بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در تهران


در این مقاله به معرفی بهترین وکیل خانواده در تهران می‌پردازیم.

حل و فصل اختلافات در دادگاه خانواده ظرایف و دقت های خاص خود را می طلبد.

نقش قوانین خانواده در هر کشور که خواهان پیشرفت جامعه می‌باشد غیر قابل انکار است.

قانون حمایت از خانواده در همه کشورها وظیفه راهبری تکالیف و حقوق خانواده و زوجین را به عهده دارد.

کانون وکلای دادگستری مرکز و سایر کانون‌های وکلا در سطح ایران وظیفه پذیرش و آموزش وکیل را دارند، تا پس از طی دوره کارآموزی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، ایفای نقش نماید.

بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا با تخصصی کردن امر وکالت در حوزه حقوق خانواده اقدام به تربیت وکیل متخصص نموده‌اند.

بهترین وکیل خانواده در تهران و ایران عنوانی است که وکلای محترم دادگستری، که در دعاوی و پرونده‌های خانواده تبحر بیشتری دارند، برای خود برگزیدند.

در نوشتار پیش رو که توسط بهترین وکیل خانواده در تهران در گروه وکلای خانواده مهر پارسیان، تخصصی‌ترین گروه وکلای خانواده در ایران تهیه شده است، ویژگی طرح دعاوی خانوادگی از قبیل مطالبه مهریه بیش از ۱۱۰ سکه، وصول مهریه بیش از ۱۱۰ سکه، مطالبه مهریه از ضامن، دادخواست طلاق توافقی، معرفی بهترین وکیل خانواده در تهران و ایران، وظایف دادگاه خانواده، صلاحیت دادگاه‌های خانواده تهران و نقش وکیل در دعاوی خانواده تشریح خواهد شد.

روش بخشیدن مهریه

مباحث قابل طرح درباره بهترین وکیل خانواده در تهران

  • وکیل متخصص دعاوی خانواده در ایران چه ویژگیهایی دارد؟
  • آیا مرجعی به عنوان مشاور خانواده وجود دارد؟
  • راه مطالبه و وصول مهریه بیش از ۱۱۰ سکه چیست؟
  • تعیین اعضای بدن به عنوان مهریه مشروعیت دارد؟
  • صلاحیت دادگاه‌های خانواده تهران در چه موضوعاتی است؟
  • آیا طرفین که ساکن شهرستان هستند، می‌توانند دادخواست طلاق توافقی را در دادگاه خانواده تهران مطرح نمایند؟
  • بهترین وکیل خانواده در تهران و ایران چه نقشی در پیشرفت بهتر پرونده‌های خانواده خواهد داشت؟
  • مشاوره حقوقی دعاوی خانوادگی به چه صورت امکان‌پذیر است؟

جایگاه بهترین وکیل خانواده در تهران

برای قاضی دادگاه خانواده شرایطی در قانون جدید حمایت از خانواده برشمرده است.

عرف و جامعه نیز اشخاصی را که برای دخالت در پرونده‌های خانواده برمی‌گزیند، با توجه به نقش خانواده و ویژگی‌های داور خانواده، وی را واجد خصایص و شرایطی می‌داند که داوری هر دعوایی نیاز به آن‌ها ندارد.

از جمله شروط لازم برای قاضی دادگاه خانواده تاهل و عدم اشتهار (شهرت) به فساد برای وی می‌باشد.

بهترین وکیل خانواده در تهران و ایران لازم است، ملکه نفسانی برای کنترل بسیاری از امیال و خواسته‌های خود را داشته باشد، ترجیحا متاهل بوده و تجربه کافی در پرونده‌های خانواده را داشته باشد.

طرح دعاوی متعدد در دادگاه‌های خانواده توسط بعضی از وکلای خانواده به منظور دریافت حق الوکاله بیشتر، دور از اخلاق حرفه‌ای و خلاف شان و سوگند وکالت است.

بهترین وکیل خانواده در تهران و ایران در درجه اول سعی در صلح و سازش و اصلاح بین زوجین خواهد نمود.

 دفتر وکیل در حصار بوعلی

بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی، تعالیم قرآن و دین اسلام، اخلاق حسنه، ایجاد صلح بین طرفین و برگزاری جلسات توافق بین طرفین دعوی و در دعاوی خانواده بین زوجین از وظایف بهترین وکیل خانواده در تهران و ایران می‌باشد.

مرحله نهایی تصمیم به طرح دعوا، پس از عدم امکان ایجاد صلح و سازش می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا با طرح دعوای قانونی، موکل به حقوق خود نائل شود.

صلاحیت دادگاه خانواده تهران

در قانون جدید حمایت خانواده، زن می‌تواند دعوا را در دادگاه محل سکونت خود، محل وقوع عقد و یا محل سکونت خوانده مطرح نماید.

این امتیاز دهی به بانوان، به دلیل در سختی قرار نگرفتن آن‌ها در دعاوی خانواده می‌باشد.

هر چند در قانون آین دادرسی مدنی این حق برای زوجه مطرح نشده ولی قانون جدید حمایت خانواده به این موضوع پرداخته است.

بنابراین درباره صلاحیت محلی، اگر محل اقامت زوجه محل وقوع عقد و یا محل اقامت خوانده، شهرستان تهران باشد دادگاه خانواده تهران صلاحیت رسیدگی به پرونده را دارد.

همچنین اگر یکی از طرفین دعوا مقیم خارج از کشور باشند، محل طرح دعوای خانواده دادگاه خانواده تهران می‌باشد که بر اساس آخرین محل اقامت خوانده و یا محل اقامت خواهان، به یکی از مجتمع های قضایی خانواده تهران ارجاع می‌شود.

اگر طرفین با اعلام نشانی مشترک در تهران جهت طرح دادخواست طلاق توافقی از شهرستان به تهران مراجعه نمایند، دادگاه خانواده تهران نسبت به پذیرش دادخواست طلاق توافقی و صدور رای اقدام خواهد نمود.

دادخواست طلاق توافقی در تهران و مراکز استان ها به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تهران یا مرکز استان تقدیم خواهد شد و پس از تعیین شعبه طرفین با تعیین وقت به شعبه مراجعه خواهند نمود.

وکیل دادگستری شمال تهران

مجتمع های قضایی خانواده تهران

با توجه به گستردگی شهر تهران و جلوگیری از ازدحام جمعیت جهت مراجعه به دادگاه‌های خانواده تهران دو مجتمع قضایی خانواده در تهران به صورت تخصصی به دعاوی خانواده رسیدگی می‌نمایند.

تعدادی از شعب دادگاه های عمومی مجتمع های قضایی حقوقی نیز به رسیدگی به پرونده‌های خانواده در تهران اختصاص یافته است.

مجتمع قضایی خانواده یک تهران

مجتمع قضایی خانواده یک تهران شهید محلاتی، به دعاوی خانواده در منطقه های ۱۰- ۱۱- ۱۲- ۱۴- ۱۵- ۱۶- ۱۷- ۱۸و ۱۹ تهران رسیدگی می‌نماید.

در کنار مجتمع قضایی خانواده یک تهران، شورای حل اختلاف ویژه خانواده مشغول رسیدگی به دعوی خانواده در صلاحیت شورای حل اختلاف تهران می‌باشد.

نشانی مجتمع قضایی خانواده یک تهران: اتوبان شهید محلاتی– نبرد جنوبی– جنب آتش نشانی می‌باشد.

مجتمع قضایی خانواده دو تهران ولنجک (ونک سابق)

رسیدگی به دعاوی خانواده در مناطق ۱ – ۲ – ۳ و ۶ تهران در صلاحیت دادگاه خانواده ۲ تهران یا دادگاه خانواده ونک قرار دارد. نشانی دادگاه خانواده ونک: میدان ونک ضلع شمال شرقی می‌باشد.

مجتمع قضایی شهید صدر تهران

دعاوی خانواده مرتبط با منطقه ۷ تهران در صلاحیت شعبی از دادگاه خانواده تهران قرار دارد که در مجتمع قضایی شهید صدر تهران مستقر می‌باشند.

نشانی جدید مجتمع قضایی شهید صدر ترهان: خیابان شیخ بهایی – خیابان دو ازده متری اول

دادگاه خانواده شرق تهران

مجتمع قضایی شهید باهنر

دعاوی خانواده که در مناطق ۴ – ۸ – ۱۳ تهران، مطرح می‌شوند، در شعبی از دادگاه خانواده که در مجتمع قضایی شهید باهنر تهران مستقر شده اند رسیدگی می‌شود.

وکیل شمال تهران

شورای حل اختلاف ویژه خانواده در این مناطق نیز در همین مجتمع قضایی مستقر می‌باشد. نشانی مجتمع قضایی شهید باهنر : تهران – بزرگراه شهید باقری – تقاطع زین الدین

مجتمع قضای شهید مفتح

دادگاه خانواده غرب تهران که برای رسیدگی به دعاوی خانواده مناطق ۵ – ۲۲ – ۹ – ۲۱ تهران، صلاحیت رسیدگی دارد در مجتمع قضایی شهید مفتح تهران مستقر شده اند.

نشانی دادگاه خانواده غرب تهران : شهر زیبا – خیابان مخابرات – میدان الغدیر – ضلع شمالی کانون اصلاح و تربیت

نحوه تقدیم دادخواست به دادگاه خانواده تهران

بسیاری از مراجعین به گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای خانواده در تهران تمایل به تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری و پی گیری پرونده را به صورت شخصی دارند.

در این حالت و پس از تنظیم دادخواست توسط بهترین وکیل خانواده در تهران با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در تهران نسبت به ثبت دادخواست تقدیم مدارک و مستندات و پرداخت هزینه دادرسی توسط شخص خواهان اقدام خواهد شد.

در صورت استخدام وکیل پایه یک دادگستری جهت انجام مراحل تقدیم دادخواست و پیگیری پرونده تمامی مراحل پرونده‌ توسط وکیل تقدیم شده و معمولا نیاز به حضور موکل در هیچ یک از مراحل رسیدگی نمی‌باشد.

بهترین وکیل خانواده در تهران

موسسه حقوقی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران، سعی در ارائه بهترین خدمات حقوقی به شهروندان تهرانی دارد.

اعضای گروه وکلای مهر در ایران، از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در هر حوزه قضایی انتخاب شده و آماده پذیرش کلیه پرونده‌های حقوقی، کیفری، ثبت و خانواده در تهران و شهرستان ها می‌باشند.

طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

بهترین وکیل خانواده در تهران، عنوانی نیست که بتوان با نداشتن سابقه ای روشن در زمینه انجام موفق پرونده‌های خانواده به گروه وکلا اختصاص داد.

سابقه موفق بیش از ده سال خدمات حقوقی و وکالت در موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان، شاهد مدعای گروه وکلای خانواده مهر در ایران می‌باشد.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

آیا می‌توان با طلاق توافقی مهریه هم مطالبه نمود؟

بله طلاق توافقی به معنی گذشتن و ابرا مهریه نیست.

موسسه حقوقی برای طلاق چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

ارائه مشاوره جهت صلح و سازش و طلاق، پذیرش پرونده در انواع طلاق، تجدیدنظرخواهی و فرجام‌خواهی در طلاق، مشاوره و پذیرش پرونده جهت طلاق ایرانیان خارج از کشور، مشاوره و پذیرش پرونده در خصوص مطالبه مهریه و نفقه و حضانت فرزندان و…

 

 

 

 

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

موبایل وکیل خانواده در تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

۶ دیدگاه

  • سلام وقت به خیر
    ببخشید میشه وکیل طلاق خانم به من معرفی کنید؟
    من ساکن خیابون فرشته هستم و میخوام دادخواست طلاق بدم ولی چون شوهرم بسیار بد بین هست نمیتونم وکیل آقا داشته باشم.
    لطف کنید برای من وقت مشاوره با وکیل خانواده خانم بزارین

    • سلام و عرض احترام
      در صورت نیاز به مشاوره با وکیل تخصصی خانواده خانم، میتونین با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.
      با توجه به همکاری عده زیادی از وکلای دادگستری با این موسسه هیچ محدودیتی در انتخاب و معرفی وکیل خانم به شما نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *