وکیل مهاجرت میدان ونک

وکیل مهاجرت میدان ونک

وکیل مهاجرت میدان ونک


امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت میدان ونک با شما خواهیم بود.

معرفی وکیل مهاجرت در میدان ونک تهران و محدوده منطقه 3 تهران مورد تقاضای عزیزان است.

حقوق بین الملل خصوصی که آثار اعطای اقامت و تابعیت را در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد، به عنوان یکی از شاخه های حقوق، مورد توجه در تمامی کشورهای دنیا قرار گرفته است.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، طبق اساسنامه خود، اقدام به معرفی وکیل در همه کشورهای دنیا با ایرانیان و همچنین معرفی وکیل پایه یک دادگستری در ایران به خارجی ها و ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌نماید.

با توجه به دخالت افراد غیر وکیل در موضوع تخصصی حقوق مهاجرت و معرفی وکیل مهاجرت در ایران، سرپرست گروه وکلای مهر و هیئت مدیره موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تصمیم به انعقاد قرارداد رسمی با وکیل مهاجرت به استرالیا و نیوزیلند، وکیل مهاجرت به کانادا، وکیل مهاجرت به اروپا، وکیل مهاجرت به انگلستان و مشاوران مهاجرتی در سراسر ایران نموده است.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت میدان ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل مهاجرت در میدان ونک به کجا باید مراجعه کنیم؟

موسسه حقوقی معتبر جهت ثبت شرکت در خارج از کشور را چگونه پیدا کنیم؟

برای عقد قرارداد با وکیل مهاجرت در میدان ونک رعایت چه نکاتی ضرورت دارد؟

دفتر وکیل خوب مهاجرت در تهران چگونه قابل شناسایی است؟

[/stextbox]

 

شرایط وکیل مهاجرت در ایران

به دلیل عدم وجود وکیل مهاجرت در ایران و عدم صدور مجوز جهت فعالیت وکیل مهاجرت در ایران، فعالیت هر شخص حقوقی یا حقیقی با عنوان وکیل مهاجرت در ایران، غیر قانونی و جرم محسوب می‌شود.

نحوه مطالبه دیه

امام موسسات حقوقی مجاز و وکلای پایه یک دادگستری، که دارای دانش حقوق بین الملل خصوصی بوده و امکان ارائه مشاوره حقوقی درباره قوانین سایر کشورها در باب تابعیت و اقامت و همچنین شرایط سرمایه گذاری خارجی، شرایط کاریابی و ثبت شرکت در خارج از کشور، نحوه تبدیل اقامت به تابعیت و مباحث مربوط به تابعیت مضاعف را دارند، می‌توانند مشاوره حقوقی مهاجرت و معرفی وکیل مهاجرت در سایر کشورها را انجام دهند.

بررسی راههای مهاجرت با توجه به شرایط سیاسی فعلی

مسیر مهاجرت از ایران برای اشخاصی که توان کار و فعالیت در ایران را نداشته و امکان تامین معیشت خود در کشور را ندارند، به هیچ عنوان قابل توصیه نیست.

آسانترین راه مهاجرت که مهاجرت تحصیلی قلمداد می‌شد، با توجه به گران شدن نرخ ارز و قطع ارز دانشجویی توسط وزرات علوم به راهی با کمترین امکان تبدیل شده است.

مشکل بعدی در مهاجرت تحصیلی، عدم امکان انتقال ارز به خارج از کشور می‌باشد و حتی از صرافی ها هم امکان انتقال ارز وجود ندارد.

مهاجرت کاری از ایران هم با توجه به موج بیکاری در همه کشورها، کمی با مشکل مواجه شده و کاریابی در خارج از کشور، و روبرویی متقاضیان کاریابی در خارج از کشور با کلاهبردارانی که در کمین متقاضیان مهاجرت نشسته اند، افزون بر مشکلات قبلی شده است.

به نظر می‌رسد تنها راه برای مهاجرت به خارج از کشور برای افرادی است که خواهان توسعه کسب و کار خود و سرمایه گذاری در بخش صنعت و زیرساخت جهت همکاری با کشورمان ایران است.

فعالیت آژانس های مسافرتی در موضوعات مشاوره حقوقی مهاجرت

طبق تعریفی که درباره شرح وظایف دفاتر مسافرتی و گردشگری وجود دارد، مداخله در امور انتخاب وکیل مهاجرتی برای متقاضیان مهاجرت توسط این گونه دفاتر، دخالت در امر وکالت به صورت غیر مجاز بوده و قابلیت تعقیب کیفری دارد.

نحوه وصول مطالبات بیمه تامین اجتماعی

اما بسیاری از موسسات که به هیچ عنوان مجوزی برای فعالیت امور مهاجرتی ندارند، اقدام به تاسیس دفتر وکیل مهاجرت در میدان ونک تهران و سایر نقاط شهر نموده اند، در صورتی که از طریق موسسه های غیر مجاز مهاجرتی در میدان ونک یا هر نقطه از کشور، مورد کلاهبردرای قرار گرفته اید، می توانید از طریق شکایت در دادسرا، نسبت به احقاق حق اقدام فرمایید.

معرفی دفتر وکیل مهاجرت در میدان ونک

مشاورین حقوق بین الملل خصوصی و متخصص در انعقاد قراردادهای بین المللی، همکار موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، تمامی خدمات ماوره حقوق مهاجرت، بررسی شرایط پرونده مهاجرتی و امکان سنجی انجام پرونده در خارج از کشور، معرفی وکیل مهاجرت را به عزیزان ارائه می دهد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88795408

021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

 

 

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *