ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا

ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا

استرالیا از جمله کشورهایی محسوب می‌شود که همواره شرایط مطلوبی برای متقاضیانی که خواهان اخذ اقامت دائم استرالیا هستند، ایجاد کرده است. پیدا کردن کار پس از تحصیل در استرالیا برای دانشجو یان و اخذ اقامت دائم استرالیا بسیار ساده تر از کشورهای سراسر دنیا می‌باشد. به همین دلیل است که دانشجو یان بین‌المللی، تمایل فراوانی  برای اخذ  ویزای تحصیلی استرالیا دارند. استرالیا در سال های اخیر با ارائه ی طرح های مهاجرت از طریق تخصص، افراد تحصیل کرده ای را جذب کرده است. ما در این مقاله سعی بر ان داریم که شرایط  چگونگی اخذ  ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا را که توسط کارشناسان ارشد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، همکار دفتر وکالت محمد رضا مهری بهترین مشاور حقوقی مهاجرت به استرالیا و همکار سازمان های مهاجرتی استرالیا در تهران، گردآوری شده است، بیان کنیم. در ادامه مزایای اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا، معرفی موسسات کاریابی معتبر در استرالیا، شرایط کاریابی بین‌المللی در ایران، بهترین مشاور حقوقی مهاجرت به استرالیا در تهران و معرفی گروه وکلای مهر را برای عزیزان تشریح خواهیم نمود.

سوالات متداول درباره تحصیل اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا

  • آیا از شرایط اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا آگاهی دارید؟
  • آیا با اخذ ویزای کار پس از تحصیل می توان شهروندی و پاسپورت استرالیا را اخذ کرد؟
  • از چه روش های می توان ویزای تحصیل استرالیا را به ویزای کار این کشور تبدیل کرد؟
  • آیا بهترین موسسه مهاجرتی در ایران، در زمینه ی اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا را می شناسید؟
  • آیا از مزایای اخذ ویزای کار پس از تحصیل دراسترالیا اطلاعی دارید؟
وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

شرایط اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا

  • سن متقاضی برای اخذ ویزای کار، پس از تحصیل در استرالیا می‌بایست بین 18تا 35 سال باشد.
  • متقاضی اگر با هدف اخذ اقامت دائم، جهت تحصیل در استرالیا اقدام می کند، لازم است قبل از ان، از موقعیت های کاری در رشته تحصیلی و موقعیت اخذ ویزای کار بعد از تحصیل در استرالیا آگاهی داشته باشد.
  • از عمده ترین راه‌های اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا این است، که به دانشجو یان در زمان تحصیل، اجازه ی کار به صورت پاره وقت داده می‌شود. ولی این کار مشمول سابقه کاری این دانشجو یان نمی گردد؛ اما بعد از تحصیل، دولت استرالیا به این دانشجو یان اجازه می‌دهد که در خاک استرالیا بمانند تا بتوانند کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

حتی بعضی از دانشگاه های استرالیا برای دانشجو یان خود، بعد از فارغ التحصیلی، دوره هایی برای ورود به بازار کار برگزار می کنند و پس از  پیدا کردن کار، نوع ویزای ان ها تغییر خواهد کرد، سپس اقامت موقت کاری به ان ها داده می‌شود و بعد از پرداخت مالیات، پس از 5 سال می‌توانند درخواست اقامت دائم استرالیا را داشته باشند؛ در نتیجه پس از اقامت دائم، درخواست پاسپورت استرالیا را بنمایند.

  • متقاضی کار پس از تحصیل در استرالیا، لازم است حداقل دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 باشد.
  • متفاضی اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا، باید حداقل 2 سال در استرالیا تحصیل کرده باشد.
  • متقاضی اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا می‌بایست تخصص در یک شغل را داشته باشد که ان شغل در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد.
اخذ اقامت دایم استرالیا پس از مدتی کار در برخی مناطق حاشیه‌ای

          مزایای  اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا

  • پس از ان که متقاضی ویزای کار پس از تحصیل، اقامت دائم کشور استرالیا را اخذ نمود، این مرحله ، یک مرحله قبل از اخذ عنوان شهروندی استرالیا می‌باشد. متقاضیان به عنوان مقیم دائم کشور استرالیا می‌توانند، بدون هیچ محدودیتی علاوه بر خودشان، همسر و فرزندانشان با شهریه بسیار پایین تر نسبت به دانشجو یان بین‌المللی تحصیل کنند.
  • از تمامی حق  و حقوقی که یک شهروند استرالیایی می‌تواند به غیر برخی از موارد ازقبیل، عضویت در کابینه دولت بهره مند شود، برخوردار می گردد.
  • بهره مندی از خدمات درمانی رایگان کشور استرالیا
  • متقاضی اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا می‌تواند پس از اقامت دائم استرالیا، فرزند خود را به مدرسه های رایگان بفرستد.
  • افرادی که اقامت دائم استرالیا را از طریق ویزای کار پس از تحصیل اخذ می کنند، اگر فرزندی دراسترالیا به دنیا بیاورند، از همان لحظه ی تولد، فرزندشان شهروند استرالیایی محسوب می‌شود.
  • فردی که از طریق ویزای کار اقامت دائم کشور استرالیا اخذ می‌نماید، می‌تواند اسپانسر خویشاوندان خود (پدر بزرگ، مادربزرگ، برادران، خواهران و فرزندانش) شود.
  • دادن وام های کمک تحصیلی، به دانشجو یانی که اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای کار پس از تحصیل اخذ می‌نمایند.
  • هرگاه متقاضی ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا، اقامت دائم  استرالیا را اخذ نماید، دولت استرالیا  مبلغ 8000 دلار وجه نقد، به عنوان کمک هزینه برای تامین اولین مسکن به وی پرداخت می‌نماید.

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

شما کاربران محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا و همچنین سایر روش های مهاجرت به استرالیا از طریق تولد، ازدواج، ثبت شرکت و سرمایه گذاری، با موسسه حقوقی و داروی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، بهترین موسسه مهاجرتی در ایران، به مدیریت جناب محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و به همراه گروه وکلای مهر به عنوان برترین وکلای داخل ایران و سطح بین‌الملل، تماس حاصل نماید. ارائه مشاوره حقوقی طریقه تبدیل ویزای توریستی استرالیا به اقامت دائم، مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری استرالیا پس از تحصیل، چگونگی الحاق ویزای خانواده در استرالیا و همچنین معرفی بهترین روش مهاجرت به استرالیا از جمله خدمات گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای مهاجرتی در تهران و ایران می‌باشد.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *