طلاق توافقی وکیل نوین

طلاق توافقی وکیل نوین

طلاق توافقی وکیل نوین


امروز با بررسی موضوع طلاق توافقی وکیل نوین با شما هستیم.

حق الوکاله و هزینه های طلاق توافقی وکیل نوین در تهران

نکات مهم قبل از طلاق توافقی با کمک متخصصین حقوق خانواده و وکلای این حوزه همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان، در نوشته های قبلی با عنوان سیر تغییرات قوانین طلاق توافقی در ایران، شرایط اجرای طلاق توافقی توسط وکیل بدون حضور موکل، طلاق توافقی در دوران بارداری و طلاق توافقی در دوران نامزدی، در سایت تخصصی حقوق خانواده گروه وکلای مهر درج شده است.

در این نوشته با عنوان طلاق توافقی وکیل نوین، به بررسی نحوه عملی تقدیم دادخواست طلاق توافقی در تهران، مراکز رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی، دفاتر اسناد رسمی برای اجرای طلاق توافقی در تهران و همچنین چگونگی تعیین حق الوکاله طلاق توافقی در تهران خواهیم پرداخت.

نکات مهم در موضوع معرفی طلاق توافقی وکیل نوین

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا با سختگیری های قانون جدید حمایت خانواده در ایجاد محدودیت برای طلاق توافقی در دادگاه خانواده، آمار طلاق توافقی در کشور کاهش یافته است؟

چگونه می‌توان از بروز اختلافات خانوادگی منجر به طلاق توافقی وکیل نوین پیشگیری نمود؟

مدت زمان رسیدگی به پرونده های طلاق توافقی چگونه و توسط چه مرجعی تعیین می‌شود؟

دفتر وکیل خوب طلاق توافقی چگونه قابل شناسایی است؟

[/stextbox]

 

مراحل طلاق توافقی وکیل نوین

مراجعه به مراکز مشاوره خانواده و غربالگری سازمان بهزیستی

اولین گام جهت انجام مراحل طلاق توافقی توسط گروه وکلای نوین، مراجعه زوجین به مراکز مشاوره خانواده که توسط سازمان بهزیستی کشور به قوه قضاییه معرفی شده اند است.

گرفتن سهم ارث

طبق قانون جدید حمایت خانواده، مراجعه حداقل دو نوبت به مراکز مشاوره خانواده و همچنین دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق، برای ثبت طلاق توافقی ضرورت دارد.

در عمل ولی مشاهدات همکاران گروه وکلای مهر و پذیرنده طلاق توافقی در سطح کشور، چیز دیگری بوده و این مراکز با هماهنگی بهعضی از وکلا و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، فقط بعد از دریافت حق مشاوره، و حتی گاهی بدون حضور زوجین، اقدام به صدور گواهی عدم انصراف از طلاق نموده و مانند همه قوانین که بستری برای سوء استفاده سودجویان قرار گرفته، هدف صلح و سازش و ریشه یابی مشکلات خانواده ها، به کسب درآمد اینگونه مراکز و افراد سودجو تبدیل شده است.

ثبت درخواست طلاق توافقی در دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه

پس از دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق، نوبت به ثبت دادخواست طلاق توافقی توسط وکیل طلاق توافقی و یا خود زوجین در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه است.

در این مرحله نیاز به ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی قوه قضاییه وجود دارد و پس از ثبت نام، امکان تقدیم و ثبت دادخواست و ارسال به یکی از دادگاههای خانواده که بر اساس محل اقامت زوجین تعیین می‌شود، خواهد رسید.

دادگاه خانواده با دریافت دادخواست الکترونیک، با ثبت وقت در سیستم سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی، به طرفین ابلاغ می‌کند تا در روز و ساعت معین جهت رسیدگی به موضوع در دادگاه حضور یابند.

عدم حضور طرفین و یا وکلای آنها در روز رسیدگی می‌تواند موجب ابطال دادخواست باشد.

دریافت وقت برای اجرای صیغه طلاق توافقی

اجرای صیغه طلاق توافقی و ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی طلاق، آخرین مرحله از مراحل طلاق توافقی توسط وکیل نوین و همکار گروه وکلای مهر خواهد بود.

دعوای اثبات زوجیت

در این مرحله و پس از دریافت پاسخ آزمایش بارداری، با حضور طرفین و یا وکلای آنها، صیغه طلاق اجرا شده و مراتب در دفاتر ثبت می‌شود و پس از صدور سند طلاق، موضوع خاتمه خواهد یافت.

سند طلاق به زوجه داده می‌شود و زوج یا وکیل وی می‌توانند درخواست دریافت سند طلاق برابر اصل و یا رونوشت گواهی شده نمایند.

آیا برای ثبت طلاق توافقی در محضر نیاز به حضور شاهد داریم؟

بله، برای اجرای و ثبت صیغه طلاق توافقی، نیاز به حضور شاهد در محضر طلاق است.

اما اگر کسی حاضر به شهادت در محضر نشد، نگران نباشید، با مشورت وکیل خود و همراهی دفاتر طلاق، معمولا افرادی را به عنوان شاهد طلاق در ازای دریافت دستمزد ناچیزی به شما معرفی خواهند نمود.

دفتر وکالت وکیل طلاق توافقی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل طلاق توافقی در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل طلاق توافقی، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری و طلاق توافقی وکیل نوین، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (27 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *