اجاره ملک و اتومبیل در کانادا

اجاره ملک و اتومبیل در کانادا

 در این مقاله شرایط اجاره ملک و اتومبیل در کانادا  و خرید ملک که توسط کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل موسسه حقوقی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مشاوره محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سرمایه گذاری خارجی تهیه شده است، پرداخته خواهد شد و حتی الامکان پاسخ سوالات عزیزان درباره اجاره ملک و اتومبیل در کانادا خواهد آمد.

 

شرایط اجاره ملک  در کانادا

متقاضیان بین‌المللی می‌توانند در کانادا ملک اجاره کنند، اما اجاره ملک منجر به اقامت دائم آن‌ها نمی‌شود. هزینه اجاره ملک در ایالت های کانادا متفاوت است. حد اکثر مدت اجاره ملک در کانادا یک سال می‌باشد. البته متقاضی به مدت یک هفته هم می‌تواند ملک را اجاره کند. برای اجاره ملک در کانادا نیاز به ودیعه سنگین نمی‌باشد. متقاضی اگر به مدت یک سال ملک اجاره می کند، می‌بایست اجاره دو ماه را در ابتدا پرداخت کند. به علاوه، مستاجر موظف به پرداخت اجاره ماه آتی در ماه جاری است. برای مثال اجاره ماه فوریه می‌بایست در ماه ژانویه پرداخت شود. اغلب املاک در کانادا به صورت مبله و همراه با امکانات خانگی اجاره داده می‌شود.

انواع املاک قابل اجاره در کانادا

  • آپارتمان های یک یا سه خوابه
  • خانه دوبلکس یا تریپلکس
  • اتاق برخی از خانه های بزرگ
پذیرش تحصیل در دبیرستان کانادا

مستاجر در کانادا به صورت نقدی، چک های تاریخ دار و چک تضمینی می‌تواند مبلغ اجاره را پرداخت کند. متقاضیان بین‌الملل قبل از اجاره نامه حتما تمام موارد به طور کامل مطالعه کنند و بهتر است از مشاور املاک کمک بگیرند و بعد اجاره نامه را امضا کنند. در کانادا صاحب خانه مسوول تعمیر خرابی و دستگاههای مورد اجاره می‌باشند و مستاجر حق ندارد بدون اجازه از صاحبخانه ملک را تعمیرکند.

 

هزینه اجاره بها در کانادا

اجاره ماهانه ملک دو خوابه در تورنتو ۲۰۰۰  تا ۲۴۰۰دلار

اجاره ماهانه ملک یک خوابه در تورنتو ۹۰۰ تا ۱۳۵۰ دلار

اجاره ماهانه ملک در کینگستون ۶۵۰ تا ۱۱۵۰ دلار

اجاره ماهانه ملک در کلگری ۱۱۸۰ دلار

اجاره ماهانه ملک در ونکوور ۹۵۰ تا ۱۳۲۰ دلار

اجاره ماهانه ملک در مونتریال ۶۶۰ تا ۹۵۰ دلار

زمانی که مدت اجاره رو به پایان است، ودیعه خسارت از مستاجر در خواست می‌شود. در صورت عدم وجود خسارت و تخلیه در موعد مقرر به مستاجر برگردانده می‌شود.

 

خرید ملک در کانادا

متقاضیان بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی در میزان نوع املاک و مستغلات می‌توانند در کانادا ملک بخرند. خرید ملک در کانادا منجر به اقامت دائم نمی‌شود. مالیات ملک در کانادا برای افرادی که اقامت دائم ندارند ۱۵% حساب می‌شود. متقاضیان بین‌الملل امکان استفاده از وام های دولت کانادا، برای خرید ملک را دارند. برای دریافت وام می‌بایست ۳۵% هزینه نقدی پرداخت کنند و حداکثر ۶۵% مبلغ ملک وام را ارائه می دهند.

 

افراد واجد شرایط وام برای خرید ملک در کانادا

  • ۳۵% مبلغ ملک را پرداخت کنند
  • می‌بایست حساب بانکی داشته باشند
  • تمکن مالی
  • چک به اعتبار کانادا
وکیل ملک در ونکوور

هزینه ملک در کانادا ۲۸۴.۰۰۰ تا ۶۵۵.۰۰۰ دلار می‌باشد.

 

اجاره اتومبیل در کانادا

اجاره اتومبیل امر رایجی در کانادا می‌باشد. اجاره کردن خو درو در کانادا نیاز به سپردن ودیعه های سنگین و سند ملکی نیست. فرد با داشتن گواهینامه بین‌المللی یا گواهینامه که در کشور های مورد تایید کانادا اخذشده و کارت اعتباری می‌تواند اتومبیل مورد علاقه خود را اجاره کند. هزینه اجاره خو درو در کانادا بستگی به مدل و مدت اجاره دارد. البته در ماه های سرد سال نرخ اجاره اتومبیل در کانادا بسیار پایین می‌باشد.

 

هزینه زندگی در کانادا

هزینه ماهانه زندگی در کانادا حدود ۲۵۰۰  تا ۴۰۰۰ دلار می‌باشد. این هزینه ها شامل هزینه‌های مربوط به خوراک، پوشاک، حمل و نقل و مسکن می‌باشد. یکی از مهمترین بخش هزینه ها مربوط مسکن و اتومبیل است. به دلیل عدم توانای مالی اغلب مهاجران برای خرید ملک یا اتومبیل تمایل برای اجاره ملک و اتومبیل در کانادا بیشتر می‌باشد.

 

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

برای دریافت مشاوره تخصصی حقوقی در زمینه خرید و اجاره ملک و اتومبیل در کانادا با کارشناسان متخصص مهاجرت در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل فرمایید. گروه وکلای مهر در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری در کنار سابقه درخشان در زمینه مشاوره‌ای مهاجرتی به کانادا و امور مربوط به خرید و اجاره ملک و اتومبیل در کانادا همراه شما تمامی مراحل مهاجرت به کشور کانادا می‌باشد.

دپارتمان حقوق بین‌الملل گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله
هفت خوان ویزای خوداشتغالی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *