اقامت پس از تحصیل در مالتا

اقامت پس از تحصیل در مالتا

مالتا مجموع الجزایری است که در مرکز مدیترانه واقع شده، از جمله کشورهای عضو شنگن می‌باشد. بدلیل مالیات مناسب نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا، شرایط زندگی برای متقاضیان خارجی در مالتا بسیار عالی است. مالتا کشوریست که از سراسر دنیا دانشجو یان بین‌المللی جذب می کند. مالتا دارای دانشگاه های معتبر بین‌المللی می باشد که برخی از این دانشگاه ها زیر نظر کشور انگلستان می‌باشد. اقامت پس از تحصیل در مالتا یکی از راه‌های آسان برای متقاضیان خارجی برای اخذ اقامت دائم می باشد و راه‌های دیگر اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری، اجاره ملک و ازدواج است. اقامت پس از تحصیل در مالتا از طریق کار، خرید و اجاره ملک، سرمایه گذاری و پناهندگی در مالتا، امکان‌پذیر است. در این مقاله که توسط مشاورین ارشد بین‌الملل با همکاری گروه وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی بین‌المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت، محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، تهیه شده است، سعی بران شده که راه‌های اخذ اقامت دائم پس از تحصیل در مالتا و چگونگی اخذ پاسپورت مالتا به طور کامل تمام را های اقامت پس از تحصیل در مالتا را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

سوالات متداول درباره اقامت پس از تحصیل در مالتا

  • آیا اقامت پس از تحصیل در مالتا امکان‌پذیر است؟
  • آیا از مزایای اقامت پس از تحصیل در مالتا اطلاع دارید؟
  • راه‌های اخذ اقامت دائم پس از تحصیل در مالتا چیست؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در مالتا به چه صورت است؟
  • هزینه‌های سرمایه گذاری و خرید ملک در مالتا به چه میزان است؟
  • بهترین وکیل مهاجرتی برای اخذ پذیرش تحصیلی به مالتا کیست؟
  • آیا بهترین موسسه مهاجرتی در ایران، در زمینه اقامت پس از تحصیل در مالتا را می شناسید؟
  • شرایط تحصیل در مالتا چیست؟
برنامه اخذ اقامت دائم مالتا

تحصیل در مالتا

متقاضی تحصیل در مالتا، در مقطع لیسانس باید دارای مدرک دیپلم متوسطه و آیلتس 6 باشد. متقاضی بدون مدرک زبان هم می‌تواند اقدام کند، ابتدا می‌بایست دوره یک ساله زبان در کالج های مالتا شرکت نمایند سپس بعد از اخذ مدرک زبان وارد دانشگاه شوند. دوره ی لیسانس عموما 4 سال است. در دوره کارشناسی ارشد دانشجو دروس تخصصی مربوط به رشته خود را سپری می کند که 1 تا 2 سال طول می کشد. مقطع دکترا در مالتا، حداقل 4 سال طول می کشد. دانشجو یان در حین تحصیل اجازه کار به صورت نیمه وقت دارند، پس از تحصیل نیز می‌توانند وارد بازار کار شوند.

راه‌های اخذ اقامت پس از تحصیل در مالتا

  • دریافت ویزای کار در مالتا: برای کار در مالتا پس از تحصیل، متقاضی باید پیشنهاد کاری از کارفرمای مالتایی با صلاحیت و دارای مجوز کسب و کار اقامت کشور مالتا را داشته باشد. زمانی که متقاضی اقامت پس از تحصیل در مالتا پیشنهاد کاری را دریافت کرد برای اخذ ویزای کار مالتا، باید به سازمان ETC مالتا مراجعه کند. مدت این ویزا 1 ساله است که باید هرساله تمدید شود، پس از 5 سال شخص متقاضی، با پرداخت مالیات می‌تواند اقامت دائم مالتا را اخذ کند. همچنین لازم به ذکر است که شهروندان اتحادیه اروپا، کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا نیازی به مجوز کار برای کار در مالتا را ندارند.
  • خرید و اجاره ملک در مالتا: متقاضی اخذ اقامت پس از تحصیل در مالتا، با خرید و اجاره ملک می‌تواند بعد از 4 سال اقامت دائم مالتا را اخذ نماید. هزینه خرید ملک در مالتا حداقل 350 هزار یورو و هزینه اجاره ملک در مالتا 10 هزار یورو در ماه می‌باشد.
  • سرمایه گذاری در مالتا: دانشجو یان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های بین‌المللی مالتا، با خرید اوراق قرضه یا بهادر که حداقل 300 هزار یورو می باشد، پس از 5 سال می‌تواند اقامت دائم مالتا را اخذ کنند. همچنین با پرداخت سهمیه مالی که حدودا 800 هزار یورو که غیر قابل برگشت به متقاضی می باشد، در صندوق های مورد تایید دولت مالتا سرمایه گذاری کند.
اخذ اقامت دائم مالتا

شرایط کار در مالتا

مالتا با کمبود نیروی متخصص در رشته های فنی و مهندسی، بیزینس و توریستی مواجه است. دانشجو یان بین‌المللی پس از فارغ التحصیلی در این رشته ها، به راحتی می‌توانند در مالتا کار پیدا کرده و اقامت دائم خود را پس از تحصیل در مالتا اخذ کنند. ساعت کاری در مالتا حدودا 40 ساعت در هفته می‌باشد. درآمد ماهیانه در مالتا بین 600 تا 700 یورو می‌باشد. همچنین مالیات بر درآمد متقاضی در مالتا بسیار پایین است.

مزایای اقامت پس از تحصیل در مالتا

  • متقاضی پس از اخذ اقامت دائم مالتا، می‌تواند به تمام کشور های اروپا بدون ویزا سفر کند.
  • افتتاح حساب بانکی شخصی در بانک‌های اروپایی بدون محدودیت و اعمال تحریم.
  • خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور های اتحادیه اروپا بدون محدودیت.
  • مبلغ مالیات مالتا نسبت به درآمد شخص بسیار پایین است.
  • متقاضی اقامت پس از تحصیل در مالتا، بعد از اقامت 5 ساله در این کشور می‌تواند برای پاسپورت اقدام کند.
  • متقاضی پس از دریافت اقامت دائم مالتا به راحتی می‌تواند در کشور های اتحادیه اروپا کار کند.
  • هزینه‌های تحصیل و زندگی در مالتا نسبت به سایر کشور های اتحادیه اروپا بسیار پایین تر است و شرایط مطلوبی را برای زندگی متقاضیان خارجی بوجود آورده است.
  • معافیت مالیاتی بر درآمد متقاضیان خارجی در سایر کشور های اتحادیه اروپا

بهترین وکیل اقامت پس از تحصیل در مالتا

شما کاربران محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت پس از تحصیل در مالتا و همچنین سایر روش های مهاجرت به مالتا از طریق تولد، ازدواج، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خرید و اجاره ملک، با موسسه حقوقی و داروی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، بهترین موسسه مهاجرتی در ایران، به مدیریت جناب دکتر محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و به همراه گروه وکلای مهر به عنوان برترین وکلای داخل ایران و سطح بین‌الملل، تماس حاصل نماید. ارائه مشاوره حقوقی راه‌های اقامت پس از تحصیل در مالتا مانند: تبدیل به ویزای کار، سرمایه گذاری، خرید و اجاره ملک در مالتا از جمله خدمات گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای مهاجرتی در تهران و ایران می‌باشد. با توجه به درخواست تعداد زیادی از کاربران، امکان واریز مبلغ مشاوره و اخذ مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت در اروپا و ایران نیز از طریق سایت گروه وکلای مهاجرتی مهر امکان‌پذیر می‌باشد.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *