوقی، حتما دقت فرمایید مدیر موسسه حقوقی ومهاجرتی، پروانه وکالت معتبر وتمدید شده داشته باشد.

چه بسا شخصی در سالهای دور، موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک دادگستری شده باشد ولی دراثر تخلف وارتکاب جرم، عدم تمدید پروانه وکالت وی، توسط کانون وکلای دادگستری، وی را از شمار وکلای دادگستری خارج کرده باشد.

عقد قرارداد رسمی با وکیل دادگستری یا موسسه حقوقی معتبر در ایران، لازمه بعدی شروع پرونده کارآفرینی انگلستان می‌باشد. حتما دقت فرمایید، وکیل و موسسه حقوقی که انتخاب فرموده اید، طرف قرارداد یکی از سازمآن‌های مهاجرتی در انگلستان باشد.

وکیل و مشاور حقوقی ویزای کارآفرینی انگلستان در تهران

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *