ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی

ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی

ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی


امروز با بررسی شرایط جدید دریافت ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی با شما هستیم.

اخذ ویزای کار آلمان بدون نیاز به مدرک دانشگاهی ممکن شد

طبق توافقات اخیر مجلس آلمان در خصوص «قانون مهاجرت برای کارکنان ماهر» از کشورهای جهان سوم، امکان اخذ ویزای کاری برای استادکاران و تکنسین های خارجی بدون نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاهی از سال ۲۰۲۰ فراهم خواهد شد.

هدف قانون جدید مهاجرت نیروی کار ماهر به آلمان این است که جایگاه آلمان را به عنوان یک قطب اقتصادی حفظ نماید.

از این رو، علاوه بر فرصت اقدام و اخذ ویزا و موقعیت های شغلی، قانون جدید امکان اقدام را برای افراد حرفه ای فاقد تحصیلات دانشگاهی نیز فراهم می نماید.

دفتر مشاوره حقوقی و وکالت در امور مهاجرت به اروپا در تهران، وابسته به دفتر وکالت محمدرضا مهری بهترین وکیل دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرتی در ایران، به بررسی صحت و سقم موضوع ویزای کار المان بدون نیاز به مدرک دانشگاهی پرداخته و نتیجه را برای عزیزان منتشر خواهد نمود.

نکات مهم در موضوع ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی

  • مشاغل مورد نیاز آلمان بدون نیاز به مدرک دانشگاهی کدامند؟
  • بهترین راه دریافت اقامت دائم اروپا برای صنعتگران چیست؟
  • چگونه می توان بدون حضور در اروپا اقامت دائم گرفت؟

رشته های مورد نیاز مشاغل بدون مدرک تحصیلی برای آلمان

تکنسین ها و استادکاران فنی دارای سابقه کار و تجربه کافی و آموزشهای فنی غیردانشگاهی که دارای مهارتهای خوب زبان آلمانی باشند، از فرصت اخذ ویزای کاری آلمان و اقدام برای فرصتهای شغلی به ویژه در حوزه هایی که آلمان دچار کمبود نیروی کار ماهر است، برخوردار می باشند. در ادامه لیست این مشاغل را که به «فهرست سفید» موسوم است را ملاحظه می فرمایید.

وقت فوری سفارت آلمان

آژانس اشتغال فدرال آلمان (BA) تعیین کرده است که در پر کردن مشاغل در حوزه های ذکر شده در جدول زیر با متقاضیان خارجی با توجه به وضعیت بازار کار آلمان توجیه پذیر است.

نشر یک موقعیت شغلی در بازار کار آلمان پیش شرط رضایت آژانس اشتغال فدرال برای استخدام اتباع خارجی نمی باشد و قرار داشتن در این لیست به متقاضی کمک بسیاری می کند.

این مشاغل بر اساس تحلیل گلوگاه های کمبود نیروی کار ماهر توسط آژانس اشتغال فدرال تهیه شده است که کمبودهای کشوری را با دیدگاه های منطقه ای و استانی تحلیل می کند. این تحلیل هر شش ماه یک بار انجام می شود و تحلیل بعدی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ انجام خواهد شد.

سطح صلاحیت ۲- کارگر ماهر: متناظر با یک فعالیت حرفه ای که حداقل نیازمند دو سال آموزش فنی حرفه ای یا معادل آن می باشد.

سطح صلاحیت ۳- متخصص: به مشاغلی تخصیص می یابید که مستلزم دانش تخصصی و مهارتهای خاصی می باشند که معمولا مستلزم آموزش فنی یا دانشگاهی می باشد.

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت کاری به آلمان

جهت انتخاب و معرفی وکیل مهاجرت و اقامت اروپا در تهران، وکیل و مشاور حقوقی خوب مهاجرت تهران، وکیل طلاق توافقی در آلمان، وکیل ملکی آلمان، مشاوره با وکیل تلفنی مهاجرت آلمان، مشاوره با وکیل آنلاین مهاجرت آلمان، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

۵/۵ - (۵ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *