دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز


امروز با معرفی دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز و معرفی مشاغل پردرآمد در سوئد با شما خواهیم بود.

دغدغه اولیه متقاضیان مهاجرت به سایر کشورها در ایران، یافتن دفتر معتبر مهاجرتی است که دارای مجوز فعالیت باشد و قابلیت اعتماد در عقد قرارداد با این گونه دفاتر وجود داشته باشد.

طی سالها فعالیت دفتر حقوقی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت در ایران، تعداد زیادی از هم وطنان شیرازی با مراجعه به دفاتر مرکزی موسسه حقوقی مهر پارسیان در تهران، خواهان ارائه خدمات مشاوره حقوقی مهاجرتی شده اند.

با توجه به اینکه تمامی ساختمانهای دفتر حقوقی محمد رضا مهری و گروه وکلای مهر، با همراهی موسسه حقوقی مهر پارسیان، طی چندین سال ثابت بوده و نشانی مندرج در سایت ها نیز هیچ گونه تغییری نداشته است، سوالات بی شماری از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و در نظرات بیان شده ذیل مقالات سایت های دفتر وکالت محمد رضا مهری، درباره نحوه اعتماد به دفتر خدمات حقوقی و مهاجرتی معتبر و مجاز در ایران و شیراز است.

وکیل جعل اسناد

نکات مهم در معرفی دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا در جستجوی موسسه حقوقی مهاجرت و دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز هستید؟

آیا قصد مهاجرت به اروپا، کانادا و یا استرالیا را دارید؟

چگونه می توان موسسه حقوقی مهاجرتی معتبر را پیدا کرد؟

راه عقد قرارداد معتبر مهاجرتی با وکیل رسمی مهاجرت در ایران چیست؟

[/stextbox]

 

نحوه جستجوی دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

جسستجوی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز که دارای دانش حقوق مهاجرتی و بین الملل باشد، کمی دشوار به نظر می رسد.

اما بسیاری از وکلای پایه یک دادگستری شیراز، وجود دارند که امکان ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی به عزیزان را دارند، موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان به دلیل تمرکز در فعالیت های این مجموعه در پذیرش پرونده های مهاجرتی و حقوق داخلی، از معرفی مستقیم دفتر وکیل معتبر مهاجرت در شیراز خودداری نموده و در صورتی که نیاز با مشاوره با بهترین مشاور حقوقی مهاجرتی در شیراز دارید، می توانید از طریق دفتر مرکزی در تهران با برترین وکلای مهاجرتی شیراز و سایر شهرهای ایران ارتباط برقرار نمایید.

پر درآمدترین شغل ها در سوئد

مدیر فناوری اطلاعاتIT-chef

متوسط درآمد ماهانه: ۶۶۴۰۰ کرون

در سوئد مدیران شرکت ها و پروژه های رایانه کماکان از پردرآمدترین افراد محسوب می‌شوند.

مدیر مراکز درمانیverksamhetschef inom hälsa/sjukvård

متوسط درآمد ماهانه: ۶۸۴۰۰ کرون

در سالهای اخیر افراد با تخصص های مربوط به حوزه درمان و بهداشت برای کسب درآمد بیشتر به کشورهای اطراف (مثل نروژ) مهاجرت کرده اند، اما در سوئد هنوز هم می‌توان از طریق کار به عنوان مدیر و سرپرست مراکز درمانی و بهداشتی به درآمدهای رویایی رسید.

دادخواست اعلام بطلان قرارداد مشارکت

مدیر تحقیق و توسعهForsknings- och utvecklingschef

متوسط درآمد ماهانه: ۶۹۸۰۰ کرون

اگر علاقه مند هستید که در زمینه پژوهش و توسعه فعالیت کنید، جایگاه های شغلی فراوانی انتظار شما را می‌کشند اما اگر می‌خواهید که همزمان درآمد بالایی هم از این شغل داشته باشید بهتر است شانس تان را برای کار کردن به عنوان پژوهشگر و توسعه دهنده در شرکت های بزرگ امتحان کنید.

فقط ابر شرکت هایی مثل Ericsson و Astra Zeneca هستند که برای پژوهشگران و توسعه دهندگان خود درآمدهای میلیون کرونی درنظر گرفته اند.

مدیر میانی در حوزه های بانک و بیمه و امور مالیChef inom bank/finans/försäkring-nivå två

متوسط درآمد ماهانه: ۷۱۲۰۰ کرون

کار کردن به عنوان یک مدیر میانی در بانک، شرکت بیمه یا دیگر صنایع مالی و بازرگانی با اینکه دردسرهای فراوانی را به دنبال دارد، اما درآمد آن به قدری هست که به تمام دردسرهایش بیارزد! بنابر گزارش Handelshögskolan افراد شاغل در شرکت ها و صنایع مالی بطور متوسط ۷۰ درصد بیشتر از میانگین درآمد سایر مشاغل درآمد دارند.

مدیر ارشد مالیEkonomichef

متوسط درآمد ماهانه: ۷۱۵۰۰ کرون

مدیر ارشد مالی میتواند مدیرعامل یک مجموعه ی خصوصی و حتی دولتی باشد و اگر مدیرعامل نباشد حتما از او به عنوان نزدیک ترین همکار و معاون مدیرعامل استفاده خواهند کرد.

مدیرعاملVD

متوسط درآمد ماهانه: ۷۵۸۰۰ کرون

شاید انتظار داشته باشید که مدیرعامل ها درآمدی بیش از ۷۰-۸۰ هزار کرون داشته باشند، در واقعیت هم همینطور هست و اگر در شرکت یا مجموعه ای خصوصی یا دولتی به عنوان مدیرعامل مشغول به کار شوید قطعا درآمد شما خیلی بیشتر از رقم یاد شده باشد. اما در این آمار مدیران شرکت های کوچک و متوسط هم به عنوان مدیرعامل شرکت شخصی خودشان در نظر گرفته شده اند و به همین خاطر میانگین به حدود ۷۵ هزار کرون رسیده است.

هزینه زندگی در اسلواکی

مدیر دولتی، فرماندار و شهردارGeneral-, landstings- och kommundirektör

متوسط درآمد ماهانه: ۷۶۸۰۰ کرون

از بین افرادی که در مجموعه های دولتی مشغول به کار هستند بیشترین درآمد به وزیران و مدیران کل اختصاص پیدا می‌کند. لینا اریکسون Lena Erixon مدیرکل سازمان ترافیک سوئد با ۱۷۰ هزار کرون حقوق ماهیانه به عنوان پردرآمدترین فرد شاغل در مجموعه های دولتی شناخته می‌شود.

پزشک متخصصSpecialistläkare

متوسط درآمد ماهیانه: ۷۷۹۰۰ کرون

یک جراح مغز و اعصاب ماهر می‌تواند تا سالیانه حدود ۹۰۰ هزارکرون در سوئد درآمد داشته باشد (بدون درنظر گرفتن اضافه کاری). البته واقعیت این است که ممکن است در کشورهای دیگر، مانند آمریکا و کانادا چندین برابر این مبلغ درآمد کسب کنید و اگر جراح مغز و اعصاب شدید، سوئد گزینه ی نهایی شما بر ثروتمند شدن نیست!

دلال بورسAktiemäklare

متوسط درآمد ماهانه: ۸۲۵۰۰ کرون

دلالان بورس و فعالان عرصه خرید و فروش سهام منبع درآمد ثابتی ندارند و در حین معاملاتی که انجام میدهند سودشان را درصدی میگیرند؛ میتوان رقمی بین ۸۲ تا ۸۳ هزار کرون را به عنوان متوسط درآمد ماهیانه آنها در نظر گرفت.

مدیر ارشد در حوزه های بانک و بیمه و امور مالی

متوسط حقوق ماهانه: ۱۲۴۱۰۰ کرون

سالانه بیش از دومیلیون کرون! البته در برخی جایگاه های مرتبط با این مشاغل ۱۲۴ هزار کرون حداقل درآمد است؛ مثلا مدیرکل یک بانک خیلی بیشتر از این رقمی که می‌بینید میتواند برای خودش درآمد کسب کند.

دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل طلاق بابل

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با بهترین وکیل مهاجرت در شیراز نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱۸ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *