آپارتمان در گرجستان

the apartment

the apartment


امروز  موضوع آپارتمان در گرجستان را مورد بررسی قرار می دهیم. کشور گرجستان با بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت، به منظور جذب سرمایه‌های خارجی که خود نیز با هدف آماده‌سازی اقتصاد گرجستان برای عضویت اصلی اتحادیه اروپا، برنامه‌های مهاجرتی متنوعی به ویژه در زمینه خرید ملک ارایه شده است.

در حال حاضر کشور گرجستان نه تنها امکان خرید ملک برای اتباع خارجی را فراهم آورده است، بلکه در صورت خرید ملک به ارزش حداقل 35 هزار دلار نیز امکان دریافت اقامت موقت گرجستان فراهم گردیده است.

بنابراین به متقاضیان خرید ملک و آپارتمان در گرجستان پیشنهاد می‌شود که پیش از هر اقدامی ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان ارشد مهاجرت در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهر پارسیان، اطلاعات لازم در خصوص خرید و اجاره آپارتمان در گرجستان را در مطلب حاضر مطالعه نمایید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در گرجستان و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی گرجستان را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی خرید آپارتمان در گرجستان، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌ها و مرکز تخصصی مهاجرت در گرجستان، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کشور گرجستان بوده است.

اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت

 

آپارتمان‌ها به چه صورت در گرجستان به فروش می‌رسد؟

قیمت در گرجستان چقدر است؟

هزینه ثبت ملک در آپارتمان چقدر است؟

به چه نحوی می‌توان از طریق خرید آپارتمان  اقامت را اخذ نمود؟

 

انواع آپارتمان

از آنجایی که قیمت ویلا در گرجستان گران‌تر از آپارتمان بوده (شروع قیمت ویلا عموما از 50 هزار دلار می‌باشد) و از سویی دیگر علاوه بر سخت بودن نگه داری از ویلا، هزینه‌های مربوط به انشعابات آب، برق و گاز ویلاها به تناسب بالاتر از آپارتمان‌ها می‌باشد، اغلب ترجیح بر این دارند که آپارتمان در گرجستان خریداری نمایند. انواع آپارتمان به شرح زیر است:

White Frame

اغلب آپارتمان‌ها در گرجستان به صورت white Frame به مشتریان تحویل داده می‌شود؛ بدین نحو که حتی قیمت ارزان‌تر خواهد بود. منظور از آپارتمان White Frame ، آپارتمان‌هایی است که نازک کاری انجام شده است اما هنوز امور مربوط به سرامیک یا پارکت کف، نقاشی دیوارها و یا نصب کابینت انجام نگرفته است. پیشنهاد این است این گونه منازل و آپارتمان را خریداری و با سلیقه خود و کمترین هزینه طراحی داخلی آپارتمان خود را انجام دهید. در غیر اینصورت عده‌ای از دلالان ملک را با قیمت بسیار گزافی به شما فروخته و این کاملا به ضرر شما است.

Black Frame

منظور از آپارتمان‌های Black Frame، واحدهایی هسستند که دیوارکشی داخلی آپارتمان هم انجام نشده است.

Green Frame

منظور از آپارتمان‌های Green Frame، واحدهایی هستند که علاوه بر انجام نازک کاری و لوله کشی داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی یعنی پارکت و سرامیک کف، نقاشی یا کاغذ دیواری دیوارها و نصب کابینت انجام شده است.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

آپارتمان‌های رمونت شده

این آپارتمان‌ها در واقع واحدهای قدیمی هستن که بازسازی شده‌اند.

قیمت آپارتمان در گرجستان

لازم به ذکر است که قیمت آپارتمان به طبع متناسب با متراژ، منطقه، نوع ساخت و متریال به کار برده شده در ساخت، نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان و موارد دیگر متغیر است. با این وجود قیمت آپارتمان در گرجستان به شرح زیر می‌باشد:

قیمت آپارتمان‌های Black Frame: از متری 500 تا 900 دلار

قیمت آپارتمان‌های White Frame: از متری 550 تا 1000 دلار

قیمت آپارتمان‌های Green Frame: از متری 700 تا 1300 دلار

قیمت آپارتمان در گرجستان
قیمت آپارتمان در گرجستان

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان

همانطور که در ابتدا بدان اشاره شد، افراد با خرید ملک در گرجستان می‌توانند به اقامت این کشور دست یابند.

به منظور اخذ اقامت کشور گرجستان از طریق خرید ملک، ملکی به ارزش حداقل 35 هزار دلار باید خریداری گردد. از این طریق، ابتدا اقامت موقت یک ساله و بعد از 6 سال با تمدید به صورت سالانه تبدیل به اقامت دایم می‌گردد.

هزینه ثبت ملک به نام خریدار در اداره خدمات عمومی گرجستان

ثبت ملک در 1 روز کاری: 70 دلار

ثبت ملک در 4 روز کاری: 25 دلار

مزایای خرید آپارتمان در گرجستان

  • انتقال سرمایه خود به کشور عضو ناظر اتحادیه اروپا
  • امکان دریافت اقامت گرجستان در صورت خرید آپارتمان با ارزش حداقل 35 هزار دلار
  • امکان دریافت اقامت دایم گرجستان بعد از 6 سال اقامت موقت
  • امکان دریافت کارت شهروندی گرجستان بعد از 5 سال اقامت دایم
  • امکان سفر در حوزه شنگن
مزایای خرید آپارتمان در گرجستان
مزایای خرید آپارتمان در گرجستان

مشاوره حقوقی خرید آپارتمان در گرجستان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه خرید آپارتمان در گرجستان، خرید و فروش ملک در گرجستان، تحصیل در گرجستان، مهاجرت کاری به گرجستان، اخذ اقامت دایم گرجستان و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید. تلفن های تماس موسسه 88663927– 88663926- 88663925 در تمامی ساعات اداری اعلام شده پاسخگوی عزیزان هستند.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در گرجستان

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *