استخدام زبان عربی

استخدام زبان عربی

استخدام زبان عربی


امروز با موضوع استخدام زبان عربی همراه هستیم  

کلاس درس عربی را بخاطر دارید زبان عربی همان زبان شیرینی است که شاید خیلی از خوانندگان طعم شیرینی آن را نچشیده‌اند. درس عربی برای دانش آموزان، یک زبان پر از قواعد دشوار و استثنائات فراوان است، آموزش زبان در مدارس همیشه مشکلات خاص خود را داشته به شکلی که دیپلمه‌های ما با اتکا به آنچه در مدارس آموخته‌اند اکثرا نه می‌توانند یک جمله انگلیسی صحبت کنند و نه یک جمله عربی، اگر یک صفحه متن از این دو زبان را هم ببینند بعید است بتوانند معنی روشنی از آن ارایه کنند.

وکیل امور اداری و استخدامی

هم اکنون خوانندگان این مطلب که علاقه‌مند به مهاجرت به کشورهای عربی هستند و نیاز به اخذ ویزای کشورهای مذکور دارند می‌توانند با کارشناسان امور مهاجرت موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل نمایند.
جهت اطلاع از شرایط اخذ اقامت بلند مدت در کشور امارات متحده عربی می‌توانید مقاله‌ای که در ذیل لینک گردیده مطالعه نمایید.

نکات مهم در خصوص استخدام زبان عربی

آیا کادر آموزشی مدارس دولتی می‌توانند تدریس خصوصی زبان عربی را به دانش آموزان تحمیل نمایند؟
عمده تخلفات معلمان شامل چه مواردی می‌شود؟
چگونه با معلم زبان عربی برای تدریس خصوصی قرارداد ببندیم؟
به چه کسانی پروانه مترجمی زبان در دارالترجمه رسمی داده می‌شود؟

وکیل دادگاه تجدید نظر کرج

مشاوره حقوقی امور کاری و استخدامی

اجبار دانش‌آموزان به ثبت نام کلاس خصوصی (تقویتی ) چه حکمی دارد؟

تحمیل تدریس خصوصی به دانش‌آموز حتی اگر نیاز به آموزش خاص و فراتر از آموزش‌های عمومی داشته باشد، از سوی کادر آموزشی مدارس ممنوع است و مدیران مدارس مسئول مستقیم نظارت بر این مسئله‌اند.

طبق قوانین استخدامی آموزش پرورش مهمترین تخلف آموزگاران شامل چه مواردی است؟

غیبت غیرموجه، نقض قوانین، رفتار خلاف شأن معلمی و اعتیاد بیشترین فراوانی تخلفات معلمان را تشکیل می‌دهد.

استخدام معلم زبان عربی در تدریس خصوصی آموزشگاه‌ها به چه شکل است؟

برای استخدام معلم زبان عربی بهتر است از آموزشگاه‌های دارای مجوز اقدام نمایید و مدرس مورد نظر از طریق مرکز آموزشی احراز هویت شده باشد و توانایی و مهارت علمی او باید به تایید مراجع ذی صلاح رسیده باشد.

 نمونه قرارداد تدریس 

باسمه تعالی
این قرارداد مابین مرکز / شبکه / معاونت / دانشکده / مدیریت

به ریاست / مدیریت / معاونت آقای / خانم                           که در این قرارداد به عنوان نماینده نامیده می‌شود و خانم /آقای                                     که در این قرارداد به عنوان مدرس نامیده می شود به منظور تدریس دوره آموزشی                                          به میزان                                        ساعت که در مرکز / شبکه / معاونت / دانشکده / مدیریت مزبور برگزار می‌گردد برابر مقررات و ضوابط آموزشی تعیین شده باتوجه به محتویات و سرفصل‌های معین در مجوز صادر شده دوره مذکور، با شرایط زیر منعقد می‌گردد.

ماده یک: میزان حق‌التدریس برای هر ساعت براساس آخرین دستورالعمل موجود درخصوص نحوه پرداخت آن برای اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی قابل پرداخت بوده که در مقابل گواهی انجام تدریس از طرف بالاترین مقام مسئول طرف قرارداد امکانپذیر می باشد.

وکیل دادسرای جرایم اقتصادی

مهاجرت به استرالیا

ماده دو :تعهد مدرس:
آقای/خانم                                      به موجب این قرارداد موظف است طبق برنامه ای که از طرف واحد اجراء کننده برنامه تعیین می شود برای تدریس در محل کلاس آموزشی از اول ساعت شروع حضور یافته و پس از تدریس و انجام آزمون ، اوراق امتحانی و نمرات آنرا در ظرف ۱۰ روز به مجری برنامه تحویل نماید. چنانچه بعضی از جلسات درس به دلیل عدم حضور مدرس تشکیل نشود مدرس موظف است با اطلاع قبلی واحد برگزار کننده جلسات تشکیل نشده را بنحو مقتضی جبران نماید.

ماده سه: مواد فوق و محتویات این قرارداد زمانی قابل عمل و پرداخت است که نحوه برگزاری دوره آموزشی به تایید واحد آموزش مدیریت تشکیلات، آموزش و بودجه برنامه‌ای رسیده و گواهی تدریس صادر شده باشد.

ماده چهار: فسخ قرارداد با اطلاع قبلی هر دو طرف بلامانع است.

به چه کسانی پروانه مترجمی رسمی زبان عربی داده می‌شود؟

طبق قانون قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی به اشخاصی که شرایط ذیل را داشته باشند پروانه مترجمی رسمی داده می‌شود.
بر اساس ماده ۳ ( اصلاحی ۲۹/۴/۱۳۷۶ ) از قانون فوق – به متقاضیان با احزار شرائط ذیل پروانه مترجمی رسمی اعطا می‌گردد:

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در امارات

الف – داشتن حداقل ۲۵ سال سن . ب- موفقیت در آزمون و اختیار علمی و کتبی .ج – نداشتن پیشینه موثر کیفری .
د- عدم اشتعار به فساد اخلاقی عقیدتی .هـ – عدم اعتیاد به مواد مخدر .ز- مورد وثوق و اعتماد باشد.

بهترین وکیل امور اداری و استخدامی

هم اکنون می‌توانید جهت مشاوره در زمینه استخدام، قانون کار، امور مالیاتی، امور بیمه، عقد قرارداد کار، دعاوی کارگر و کارفرما  با موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل فرمایید تا از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، بهره‌مند گردید.

کلاهبرداری در معامله

پذیرش با هماهنگی قبلی از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ذیل از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ می‌باشد.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸
۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲
۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر

سرمایه گذاری در امارات

۵/۵ - (۲۸ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *