وکیل اثبات نسب شمال تهران

وکیل اثبات نسب شمال تهران

وکیل اثبات نسب شمال تهران


امروز با موضوع معرفی وکیل اثبات نسب شمال تهران با شما خواهیم بود.

با بهترین وکیل خانواده شمال تهران دربازخوانی پرونده اثبات نسب همراه باشید.

رواج ازدواج سفید و هم خانه بودن دختران و پسران، بعضا باعث بروز مشکلاتی از قبیل بارداری ناخواسته بر اثر روابط خارج از عرف و شرع، انکار زوجیت و اصرار زوجه جهت اثبات زوجیت، اثبات نسب فرزند، و سایر موضوعات حقوقی خواهد شد.

موسسه حقوقی مهر پارسیان و گروه وکلای مهر به عنوان بترین وکیل خانواده در شمال تهران، ضمن هشدار به خانواده‌ها جهت نظارت بیشتر بر رفت و آمد فرزندان و پرهیز از تهیه مسکن مجردی برای دختران و پسران، به مرور پرونده اثبات زوجیت و اثبات نسب در دادگاه خانواده شمال تهران خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل اثبات نسب در شمال تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت انکار زوجیت توسط مرد یا زن چه اقدامی برای طرف مقابل متصور است؟

آیا بدون اثبات زوجیت در دادگاه خانواده شمال تهران، امکان اثبات نسب فرزند وجود دارد؟

در صورت عدم اثبات زوجیت و اثبات انتساب فرزند به پدر و مادری که به صورت مشروع ازدواج ننموده اند، چگونه می توان برای دریافت شناسنامه فرزند اقدام نمود؟

ویژگیهای مطلوب بهترین وکیل خانواده شمال تهران چیست؟

[/stextbox]

 

راه اثبات زوجیت در دادگاه خانواده

برای اثبات زوجیت اعم از نکاح موقت و یا ازدواج دائم، استناد به مستنداتی مانند عکس و فیلم مشترک، ایمیل های ارسالی از سوی طرفین، متن پیامک های ارسالی، صدای ضبط شده، به عنوان اماره قضایی و ایجاد علم برای قاضی، مناسب است.

اعتراض به رای دادگاه خانواده

اما دلیل غیر قابل انکار، می‌تواند شهادت شهودی باشد که هنگام انعقاد عقد نکاح بین طرفین، حضور داشته و صراحتا به انعقاد عقد ازدواج شهادت داده باشند.

اما گاهی هم مشاهده می‌کنیم که قاضی دادگاه خانواده تابع احساسات و با یک اجاره نامه و یا اظهارات مطلعین که خود شاهد عقد ازدواج نبوده اند، حکم به اثبات زوجیت صادر نموده است که قطعا در مراجع بالاتر با دقت بیشتر، این موضوع قابلیت پذیرش نخواهد داشت.

اثبات نسب فرزند

در صورت اثبات زوجیت و قطعیت حکم اثبات زوجیت، اثبات نسب کار دشواری نخواهد بود و هرچند، در هر صورت، حتی نامشروع بودن رابطه بین زن و مرد، طفل منتسب و ملحق به پدر خواهد بود، ولی برای احراز طهارت مولد و حلال زاده بودن که آثار حقوقی بعدی دارد، به نظر می‌رسد، حکم به اثبات نسب، فرع بر اثبات زوجیت است.

نمونه لایحه اعتراض به حکم اثبات نسب دادگاه خانواده شمال تهران

ریاست محترم دادگاههای تجدید نظر استان تهران

ازطریق دفتر شعبه 269دادگاه خانواده تهران

موضوع: لایحه تجدید نظر خواهی

بازگشت به صدور دادنامه شماره 9709970216901547 در تاریخ 13/9/1397 از سوی شعبه 269 دادگاه خانواده تهران موضوع دعوای خانم م علیه اینجانب به خواسته اثبات نسب فرزند، که در تاریخ 13/9/1397 به بنده ابلاغ شده است، بنابه دلایل ذیل معترض و تقاضای تجدید نظر خواهی دارم.

دلایل اعتراض:

اول: براساس آراء صادره از دیوان عالی کشور، اثبات نسب، فرع بر اثبات از زوجیت می باشد و در یکی از تازه ترین آراء صادر شده از شعبه 23 دیوان عالی کشور به شماره 97/351، که تصویر آن پیوست می باشد در صفحه پنجم به صراحت قید شده که دعوی اثبات نسب، فرع بر اثبات زوجیت می باشد (پیوست شماره 1)

صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت

شعبه 273 دادگاه خانواده 2 تهران، رای بدوی و غیر قطعی به اثبات زوجیت صادر نموده ولی همانطور که مستحضر می باشید، این رای قابلیت تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی دارد و تا رسیدگی در مراحل بالاتر و قطعیت رای، امکان صدور رای به اثبات نسب وجود نداشت. دادگاه بدوی در این قسمت تخلف آشکار نموده است. (تصویر دادخواست تجدید نظر پیوست شماره 2)

دوم: دادگاه محترم بدوی در رای صادر شده، به اقرار اینجانب استناد نمود، ولی بدون ابلاغ نتیجه پزشکی قانونی که در حکم نظریه کارشناسی بوده و از سوی طرفین قابل اعتراض است، اقدام به صدور رای با عجله زیاد نمود، در صورتی که بنده، به نظریه پزشکی قانونی معترضم  و با توجه به حساسیت موضوع تقاضای ارجاع به کمیسیون پزشکی قانونی و انجام آزمایشات دقیق جهت بررسی انتساب نسب طفل به خودم را دارم.

سوم: استناد دادگاه محترم بدوی به رای غیر قطعی شعبه 273 خانواده تهران نیز خلاف قوانین و مقررات است، چراکه امکان نقض حکم در مراجع بالاتر وجود دارد و با این روش، صدور احکام متضاد احتمالی، بنده را دچار مشکل خواهد نمود .

با توجه به مراتب مذکور و عدم رعایت اصل تناظر در رسیدگی و دادرسی ، خواهشمندم به اعتراض بنده نسبت به نظریه پزشکی قانونی، بذل توجه نموده و با ارجاع موضوع به کمیسیون پزشکی قانونی، پس از نقض دادنامه مورد اعتراض ، موجبات احقاق حق بنده را فراهم نمایید. منوط به نظر عالیست. با احترام مجدد

معرفی بهترین وکیل خانواده شمال تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل اثبات نسب شمال تهران، مطالعه پرونده توسط وکیل اثبات نسب شمال تهران، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

مهاجرت به آذربایجان

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (29 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *