راههای اثبات خیانت مرد

راههای اثبات خیانت مرد

راههای اثبات خیانت مرد


امروز با موضوع راههای اثبات خیانت مرد و بررسی حق طلاق زن در صورت اثبات خیانت مرد با شما خواهیم بود.

پدیده چند همسری و در بعضی مواقع ازدواج سفید و هم خانه بودن مردان و زنان، موضوعی است که هر چند خط قرمز رسانه‌های متعلق به دولت و حاکمیت از بازگو کردن و بررسی آن سرباز می‌زنند ولی در ایران وجود دارد و در حال گسترش نیز می‌باشد.

اما اینکه ازدواج دوم مرد با زن دیگر به عنوان خیانت مرد تلقی شود و یا اینکه داشتن رابطه جنسی زن شوهردار با مرد نامحرم در شمار خیانت های زن و داشتن رابطه نامشروع با عنوان زنای محصنه یا زنای محصن تلقی شود، موضوعی است که در این مقال نمی گنجد، راههای اثبات خیانت همسران به یکدیگر می‌تواند به دو راه قانونی و راه غیر قانونی تقسیم شود.

بعضی از خانم ها برای یافتن راههای اثبات خیانت مرد، به افرادی متوسل می‌شوند که با کار گذاشتن دوربین مدار بسته و یا شنود، به موضوع پی برده و سپس اقدام به انتقام گیری شخصی می نمایند.

نفی نسب

گروه وکلای مهر، موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و دفتر وکالت محمدرضا مهری، بهترین مشاور حقوقی خانواده و برترین وکیل کیفری در ایران، بنا به نظر سنجی انجام شده در سایت موسسه، در ادامه به بررسی راههای اثبات خیانت مرد و خیانت همسر و همچنین آثار و تبعات حقوقی خیانت مرد خواهند پرداخت

نکات مهم در بررسی راههای اثبات خیانت مرد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورتی که با فیلم و صدای ضبط شده مرد به دادسرای ارشاد مراجعه کنیم می‌توانیم رابطه نامشروع وی را ثابت کنیم؟

راههای اثبات خیانت مرد به غیر از صدا و فیلم ضبط شده چه چیزهایی می‌تواند باشد؟

در صورت اثبات خیانت مرد در دادگاه ارشاد یا دادگاه کیفری یک، چه حقی برای همسر متصور است؟

آیا برای اثبات خیانت زن شوهردار، شهادت شهود کفایت می‌کند؟

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران کیست و چگونه می‌توان از رابطه نامشروع شکایت کرد؟

[/stextbox]

 

راههای اثبات خیانت مرد و زن

برای طرح شکایت کیفری در دادسرای ارشاد در تهران و یا دادسرای عمومی در شهرستانها که ادعای داشتن رابطه نامشروع همسر را به اثبات برساند، طبیعتا باید دلایل محکمه پسندی داشته باشیم.

تحصیل نامشروع دلیل در حقوق فرانسه پذیرفته شده است و اگر مدعی، با در دست داشتن فیلم و یا عکس و صدای ضبط شده، به دادگاه مراجعه کند، نه تنها دلیل وی در زمره دلایل پذیرفته نمی‌شود، که با شکایت شاکی علیه خود وی اعلام جرم خواهد شد.

اما در رویه قضایی ایران، به فیلم و صدای ضبط شده در حد قرینه و ایجاد علم برای قاضی توجه می‌شود و با وجود سایر قراین و دلایل، می‌تواند رابطه نامشروع را به اثبات برساند.

نمونه قولنامه ماشین

رابطه نامشروع مرد زن دار و یا زن شوهر دار، الزاما لازم نیست تا در حد زنای محصن و محصنه باشد، بلکه به صرف داشتن رابطه ای از قبیل بوسیدن، در آغوش کشیدن، خلوت با نامحرم، رد و بدل کردن پیامهای غیر اخلاقی در فضای مجازی و یا خطوط مخابراتی، که انتساب آنها به طرفین محرز باشد، از راههای اثبات خیانت مرد و زن است.

 اما اینکه آیا ازدواج دوم و سوم و بالاتر مرد بدون اجازه همسر اول، خیانت مرد به زن تلقی می‌شود یا خیر، با پاسخ محمدرضا مهری بهترین وکیل کیفری در ایران به آن خواهیم پرداخت.

به نظر محمدرضا مهری، هر چند ازدواج دوم مرد چه به صورت دائمی یا صیغه، می‌تواند از موارد درخواست طلاق به وکالت از مرد، توسط زن باشد، اما با توجه به اینکه از نظر شرعی این موضوع منعی ندارد، نمی‌تواند موجب محکومیت به مجازات برای مرد شود.

از نظر این حقوقدان، تفسیر مضیق قوانین کیفری، تفسیر به نفع متهم و قاعده دراء، اصل برائت، همه خواستار صدور حکم برائت متهم در این موضوع هستند و همچنین ممنوعیت تحقیق و تفحص در جرایم منافی عفت، بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری جدید و شریعت اسلام، همگی بر اصل برائت دلالت می‌کنند و وسیع نمودن دایره این موضوع با قانون، شرع و عقل سازگار نیست.

آیا با تعقیب همسر می‌توان از شهود به عنوان راههای اثبات خیانت مرد استفاده نمود؟

بعضی از همسران به محض شک کردن به همسرشان، اقدام به استخدام افرادی می‌کنند که با تعقیب همسر اطلاعاتی درباره رابطه نامشروع و خیانت مرد یا زن به دست آورند تا در دادگاه از آن استفاده کنند.

اقامت تمکن مالی سوئیس

در این راستا، اگر شخصی شاهد رابطه نامشروع مرد یا زن بوده و یا با تهیه عکس و فیلم که عملی بسیار غیر اخلاقی است، در دادگاه خواهان محکومیت شخص به رابطه نامشروع باشد، هر چند ممکن است بتواند موضوع را اثبات نماید، اما از نظر اخلاقی خود وی نیز مقصر است و اشاعه و بازگو کردن فحشا دست کم از خود فحشا و فساد ندارد.

نشانی و شماره دفتر وکیل خانواده محدوده ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل خانواده محدوده ونک، وکیل و مشاور حقوقی خوب محدوده ونک، وکیل طلاق توافقی در ونک، وکیل ملکی ونک، مشاوره با وکیل تلفنی محدوده ونک، مشاوره با وکیل آنلاین خیابان گاندی، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تهران- گاندی جنوبی- خیابان ۱۴- پلاک۱۴- طبقه۴- واحد ۹ و ۱۰ دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل خانواده محدوده ونک

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دفتر وکالت محمدرضا مهری

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۳۸ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *