اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری


امروز با بررسی اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری با شما خواهیم بود.

یکی از روش‌های مهاجرت به اسپانیا که این روزها سر و صداهای زیادی به پا کرده است، روش اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد.

سرمایه‌گذاری در اسپانیا به طرق مختلفی صورت می گیرد که معروف‌ترین آن روش سرمایه‌گذاری در بخش املاک است.

کشور اسپانیا با کسب سیزدهمین جایگاه اقتصادی در سطح جهان با توجه به شاخص تولید ناخالص داخلی، توانست در سال ۲۰۱۳ جایگاه خود را ارتقا داده و به عنوان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان توجه همگان به ویژه سرمایه‌گذاران را جلب نماید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اسپانیا در اوایل دهه ۱۹۹۰، بحران اقتصادی شدیدی را تجربه کرده است.

آیا از شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور اطلاع دارید؟

دارایی های لازم جهت پذیرش درخواست اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری چه میزان است؟

مزایای اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری چیست؟

[/stextbox]

 

با این وجود پس از سپری کردن دوران بحران اقتصادی، اسپانیا با رشد اقتصادی خوبی رو به رو گردید. با پیوستن به منطقه یورو در سال ۱۹۹۹، اسپانیا توانست همگام با

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در اسپانیا و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی اسپانیا را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

تحصیل رایگان در اسپانیا

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های اسپانیا، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کشور اسپانیا بوده است.

انواع سرمایه‌گذاری در اسپانیا

در مجموع ۵ روش برای سرمایه‌گذاری در کشور اسپانیا وجود دارد؛ به گونه‌ای که بتوان از آن طریق به اقامت اسپانیا دست یافت:

  1. ثبت شرکت در اسپانیا
  2. خرید ملک در اسپانیا و دریافت اقامت (ویزای طلایی اسپانیا)
  3. سپرده‌گذاری در بانک‌های اسپانیا به ارزش حداقل ۱ میلیون یورو
  4. خرید سهام یک شرکت اسپانیایی به ارزش ۱ میلیون یورو
  5. سرمایه‌گذاری در بخش اوراق بهادار دولتی به ارزش حداقل ۲ میلیون یورو

ثبت شرکت در اسپانیا

انواع شرکت اعم از شرکت با مسئولیت محدود، سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شرکت تعاونی، شرکت مشارکت محدود، شرکت مشارکت عمومی، شرکت مشارکت خصوصی یا مدنی و شرکت خصوصی قابلیت ثبت در کشور اسپانیا را دارند که از این میان شرکت با مسئولیت محدود آسان‌ترین و پرطرفدارترین نوع شرکت در اسپانیا می‌باشد. حداقل میزان سرمایه برای انتقال به حساب شرکت، معادل ۳ هزار یورو است.

خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت

بعد از روش ثبت شرکت در اسپانیا، مرسوم‌ترین روش برای اخذ اقامت اسپانیا در قالب سرمایه‌گذاری، خرید ملک می‌باشد.

طبق قوانین اسپانیا، اتباع خارجی می‌توانند با خرید ملکی به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار یورو، ابتدا اقامت موقت یکساله یا همان ویزای طلایی اسپانیا را اخذ نموده و پس از رعایت شرایط لازم، اقامت دایم اسپانیا را به دست آورند.

ثبت شرکت در اسپانیا

تمدید اقامت موقت اسپانیا

تمدید اقامت موقت یکساله اسپانیا یا همان ویزای طلایی اسپانیا منوط به حفظ خانه خریداری شده در کنار حداقل یک بار سفر به اسپانیا در هر سال می‌باشد.

اخذ اقامت برای خانواده در اسپانیا

دارندگان ویزای طلایی اسپانیا، می‌توانند در سال اول به هنگام تمدید اقامت و ویزای طلایی خود، برای اقامت خانواده شامل همسر، فرزندان زیر ۱۸ سال و البته فرزندان مجرد تحت تکفل اقدام نمایند.

اخذ اقامت دایم اسپانیا

دارندگان ویزای طلایی اسپانیا، در صورتی که در هر سال حداقل ۶ ماه را در اسپانیا سکونت داشته باشند، بعد از ۵ سال می‌توانند به اقامت دایم اسپانیا دست یابند.

اخذ شهروندی و پاسپورت اسپانیا

اخذ پاسپورت اسپانیا و بهره‌مندی از مزایای شهروندی آن، منوط به اقامت به مدت ۵ سال در اسپانیا به صورت دایم (بعد از دریافت اقامت دایم اسپانیا) در کنار تسلط به زبان و قوانین اسپانیا می‌باشد.

اخذ شهروندی و پاسپورت اسپانیا
اخذ شهروندی و پاسپورت اسپانیا

حق کار در اسپانیا

افراد با ویزای طلایی اسپانیا و صرفا از طریق سرمایه‌گذاری در اسپانیا اجازه کار ندارند؛ مگر آنکه ثبت شرکت نموده و به فعالیت اقتصادی بپردازند.

مزایای سرمایه‌گذاری در اسپانیا

  • اخذ اقامت موقت اسپانیا (ویزای طلایی)
  • اخذ اقامت دایم اسپانیا بعد از ۵ سال
  • اخذ شهروندی اسپانیا بعد از ۵ سال اقامت دایم
  • اخذ ویزای طلایی برای خانواده حتی برای فرزندان مجرد بدون محدودیت سنی
  • امکان سفر در حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا
  • افتتاح حساب در بانک‌های اسپانیا

نکته: سرمایه‌گذاری در اسپانیا، اگرچه مزایایی را حاصل می‌شود، اما معایب آن نیز تردید را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد. معایبی همچون نرخ بالای میزان سرمایه‌گذاری، عدم امکان اخذ اقامت خانواده در همان ابتدای امر، نداشتن مجوز کار و غیره، فکر را به سمت کشورهای دیگر با شرایط بهتر برای انتقال سرمایه سوق می‌دهد. شاید بتوان گفت که بهترین کشور برای انتقال سرمایه‌های خود کشور آلمان به عنوان سومین کشور قدرتمند اقتصادی در سطح جهان می‌باشد. ثبت شرکت در آلمان (لینک به https://mohajeratmehr.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/(  بهترین گزینه برای عزیزانی که به دنبال آینده بهتر اقتصادی در کنار اخذ اقامت اروپا برای خود و خانواده خود هستند، می‌باشد.

تمکن مالی اسپانیا

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهر پارسیان با همکاری وکلا و موسسات حقوق بین‌الملل در آلمان، با تشکیل تیمی قوی در زمینه ثبت شرکت، اخذ اقامت آلمان و ویزای کار آلمان فعالیت می‌نماید.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به اسپانیا و امور مربوط به اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهرپارسیان

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *