ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا، بهترین راه مهاجرت به استرالیا می‌باشد. ورود متخصصین رشته های مختلف با دریافت انواع ویزاهای کاریابی در استرالیا در سالهای اخیر، ویزای کارااسترالیا وامهاجرت از طریق کاریابی درااسترالیا را به بهترین نوع مهاجرت به استرالیا مبدل نموده است. امکان مهاجرت به استرالیا به همراه اعضای خانواده برای متقاضی کاریابی داسترالیا، همواره مورد توجه متقاضیان مهاجرت به استرالیا بوده است. اخذ اقامت دائم استرالیا و دریافت پاسپورت استرالیا با ویزای کار و اشتغال به کار در استرالیا، امری قانونی است. راههای مهاجرت به استرالیا، از قبیل تولد فرزند در استرالیا، تحصیل رایگان در استرالیا، تحصیل با بورس در استرالیا، سرمایه گذاری در استرالیا، کارآفرینی در استرالیا، ثبت شرکت در استرالیا، پناهندگی در استرالیا، و ازدواج در استرالیا، هیچ کدام به اندازه ویزای کار استرالیا مورد توجه نیستند.

ویزای کار استرالیا در قالب ویزای کلاس ۱۸۹، ویزای کلاس ۱۹۰ استرالیا و یا ویزای کلاس۴۸۹ استرالیا در قالب اقامت دائم استرالیا صادر می‌شود و متکی به تخصص متقاضی می‌باشد. مشاورین حقوقی  موسسه حقوقی محمدرضا مهری، کلیه شرایط لازم جهت اخذ ویزای کار استرالیا را برای هم وطنان عزیز توضیح داده و درباره نحوه پرکردن فرم های لازم، مشاوره حقوقی لازم را از طریق وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا در اختیار قرار می‌دهد.

سوالات معمول درباره ویزای کار استرالیا

شرایط دریافت ویزای کار استرالیا چیست؟

آیا امکان همراه بردن همسر و فرزندان و والدین متقاضی با ویزای کار استرالیا وجود دارد؟

اخذ اقامت دائم و پاسپورت استرالیا با ویزای کار استرالیا امکان‌پذیر است؟

امکان تحصیل رایگان برای دارنده ویزای کار استرالیا وجود دارد؟

تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

خرید ملک در استرالیا و یا ثبت شرکت در استرالیا برای دارنده ویزای کار استرالیا امکان‌پذیر است؟

استفاده از بیمه درمانی و سایر مزایای شهروندی استرالیا برای دارنده ویزای کار استرالیا چگونه است؟

برای یافتن پاسخ سوالات خود درباره ویزای کار استرالیا، شرایط دریافت ویزای کار استرالیا، نحوه محاسبه امتیازات برای دریافت ویزای کار استرالیا، با مشاورین حقوقی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای کلاس ۱۸۹ استرالیا

ویزای کار استرالیا در یکی از کلاس های ویزای پیش گفته صادر می‌شود. ویزای ۱۸۹ در واقع بر پایه تخصص متقاضی صادر می‌شود و اقامت دائم استرالیاست. ویزای کار استرالیا در قالب ویزای ۱۸۹، امکان اقامت، کار، و استفاده از حقوق شهروندی تحصیل رایگان در استرالیا را درهر نقطه از کشور استرالیا به دارنده ویزای کار استرالیا می‌دهد. دریافت ویزای کار استرالیا در قالب ویزای۱۸۹، نیاز به مدارک زیر دارد:

  • پاسپورت معتبر متقاضی و شناسنامه
  • عکس وکارت پایان خدمت برای آقایان
  • کلیه مدارک کاری اعم از قراردادها و ابلاغ انتصاب خصوصا در مشاغل دولتی
  • مدارک تحصیلی متقاضی با ریز نمرات از دیپلم به بالا
  • گواهی سلامت و پلیس چک وگواهی عدم سوءپیشینه کیفری
  • گواهی اشتغال به کار با ذکر تخصص و سمت متقاضی توسط بالاترین مقام سازمان به همراه مهر و امضای مجاز
  • فیش پرداخت هزینه‌های دولتی
  • داشتن مدرک زبان انگلیس آیلتس حداقل۶ در همه آزمونها
  • اشتغال به شغل مورد درخواست دولت استرالیا حداقل یکسال در دو سال قبل از اقدام
  • سند ازدواج و مدارک هویتی همسر و فرزندان در صورت وجود

مراحل دریافت ویزای کار استرالیا

شغل‌های مورد نیاز استرالیا

مرحله اول: ارسال مدارک شغلی جهت ارزشیابی نهاد مرتبط با شغل مورد درخواست متقاضی ویزای کار استرالیا. طول مدت ارزیابی مدارک شغلی حدود ۴ ماه است.

مرحله دوم: تکمیل فرم مربوطه در سایت مهاجرت استرالیا و ارسال دعوتنامه دولت استرالیا برای متقاضی ویزای کار استرالیا.

مرحله سوم: ثبت درخواست ویزای کار استرالیا توسط متقاضی ظرف۶۰ روز پس از دریافت دعوتنامه ویزای کار استرالیا. تست های پزشکی وراستعلام از پلیس ورهمچنین گواهی عدم سوءپیشینه درراین مرحله انجام می‌شود. در صورت مثبت بودن پاسخ، مراتب از طریق ارسال ایمیل،  به متقاضی اعلام می‌شود.

اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹

دارندگان ویزای ۱۸۹استرالیا، در واقع ویزای کار استرالیا را به تنهایی به دست نیاورده اند، بلکه اقامت دائم استرالیا به آن‌ها اعطا شده است. دارندگان ویزای ۱۸۹ می‌توانند:

  • پس از کاریابی در استرالیا و یافتن شغل، در استرالیا کارکنند.
  • در سیستم پزشکی رایگان استرالیا ثبت نام نموده و از مزایای درمان رایگان استرالیا بهره مند شوند.
  • فرزند آن‌ها در صورت تولد در استرالیا، امکان اخذ پاسپورت استرالیا را دارند.
  • پس از گذراندن ۴ سال، شهروندی استرالیا را کسب نمایند.
  • امکان استفاده از وام خرید ملک در استرالیا را دارند.
  • تحصیل رایگان در استرالیا برای فرزندان آن‌ها مهیاست.
  • امکان سفر به داخل و خارج استرالیا را به مدت ۵ سال دارند.
  • جهت همراه بردن خانواده( همسر و فرزندان اقدام نمایند).
  • دریافت وام های بلند مدت و بدون بهره از دولت استرالیا برای خود و فرزندانشان.

شرایط دریافت ویزای کاری ۱۹۰ استرالیا

تمامی شرایط پیش گفته جهت دریافت ویزای کار استرالیا درکلاس ۱۸۹ برای ویزای ۱۹۰ هم لازم است. علاوه بر همه شرایط ذکر شده داشتن اسپانسر ایالتی از یکی از ایالت های استرالیا ضروری است. هنگام تکمیل فرم های مربوطه باید به نام ایالت مورد نظر اشاره شود تا دعوتنامه ای از سوی ایالت انتخابی برای متقاضی ارسال شود. پس از صدور اولین ویزا در مهلتی که مقرر می‌شود، شخص مکلف به سفر به استرالیا می باشد تا ویزای وی باطل نشود. پس از اولین سفر به استرالیا در طول۵ سال امکان تردد و سفر به استرالیا برای شخص فراهم می‌شود.

اخذ اقامت دایم استرالیا پس از مدتی کار در برخی مناطق حاشیه‌ای

وکیل مهاجرت به استرالیا

مشاوره حقوقی مهاجرتی با وکلای پایه یک دادگستری و همکار گروه وکلای مهر، و مشاوره مستقیم با وکیل رسمی مهاجرتی استرالیا که درسازمان مهاجرتی استرالیا ثبت شده است، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای هم وطنان عزیز فراهم شده است. معرفی وکیل رسمی مهاجرتی به استرالیا جهت اخذ ویزای کار استرالیا و یا معرفی موسسات مجاز کاریابی در ایران و استرالیا از دیگر خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان می‌باشد. هنگام مراجعه به مراکز کاریابی بین‌المللی یا موسسه های حقوقی، مجوز فعالیت آن‌ها را مطالبه نمایید. وکیل رسمی مهاجرتی استرالیا، از وبسایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا، قابل استعلام می‌باشد.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *