در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟

در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟

در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟


امروز با موضوع در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟ با شما خواهیم بود.

اکثریت افرادی که روش سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت را برای مهاجرت خود و خانواده خود بر می‌گزینند، به طور قطع صرفا به دنبال اخذ اقامت نبوده و مدیریت سرمایه‌ برای آنها به شدت اهمیت دارد.

بنابراین بهترین کشور برای مقصد مهاجرتی شما باید انتخاب گردد تا سرمایه‌های شما تنها از بین نرفته بلکه به سوددهی نیز برسد. در تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع که در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان، کارشناسان حقوقی موسسه مهر پارسیان همراه شما خواهند بود.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

کدام کشور شرایط بهتری برای ثبت شرکت برای ایرانیان دارد؟

در کدام کشور آلمان و اسپانیا، ثبت شرکت با سهولت و هزینه معقول‌تری صورت می‌گیرد؟

کارشناسان مهر پارسیان، ثبت شرکت در کدام کشور را پیشنهاد می‌کنند؟

[/stextbox]

 

در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟

شرایط ثبت شرکت در اسپانیا

پیش از پاسخ به این سوال که در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان، می‌بایست شرایط ثبت شرکت در هر کشور را بدانیم. برای ثبت شرکت در اسپانیا مدارکی را باید ارایه داد که به ترتیب زیر می‌باشند:

وکیل خيانت در امانت شميران

مدارک شناسایی مدیر

رزومه شامل سوابق شغلی و کاری

مدارک شرکت ایران مانند اساسنامه شرکت و مدارک مربوط به بیمه کارمندان شرکت

طرح توجیه اقتصادی (بیزنس پلان)

مدارک مربوط به محل اقامت در اسپانیا

مدارک مربوط به محل استقرار شرکت

مدارک مالی

مراحل ثبت شرکت در اسپانیا

۱.دریافت کد مالیات اتباع خارجی: پیش از راه اندازی هر گونه کسب و کار در اسپانیا، تمام اتباع خارجی چه مقیم و چه غیرمقیم در اسپانیا، می‌بایست برای دریافت کد مالیات اتباع خارجی (NIE) اقدام نمود. نام کد مالیاتی اتباع اسپانیایی، NIF است.

  1. ثبت نام (برند) شرکت در مرکز ثبت (RMC): این پروسه سه روز زمان می‌برد تا نام منتخب شما از سوی مرکز تایید گردد.
  2. درخواست کد مالیاتی شرکت: مرحله سوم تقاضا برای دریافت کد مالیاتی شرکت (CIF) است.
  3. افتتاح حساب بانکی: در این مرحله با دریافت کد مالیاتی و نامه تایید اسم شرکت، با مراجعه به بانک در اسپانیا، نسب به افتتاح حساب در اسپانیا اقدام و مبلغ ۳ هزار یورو واریز می‌گردد. گواهی مربوط به افتتاح حساب و واریز وجه، برای ارایه به دفتر اسناد رسمی در اسپانیا لازم است.
  4. درخواست سند همکاری: در این سند اطلاعات جزئی در خصوص نام شرکت، آدرس، اسامی مدیران، هیئت مدیره، اعضا و سهامداران شرکت و غیره مشخص می‌گردد. سند همکاری با ارایه مدارکی همچون فرم مالیات (۰۳۶)، تاییدیه مرکز ثبت برند شرکت، کد مالیات اتباع خارجی و کد مالیات شرکت به علاوه مدارک مربوط به افتتاح حساب
  5. ثبت شرکت: بعد از دریافت اساسنامه همکاری، باید به اداره محلی مالیات دولت برای ثبت نهایی اساسنامه مراجعه نمود تا تمبر تایید درج گردد. سپس اساسنامه در اداره RM تمبر شده و در اداره ثبت شرکت اسپانیا ثبت نهایی می‌شود. بعد انجام این مراحل به اداره مالیات مراجعه و کد مالیاتی دائمی (CIF) دریافت می‌گردد.
  6. درخواست social security number: در پایان مدیر شرکت درخواست کد ملی اقامتی خود در اسپانیا و نیز کد بیمه را ثبت می‌نماید. اگر مدیر به عنوان خوداشتغال باشد، هزینه آن ماهیانه ۲۶.۵ درصد سهام است.
مرجع حل اختلاف دعاوی مالیاتی

ثبت شرکت در آلمان

در طرف دیگر از موضوع این مقاله (در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟)، سخن از ثبت شرکت در آلمان است. با توجه به اقتصاد قوی کشور آلمان و وجود نیروی کاری متخصص، کارآفرینی و ثبت شرکت در آلمان پیشنهادی معقولانه خواهد بود. متقاضیان ثبت شرکت در آلمان، با کمی جستجو و دریافت مشاوره حقوقی از کارشناسان مهاجرتی به راحتی از مزایای ثبت شرکت در آلمان آگاه شده و می‌توانند برای دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت برای خود و خانواده خود اقدام نمایند.

برای ثبت شرکت در آلمان، اختصاص حداقل سرمایه به ارزش ۲۵ هزار یورو ضروری است.

این رقم در مقایسه با مبلغ مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسپانیا، زیاد بوده اما نتایج و سودآوری که ثبت شرکت در آلمان دارد به طور قطع در اسپانیا وجود ندارد. وجود شرکت‌های خارجی متعدد در آلمان و برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در آلمان، شما را با تعداد بسیاری از تجار و صاحبان کسب و کار آشنا می‌سازد که به یقین آینده شغلی و کسب و کار شما را تضمین می‌کند.

مزایای ثبت شرکت در آلمان

اخذ اقامت موقت سه ساله آلمان

امکان اخذ اقامت برای خانواده شامل همسر و فرزندان

امکان اخذ اقامت دایم بعد از ۳ سال

امکان اخذ پاسپورت آلمان بعد از ۸ سال اقامت دایم در آلمان

امکان دریافت وام با سودهای پایین (حداکثر ۴ درصد)

حمایت از صادرکنندگان از سوی مقامات آلمان

حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی آلمان

عدم تاثیرپذیری از تحریم‌ها در روند صادرات و واردات و معاملات بانکی

حال بهتر است که در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟

پس از مطالعه کامل مقاله حاضر و البته کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان، به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که در اسپانیا ثبت شرکت کنیم یا در آلمان؟ به پیشنهاد موسسه حقوقی مهر پارسیان، با توجه به شرایط ایده آل ثبت شرکت در آلمان به ویژه برای فعالان صنایع غذایی و پلیمری به دلیل قدرت صنایع غذایی در آلمان، ثبت شرکت در آلمان در مقایسه با اسپانیا به شما پیشنهاد می‌گردد.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در بوسنی

از روش‌های دیگر اخذ اقامت آلمان علاوه بر ثبت شرکت، خرید سهام شرکت‌های از قبل ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه مهر پارسیان تماس حاصل نموده و نسبت به اخذ وقت مشاوره حقوقی اقدام نمایید.

دفتر وکیل ثبت شرکت در آلمان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت ثبت شرکت در آلمان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

دفتر وکیل ثبت شرکت در آلمان و اسپانیا

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *