گروه وکلای تهران

گروه وکلای تهران

گروه وکلای تهران


امروز با معرفی گروه وکلای تهران همراه شما هستیم.

در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا، در گروه‌های حقوقی و با تشکیل گروه وکلای متخصص که شامل افرادی با تخصص وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس رسمی دادگستری، کارآگاه خصوصی، وکیل امور مالیاتی، وکیل روابط کارگر و کارفرما، وکیل مهاجرت، وکیل انجام معاملات، وکیل روابط خانوادگی و سایر تخصص‌های حقوقی، امور حقوقی پیگیری و حل و فصل می‌شود.

با توجه به عام بودن حرفه وکالت دادگستری در ایران و عدم وجود کارگروه‌های تخصصی به صورت گروه وکلا و حقوقدانان، موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با هدف انجام کار وکالت به صورت تخصصی و گروهی، اولین گروه وکلای تهران را با نام گروه وکلای مهر پارسیان تهران بنا نهاد.

هدف از تشکیل گروه وکلای مهر پارسیان تهران، ارائه خدمات حقوقی و کیفری در زمینه مشاوره و پذیرش پرونده، نگارش لایحه دفاعیه، اعلام وکالت برای ایرانیان در ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور و سایر خدمات حقوقی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

به افرادی که در آزمون سراسری وکالت که هر ساله با اعلام نیاز از سوی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، با صدور اطلاعیه از سوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران موسوم به اسکودا، با متولی‌گری سازمان سنجش کشور، پذیرفته شده و پس از طی کردن مراحل تایید صلاحیت و گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی قضایی و توفیق در آزمون اختبار، پروانه وکالت پایه یک دادگستری دریافت می‌کنند، وکیل پایه یک دادگستری گفته می‌شود.

وکیل ابطال سند مالكيت معارض

طبق قانون قدیم، وکیل پایه یک دادگستری بعد از ده سال سابقه وکالت پایه یک دادگستری، امکان استفاده از صفت مشاور حقوقی در پی نام خود را داشت، ولی اکنون استفاده از صفت مشاور حقوقی در بدو به دست آوردن پروانه وکالت پایه یک دادگستری امکان‌پذیر است.

تشکیل گروه وکلا در ایران 

نیاز جامعه ایران به داشتن گروه وکلای متخصص، تعدادی از وکلا را که مایل به انجام امور وکالت به صورت تخصصی هستند، ترغیب نمود تا با تشکیل گروه وکلا، نسبت به مشاوره حقوقی و قبول پرونده‌های حقوقی اقدام نمایند.

اولین و شاید معتبرترین گروه وکلای تهران، توسط بنیانگذار موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تشکیل گردید.

دلیل اعتبار گروه وکلای مهر پارسیان تهران، دارا بودن نماد تخصصی اعتماد الکترونیک است که به دلیل اعتبار موسسه حقوقی بین‌المللی، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تخصیص نماد دو ستاره به وب سایت رسمی گروه وکلای مهر پارسیان تهران، موافقت گردید.

گروه وکلای مهر پارسیان تهران با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و قاضی سابق دادگستری با ثبت در ساماندهی وزارت ارشاد، گام بعدی را در اعتبار بخشی به داشتن گروه وکلای مهر پارسیان تهران به صورت رسمی برداشت.

همکاری و تاسیس دفاتر گروه وکلای مهر پارسیان تهران، در شهرهای هامبورگ و فرانکفورت آلمان، دپارتمان تخصصی حقوق بین‌الملل و قوانین مهاجرت و سرمایه‌گذاری خارجی این گروه حقوقی را اعتبار خاصی بخشید.

معرفی دپارتمان‌های تخصصی گروه وکلای مهر تهران

دپارتمان حقوق بین‌الملل و قوانین مهاجرت گروه وکلای مهر پارسیان تهران

اشتیاق ویژه مردم ساکن در جهان سوم و خاورمیانه به مهاجرت به اروپا و سایر کشورها، موجب فعالیت عده‌ای غیر متخصص و دلال و کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت گردید.

مهلت پرداخت دیه

دپارتمان حقوق مهاجرتی و بین‌المللی گروه وکلای مهر پارسیان تهران با آموزش‌های تخصصی و مستمر دکتر محمدرضا مهری، متخصص قوانین مهاجرتی و بین‌الملل در ایران و همکار گروه وکلای مهر تهران، با انجام تخصصی امور مربوط به استخراج قوانین مهاجرت و تدوین آخرین تغییرات قوانین مهاجرت و سرمایه‌گذاری خارجی، گامی مهم جهت پیشگیری از کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در ایران برداشته است.

دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر پارسیان تهران

ده وکیل برتر خانواده در ایران، با همکاری وکلای جوان گروه وکلای مهر تهران با همیاری وکلای پایه یک دادگستری در سراسر کشور، در ابتدای مراجعه موکلین به گروه وکلای مهر پارسیان تهران، ابتدا سعی در ایجاد صلح و سازش، در پرونده‌های خانواده می‌نماید.

در صورت اصرار طرفین بر استخدام وکیل متخصص خانواده ، اقدام به مشاوره تخصصی و قبول وکالت در پرونده‌های طلاق توافقی، طلاق به درخواست زن و مرد، طلاق به دلیل تخلف از شروط عقدنامه، طلاق به دلیل نازایی زن و مرد، طلاق به دلیل بدرفتاری و اعتیاد مرد و سایر حقوق مربوط به خانواده می‌نماید.

دپارتمان حقوق اداری گروه وکلای مهر تهران

مذاکره تخصصی با دولت و مجلس، حل و فصل اختلافات بین وزارتخانه‌ها و سرمایه‌گذاران، قبول داوری بین افراد حقیقی و حقوقی با دولت و دستگاه‌های حاکمیتی، درخواست ابطال بخشنامه‌های مغایر با قانون در دیوان عدالت اداری، حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی در سطح کلان و مشاوره  و قبول وکالت در پرونده‌هایی که یک طرف آن دولت است، به صورت تخصصی در گروه وکلای مهر پارسیان تهران انجام می‌شود.

دپارتمان وکیل بانکی گروه وکلای مهر پارسیان تهران

تغییرات و گستردگی قوانین و مقررات مربوط به دعاوی بانکی مانند قوانین مربوط به تسهیلات بانکی مشارکت مدنی، مضاربه بانکی، دریافت سود مازاد بانکی، ابطال سود مرکب بانکی و امهال قرارداد بانکی و… بیانگر نیاز جامعه به وکلای متخصص بانکی می‌باشد.

دادگاه کیفری دو

در همین راستا گروه وکلای مهر پارسیان تهران با تشکیل دپارتمان وکلای بانکی که متشکل از وکلای متخصص و حرفه‌ای امور بانکی با تسلط و آگاهی به قوانین و مقررات بانکی می‌باشد در رفع نیاز جامعه به وکیل بانکی گام مهمی برداشته است.

ویژگی‌ متمایز کننده گروه وکلای بانکی مهر پارسیان، تشکیل کارگروه دعاوی بانکی می‌باشد به این صورت که پس از انجام مشاوره با وکیل متخصص بانکی، جهت انجام بهترین و نتیجه بخش‌ترین راه، کارگروهی متشکل از چند وکیل بانکی تشکیل می‌شود و با اعلام نظر آنها بهترین راه جهت طرح دعوی انتخاب می‌گردد.

دپارتمان حقوق املاک و مستغلات گروه وکلای مهر پارسیان تهران

گروه وکلای مهر تهران با اشراف کامل بر آخرین قوانین زمین شهری، قوانین منابع طبیعی، قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و استثنائات آن، نحوه دفاع در پرونده‌های حقوقی را متحول نموده است.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارشناسان رسمی دادگستری در امور ثبتی، منابع طبیعی و سایر رشته‌های مرتبط با دعاوی ملکی همکاری با گروه وکلای مهر تهران را از سالیان دور شروع کرده‌اند، تمامی پرونده‌های ملکی با تضمین بهترین کیفیت و پیگیری همه جانبه وکلا، پذیرفته می‌شوند.

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر پارسیان تهران

بررسی پرونده‌های کیفری به صورت تخصصی خدمت دیگری از گروه وکلای مهر تهران است که در دپارتمان تخصصی حقوق کیفری انجام می‌شود.

امکان مطالعه پرونده، اعتراض به قرار بازداشت موقت، اعتراض به قرار وثیقه، اعتراض به قرار منع تعقیب، قبول وکالت متهم در پرونده‌های کیفری در مرحله دادسرا و دادگاه و مطالعه پرونده‌های کیفری و ارائه راه حل حقوقی، سعی در حل و فصل اختلافات کیفری از طریق میانجیگری و صلح و سازش، ویژگی برتر گروه وکلای مهر تهران می‌باشد.

دپارتمان حقوقی گروه وکلای مهر تهران

تمامی مصوبات مجلس شورای اسلامی، قوانین و بخشنامه‌های صادر شده که در حکم قانون قرار می‌گیرند، تحولات حوزه قانون‌گذاری و اجرای قوانین، کنوانسیون‌های بین‌المللی و بررسی پرونده‌های شرکت‌های تجاری و قراردادهای نفتی و قراردادهای بین‌المللی حوزه گاز و انرژی، پرونده‌های سازمان انرژی اتمی، اختلافات شرکت‌های خارجی با شرکت‌های ایرانی، هدایت سرمایه گذاری خارجی در ایران و بررسی آثار حقوقی سرمایه گذاری خارجی در ایران در این حوزه بررسی و ارائه طریق می‌شود.

وکیل متخصص اصل 49 قانون اساسی

دپارتمان داوری و میانجیگری گروه وکلای مهر پارسیان تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تشکیل دپارتمان داوری داخلی و قراردادهای بین‌المللی را در شمار اولین اقدامات خود راه اندازی نموده و با پذیرش و انجام پرونده‌های داوری، درخواست ابطال رای داوری، درخواست اجرای رای داور، شناسایی و اجرای رای داوری خارجی، کارنامه موفقی در این زمینه از خود به جای گذارده است.

دپارتمان قبول وکالت ایرانیان خارج از کشور

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی با برترین وکلای دادگستری در ایران و سپردن پرونده‌های خود به گروه وکلای مهر تهران و همچنین پاسخ به دعاوی و تهیه متون حقوقی خود، می‌توانید با گروه وکلای مهر تماس حاصل فرمایید.

دپارتمان جرایم مالیاتی

موسسه حقوقی مهر پارسیان به بهره‌گیری از توان وکلای متخصص امور مالیاتی، مشکلات مالیاتی شما را به صورت تضمینی حل و فصل خواهد نمود.
مشاوره امور مالیاتی و با بهترین مشاورین مالیاتی تهران، بازنشسته‌های مشاغل مالی و مالیاتی از امور تخصصی ماست.
در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب هیچ حق الوکاله‌ای دریافت نخواهد شد.
مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان‌پذیر است.
جهت هماهنگی و دریافت مشاوره از گروه وکلای مهر پارسیان تهران با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، با شماره‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس برقرار نمایید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد ۹ و ۱۰

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف ۱۲ ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

وکیل ملکی قیطریه

امکان مشاوره آنلاین با گروه وکلای مهر پارسیان تهران وجود دارد؟

یکی از خدمات گروه وکلای مهر پارسیان تهران، امکان مشاوره آنلاین و حضوری با وکلای متخصص موسسه حقوقی مهر پارسیان می‌باشد.

ارتباط ایرانیان خارج از کشور با گروه وکلای مهر پارسیان تهران چگونه است؟

ایرانیان خارج از کشور می‌توانند از طریق سایت یا صفحات موسسه حقوقی مهر پارسیان در فضای مجازی به صورت آنلاین با وکلای مهر پارسیان در ارتباط باشند و با اعطای وکالت به آنها، انجام امور خود در ایران را به آنها بسپارند.

۵/۵ - (۸۰ امتیاز)

۴ دیدگاه

  • سلام جناب وکیل وقت شما بخیر
    من یک خانم هستم و خانه دارم هیچ منبع در امدی هم ندارم و الان همسرم بنای ناسازگاری گذاشت من میخوام جدابشم و مهریه ام رو بگیرم من نمیتونم پول دادخواست و اجراییه رو بدم ایا راهی وجود

  • سلام خدمت آقایان ی سوالی دارم جدای حرف و حدیثهایی که مردم میگن من وکیل دادگستری شهرستان هستم واقعا این تصور توی شهرستان ها برای مردم پیش آمده که گروه وکلای تهران خیلی بهتر از وکلای شهرستان هستند و این امر باعث شده همیشه ما را در شهرستان با تهران مقایسه کنن به نظر خود شما چه فرقی بین ما وکلا هست؟

    • سلام وقت شما بخیر
      با احترام به شما همکار گرامی و سایر وکلا، لازم به ذکر هست همان‌گونه که مستحضرید تمامی وکلا از مرجع معتبر کانون وکلای دادگستری و یا مرکز وکلای قوه قضاییه پروانه اخذ می‌نمایند و داوری مردم در خصوص کیفیت وکلا یک مسئله سلیقه‌ای می‌باشد، اما به هر روی در کلانشهرها و مخصوصا تهران به عنوان پایتخت نظر به تعدد دعاوی و پرونده‌های ارجاعی تجربه وکلا به مراتب بالاتر می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *