کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند.

کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند.

کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند.


امروز با موضوع کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند، با شما هستیم.

تغییر قوانین به نفع دانشجویان خارجی، نشان می‌دهد که کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند.

تاثیر افزایش جمعیت مهاجران کانادا در رشد اقتصادی خود مزید بر علت شد تا کشور کانادا، همواره در مسیر رقابتی جذب مهاجران جوان و با استعداد برنامه‌های مهاجرتی جدیدی را ارایه دهد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با ارایه اطلاعات جدید در خصوص برنامه‌های مهاجرتی کانادا با هدف جذب استعدادهای جوان جهانی، شما را دعوت به مطالعه مطلب حاضر در خصوص برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های کانادا به منظور جذب نیروهای با استعداد جوان از سایر کشورها می‌نماید.

نکات مهم و توضیحات در خصوص این خبر که کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چه برنامه‌هایی برای حمایت از دانشجویان و نیروهای متخصص جوان از سوی دولت کانادا ارایه می‌گردد؟

از چه طریقی قوانین مهاجرتی کانادا به نفع اتباع خارجی به ویژه ایرانی‌ها تعدیل گردیده است؟

مزیت‌‌های مهاجرت به کانادا چیست؟

[/stextbox]

 

برنامه اکسپرس انتری و افزایش تعداد مهاجران

پیرو این خبر که کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند، دریافتیم که یکی از روش‌های افزایش تعداد مهاجران و یکی از ابعاد برنامه‌ریزی برای جذب استعدادهای جهانی به کانادا، افزایش دو برابری تعداد دعوتنامه‌های برنامه اکسپرس انتری در سال 2017 در مقایسه با سال 2016 بوده است.

به علاوه به نقل از مقامات کانادا، به زودی برنامه‌ای تحت عنوان Global Talent Stream، به عنوان یکی از زیرشاخه‌های برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری راه اندازی خواهد شد.

اقامت تمکن مالی سوئیس

افزایش مهلت اقدام جهت اخذ مجوز کار در کانادا

فارغ‌التحصیلان در کشور کانادا، علی‌رغم گذشته تا 6 ماه پس از فارغ‌التحصیلی فرصت برای دریافت مجوز کار (work permit) دارند.

این فرصت در گذشته تنها 90 روز بوده است.

برنامه تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت دایم کانادا

این برنامه برای دانشجویان خارجی و نیز نیروهای کاری متخصص خارجی پیش بینی شده است. بدین نحو که دانشجویان پس از 2 سال تحصیل تمام وقت و 12 ماه سابقه کار تمام وقت می‌توانند اقامت تحصیلی خود را به اقامت دایم کانادا تبدیل نمایند.

در ادامه بررسی این موضوع که کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند، قابل ذکر است که نیروهای متخصص در کانادا نیز می‌توانند پس از 12 تا 24 ماه سابقه کار تمام وقت درخواست اقامت دایم کانادا را بدهند.

برنامه تجربه کبکی و اخذ اقامت دایم کانادا

ایالت کبک همچون سایر برنامه‌های مهاجرتی، شرایط این برنامه تبدیل اقامت تحصیلی به دایم را متعادل ساخته و بنابراین تنها 2 سال تحصیل تمام وقت (1800 ساعت)، برای اخذ اقامت دایم کانادا کفایت می‌کند.

نکته قابل توجه آن است که فارغ‌التحصیلان تا 36 ماه پس از فارغ‌التحصیلی فرصت دارند تا برای اخذ اقامت دایم کانادا اقدام نمایند.

از نکات دیگر آن است که در زمان درخواست اقامت دایم کانادا، متقاضی نباید دانشجو و درحال تحصیل باشد. ارایه آخرین مدرک تحصیلی ضرورت دارد.

نکاتی در خصوص ویزای دانشجویی کانادا

عموما تا 2 یا 3 ماه پس از ارسال از تاریخ مهلت ثبت نام دانشگاه‌ها، نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش شما صادر می‌شود.

درست پس از درایفت نتیجه پذیرش خود، زمان اقدام برای دریافت ویزا فرا می‌رسد.

بهترین روش مهاجرت به سوئد

از مهم‌ترین نکات مربوط به افرادی می‌شود که پذیرش از دانشگاه‌ها و کالج‌های استان کبک گرفته‌اند. این افراد قبل از اقدام برای اخذ ویزا می‌بایست مجوز CAQ را دریافت نمایند.

برای اخذ این مجوز به آدرس https://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/en/electronic-services/caq-electronic/new-application.html مراجعه و یا با کارشناسان مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا را با مراجعه به آدرس   http://www.cic.gc.ca/english/information/applications/student.asp ثبت نام نمایید.

در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان مهر پارسیان تماس گرفته تا از طریق کارگزاری‌های رسمی کانادا نسبت به اخذ ویزای تحصیلی شما اقدام گردد.

تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

از موضوعات مهم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ارایه تمکن مالی مناسب است. یکی از راه‌های نشان دادن تمکن مالی ارایه تعهدنامه مالی است.

بدین منظور فردی که به عنوان اسپانسر مالی شما معرفی گردد اگر در ایران باشد، به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه می‌تواند از متن نمونه زیر برای تکمیل تعهدنامه مالی استفاده نماید:

در تاریخ زیر حاضر گردید آقای…فرزند…به شناسنامه…صادره از…با شماره ملی…و کدپستی…ساکن…و تلفن…
و بعد حضور صراحتا اعلام نمود که فرزندش…فرزند…به شناسنامه…صادره از…با شماره ملی…و کدپستی…ساکن…و تلفن…به قصد ادامه تحصیل عازم کشور کانادا می‌باشد لذا آقای…بموجب این سند متعهد و ملتزم می‌گردد مادامی که نامبرده در کشور مذکور اقامت دارد کلیه هزینه‌های تحصیلی اعم از شهریه دانشگاه و لوازم التحریر و کتاب و مسکن و پوشاک و خوراک و بیمه و درمان و مسافرت‌های داخلی و خارجی وی را تامین و همه ماهه و در موارد معین به حساب وی ارسال نماید.

دفتر وکیل مهاجرت به کانادا ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اجاره ملک و اتومبیل در کانادا

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل امور مهاجرت به کانادا ونک، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

 

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *