کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان


امروز با موضوع کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان با شما خواهیم بود.

نرخ رسمی بیکاری بلغارستان در سال ۲۰۱۵ با داشتن جمعیتی حدود ۷.۲ میلیون نفر، مطابق میانگین اروپا، ۹.۲ درصد بوده است؛ لذا پیدا کردن کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان سخت‌تر از سایر کشورهای اروپایی نخواهد بود. ضمن اینکه هزینه زندگی در بلغارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است.

بلغارستان در میان ۱۰۰ کشور برتر برای زندگی، رتبه ۳۸ را اخذ کرده است.

برای مهاجرت جهت کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، می‌توانید از خدمات همکاران ما در دپارتمان مهاجرت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، از قبیل: مشاوره و یا اعطای وکالت جهت اخذ ویزای کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، بهره‌مند گردید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای اخذ ویزا جهت کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان چه شرایطی لازم است؟

برای گرفتن مجوز کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان چه مدارکی لازم است؟

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان کدامند؟

موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در خصوص کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان چه خدماتی ارایه می‌نماید؟

[/stextbox]
مطالبه اجور معوقه

 

ویزای کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

بلغارستان در سال ۲۰۰۷ به اتحادیه اروپا ملحق شد و از زمان عضویت، استانداردهای کار و اقامت در بلغارستان متناسب با استانداردهای اتحادیه اروپا اصلاح شد و شهروندان غیراروپایی برای کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، باید مجوز کار اخذ نمایند.

برای کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان لازم است ضمن داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در بلغارستان، برای دریافت مجوز کار درخواست دهید.

کارفرمایی که در بلغارستان قصد استخدام شما را جهت اشتغال در کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان را دارد باید به اداره کار بلغارستان درخواست صدور مجوز کار دهد.

پس از گذشت ۳ روز از شروع به کار فرد در کارهای بدون سرمایه‌گذاری بلغارستان، کارفرما باید بدون توجه به صدور یا عدم صدور مجوز کار، اقدام به ثبت نام فرد در اداره مالیات ملی بلغارستان نماید.

ویزای اقامت بلندمدت بلغارستان جهت کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

برای دریافت مجوز کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان باید ابتدائا برای اخذ ویزای اقامت بلندمدت بلغارستان اقدام نمایید؛ در واقع برای ورود به بلغارستان دو نوع ویزای کوتاه‌مدت و بلندمدت وجود دارد و دارندگان ویزای کوتاه‌مدت نمی‌توانند برای دریافت مجوز کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان اقدام نمایند.

تنها افراد ماهر و دارای دانش تخصصی می‌توانند برای ویزای بلندمدت کار بلغارستان اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت اخذ مجوز کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

  • تکمیل فرم درخواست
  • ذکر دلیل درخواست
  • سه عدد عکس
  • کپی مدارک شناسایی کارفرما
  • مدارک قانونی تحصیلی، کاری، مهارت و تخصص متقاضی
  • گزارش کارفرما در خصوص متقاضی
  • گزارش میانگین استخدامی‌های کارفرما طی ۱۲ ماه گذشته
  • سایر مدارک مرتبط با جزییات کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان
  • کپی قرارداد کار
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک تاییدکننده ویزای بلندمدت
  • گواهی سلامت پزشکی
گروه وکلای ایران

اعتبار مجوز کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

حداقل مدت اعتبار مجوز کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، یک سال می‌باشد، که برای حداکثر مدت ۳ سال می‌تواند تمدید گردد.

برای تمدید مجوز کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، لازم است تمامی شرایط قانونی لازم، توسط متقاضی در طول اولین سال کار و اقامتش در بلغارستان رعایت شده باشد.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

شما می‌توانید برای یافتن کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، ضمن مراجعه به موسسات کاریابی بین‌المللی معتبر، مشورت با کارشناسان مهاجرت ما در گروه وکلای مهر برای بررسی شرایطتان، از طریق روزنامه‎ها و وب‌سایت‌های کاریابی بلغارستان نیز اقدام نمایید.

از مزایای وب‌سایت‌های کاریابی در بلغارستان این است که اغلب به زبان انگلیسی هستند. در برخی از این وب‌سایت‌ها می‌توانید با درج مهارت‌ها، تخصص‌ها و سطح تحصیلات و سابقه کار و …، شانس دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرماها در بلغارستان را نیز داشته باشید.

برای یافتن کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان می‌توانید به سایت‌های زیر مراجعه نمایید:

در این وب‌سایت شما می‌توانید ضمن جستجوی کار بدون سرمایه‌گذای مورد نظر خود در بلغارستان، یاد بگیرید که چطور در این مسیر موفق شوید.

این سایت دارای پورتال برای یافتن کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان است و همچنین دارای جستجوی پیشرفته که از این طریق شما می‌توانید جستجوی خود را با فاکتورهایی چون موقعیت جغرافیایی، نوع کار بدون سرمایه‌گذاری و دسته‌بندی کار و غیره، فیلتر نمایید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

این سایت علاوه بر فراهم نمودن فرصتی برای یافتن کار بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، در خصوص مقررات و شرایط کار قانونی در بلغارستان و چگونگی درخواست شغل در بلغارستان اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهد داد.

نکات مهم درخواست دستور موقت

این یک سایت تخصصی در حوزه کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان در حوزه اقتصاد است و همچنین پیوندهایی به مجلات معتبر اقتصادی برای دسترسی دانشجویان رشته اقتصاد ارایه می‌نماید.

خدمات موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان در خصوص کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بلغارستان، اخذ ویزای کار بلغارستان، اخذ مجوز کار بلغارستان و سایر طرق مهاجرت به بلغارستان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به بلغارستان، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت به بلغارستان

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *