وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب

وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب

وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب


امروز با معرفی وکیل دفتر وکیل مهاجرت به کانادا در شهرک غرب با شما هستیم.

موسسه حقوقی معتبر در شهرک غرب تهران برای سپردن امور وکالتی خانواده، مشاوره حقوقی قراردادها و مشاوره معرفی وکیل مهاجرت به کانادا به من معرفی کنید.

بخش ارتباط با ما که به صورت آنلاین با موکلین موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، اقدام به پاسخ سوالات حقوقی و مهاجرتی شما عزیزان می‌نماید، هر روز با درخواست معرفی وکیل مهاجرت به کانادا در شهرک غرب و سایر نقاط تهران و ایران، معرفی وکیل طلاق توافقی در شهرک غرب، معرفی وکیل جرایم پزشکی شهرک غرب، معرفی وکیل کلاهبرداری در شهرک غرب، مواجه می‌شود.

جهت پاسخگویی به سوالات عزیزان در معرفی دفتر وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب، پس از مشاوره با وکیل مهاجرت کانادا و همکار گروه وکلای مهر، تصمیم به تهیه و انتشار این موضوع در سایت تخصصی حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر گرفتیم.

نکات مهم در معرفی دفتر وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چگونه می‌توان از معتبر بودن موسسه حقوقی مهاجرتی در شهرک غرب مطلع شد؟

دفتر وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب، چگونه قابل دسترسی است؟

دفتر وکیل مهاجرت در منطقه سعادت آباد، ولنجک، اوین و شهرک غرب چگونه قابل شناسایی است؟

[/stextbox]

 

نحوه شناسایی موسسه حقوقی مهاجرتی معتبر

یکی از راههای احراز صلاحیت و اعتبار موسسه حقوقی مهاجرتی در شهرک غرب و همه کشور، مراجعه به سایت روزنامه رسمی کشور و جستجوی شماره ثبت و نام مدیران موسسه حقوقی است.

با این روش و با به دست آوردن اطلاعات موسسین و مدیران موسسه حقوقی بین المللی، امکان بررسی سوابق این افراد را پیدا خواهید نمود.

وکیل پناهندگی در انگلستان

دارا بودن پروانه وکالت پایه یک دادگستری جهت ثبت موسسه حقوقی بین المللی و موسسه داوری بین المللی ضرورت دارد و چه بسا افرادی با ثبت موسسه حقوقی با استفاده از پروانه سایر وکلا، و با پرداخت مبالغ کمی به وکلای جوان، مشغول کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به کانادا در شهرک غرب و سعادت آباد هستند و با عناوینی چون دفتر همکار مستقل در سعادت آباد و وکیل همکار مستقل مهاجرت به کانادا در شهرک غرب، مقاصد سودجویانه خود را پیش می‌برند.

راه بعدی، مطالبه مدارک ثبت موسسه حقوقی و پروانه وکالت مشاورین و وکلای مدعی در موسسه و وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب است.

استعلام از دادسرای جرایم رایانه ای

با توجه به اینکه جستجوی وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب و تهران، معمولا از طریق سایت های اینترنتی و فضای مجازی صورت می‌گیرد، مرجع استعلام درباره سوابق اشخاص حقیقی و حقوقی، دادسرای جرایم رایانه ای تهران است.

در سالهای اخیر که موسسه حقوقی م پ، تحت عنوان موسسه حقوقی معتبر در اتریش و ایران اقدام به معرفی دفتر همکار مستقل در شهرک غرب و سعادت آباد تهران به عنوان وکیل مهاجرت نموده است، متاسفانه دارای پرونده کلاهبرداری و جعل در شعبه اول بازپرسی دادسرای جرایم رایانه ای تهران بوده و تحت تعقیب قضایی قرار دارد، با توجه به تعدد شکات این موسسه حقوقی که مدیر آن تحت عنوان کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت تحت تعقیب قرار داشته و به کشور اتریش گریخته است، موسسه حقوقی مهر پارسیان آماده پذیرش پرونده های شکات این گروه مهاجرتی غیر مجاز است.

وکیل کمیسیون ماده 77 مشهد

نماد اعتماد الکترونیک

یکی دیگر از راههای شناخت موسسه حقوقی بین المللی معتبر، داشتن نماد اعتماد تجارت الکنرونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

برای ثبت نام و احراز اعتبار موسسه حقوقی بین المللی و مهاجرتی، وزارت صنعت، مدارک و مستندات را بررسی نموده و با احراز شرایط مالکیت محل کار موسسه، پس از بازرسی های مکرر، اقدام به اعطای نشان اعتماد الکترونیک خواهد کرد.

نماد ساماندهی از وزارت ارشاد ایران نیز، اماره ای دیگر بر معتبر بودن موسسه حقوقی مهاجرتی بوده و می‌توان با اعتماد بیشتری برای عقد قرارداد اقدام نمود.

دفتر وکیل مهاجرت به کانادا شهرک غرب

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با ثبت رسمی در اداره ثبت شرکتهای تهران، و با ساماندهی و تاسیس توسط برترین وکلای پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و دریافت نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارشاد ایران، همکار وکلای مهاجرتی در کانادا، استرالیا و نیوزیلند، همکار وکلای مهاجرتی انگلستان و اروپا، اقدام به مشاوره حقوق بین المل و مهاجرت به عزیزان می‌نماید.

معرفی وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا، وکیل مهاجرت به انگلستان، وکیل مهاجرت به اروپا و وکیل مهاجرت به ترکیه، از طریق موسسه حقوقی مهر پارسیان امکان پذیر است.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

مشاوره حقوقی دفاع مشروع

021-88663926

021-88663927

021-88795408

021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (17 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *