چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد.

چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد.

چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد.


امروز با موضوع معرفی چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد. ، با شما هستیم.

یکی از سوالاتی که کارشناسان حقوق بین‌الملل و مهاجرت موسسه حقوقی مهر پارسیان در زمان مشاوره از مخاطبان خود می‌پرسند این است میزان سرمایه‌ی آنها چقدر است چراکه سرمایه می‌تواند بسیار تاثیرگذار در انتخاب روش مهاجرت شما باشد.

چه بسا اطلاع از میزان سرمایه‌ی شما، کارشناسان ما را متعهد می‌سازد که تا به راحتی به مخاطبان خود بگویند که با این میزان از سرمایه مهاجرت به هیچ عنوان منطقی نیست.

حداکثر سرمایه عمده مراجعه کنندگان، در حدود صد هزار دلار می‌باشد بنابراین لازم است که در خصوص چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد، اطلاعاتی ارایه دهیم.

نکات مهم

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد، کدام کشورها هستند؟

آیا با داشتن صد هزار دلار سرمایه، مهاجرت کنیم یا خیر؟

در کدام کشور با صد هزار دلار سرمایه‌گذاری می‌توان به اقامت رسید؟

بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه حداکثر صد هزار دلار کدام کشور است؟

[/stextbox]

 

اخذ اقامت دایم کانادا با کمتر از صد هزار دلار

در بررسی موضوع چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد، بهترین کشوری که می‌توان معرفی کرد کشور کانادا است. متقاضیان اخذ اقامت دایم کانادا، می‌توانند تنها با ۲ سال تحصیل به مدت ۱۸۰۰ ساعت در کانادا، به اقامت دایم کانادا دست یابند؛ اقامت دایم اصلی و نه اقامت مشروط که مستلزم اقامت به مدت ۳ سال در ۵ سال اخیر است.

مجازات جرم توهین

بدین ترتیب با شرکت در برنامه تجربه کبکی کانادا، به راحتی و با کمتر از حتی ۵۰ هزار دلار به اقامت دایم کانادا دست یابید. حضور تیم قوی و کارگزاری کانادا در گروه وکلای مهر، اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اخذ اقامت دایم کانادا، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اخذ اقامت ترکیه با کمتر از ۱۰۰ هزار دلار

از کشورهای پرطرفدار میان ایرانیان به واسطه هزینه‌های پایین مهاجرت، کشور ترکیه است؛ تا جایی که طبق آمارها در حدود ۴۲۴ خانه در ترکیه در سال ۲۰۱۷ توسط ایرانی‌ها خریداری شده است. در این کشور در حال حاضر می‌توان با کمتر از ۱۰۰ هزار دلار به اقامت رسید.

بدین نحو که متقاضیان با خرید ملک در ترکیه با هر ارزشی می‌توانند ابتدا اقامت موقت یکساله توریستی ترکیه را اخذ نمایند. این اقامت هر سال تمدید و بعد از ۵ سال به اقامت دایم تبدیل خواهد شد.

از روش‌های دیگر مهاجرت به ترکیه با مبلغی کمتر از صد هزار دلار، روش ثبت شرکت در کشور ترکیه است. برای ثبت شرکت در ترکیه افتتاح حساب شرکتی با اختصاص حداقل ۵۰ هزار لیر لازم است.

هزینه‌های جانبی دیگر همچون اجاره محل شرکت و تهیه تجهیزات، وجود دارد که مجموع آنها به کمتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

اخذ اقامت لیتوانی با کمتر از ۱۰۰ هزار دلار

کشور لیتوانی در کنار سایر کشورهای اتحادیه اروپا، به واسطه هزینه‌های پایین اخذ اقامت، در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌ است. با سرمایه‌گذاری در یک شرکت کوچک در لیتوانی با حداقل سرمایه ۵۰ هزار یورو و استخدام حداکثر ۵۰ نفر به علاوه داشتن درآمد سالانه تا حداکثر ۱۰ میلیون یورو، می‌توان به اقامت این کشور دست یافت. متقاضیان ابتدا اقامت موقت ۵ ساله و سپس دایم دریافت می‌نمایند.

نمونه دادخواست مطالبه خسارت از پزشک

اخذ اقامت سنت لوسیا تنها با ۱۰۰ هزار دلار

سنت لوسیا، کشوری در حوزه دریای کارائیب، با اجرای برنامه سپرده‌گذاری در صندوق ملی کشور، به متقاضیان با اختصاص حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به ازای هر نفر، پاسپورت و شهروندی را اعطا می‌کند. البته توجه داشته باشید که با تغییر قوانین مهاجرتی در سال ۲۰۱۸ نسبت به ایرانیان، در حال حاضر امکان مهاجرت به هیچ یک از کشورهای کارائیب برای ایرانیان وجود ندارد.

دومنیکا و اخذ پاسپورت تنها به ۱۰۰ هزار دلار

متقاضیان با واریز سپرده به ارزش ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به صندوق تنوع اقتصادی دومنیکا، شهروندی دومنیکا را دریافت می‌نمایند. تذکر مهم این است که بعد از تغییر سیاست‌های مهاجرتی آمریکا نسبت به ایران با روی کار آمدن دونالد ترامپ، دیگر امکان مهاجرت به دومنیکا برای ایرانیان وجود ندارد.

پاسپورت گواتمالا تنها با ۶۰ هزار دلار

متقاضیان دریافت پاسپورت دوم، می‌توانند تنها با ۶۰ هزار دلار پاسپورت گواتمالا را در کمترین زمان دریافت نمایند.

وکیل مهاجرت ایران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت ایران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *