خرید ملک در مالتا

خرید ملک در مالتا

خرید ملک در مالتا یکی از راههای مهاجرت به مالتا می باشد که امروزه علاقمندان بسیاری را به خود جلب نموده است. بسیاری از دوستان در تماس با موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در خصوص خرید ملک در مالتا، نحوه اخذ اقامت از طریق خرید ملک، اخذ تابعیت مالتا از طریق خرید ملک سوالاتی داشته اند. لذا بر ان شدیم تا مقاله ای جامع در خصوص خرید ملک در مالتا و به طور کلی طرق قانونی اقامت مالتا برای شما عزیزان تهیه و تنظیم نماییم.

آشنایی مختصر با مالتا

جمهوری مالتا جزیره ای کوچک درغرب اروپا و در مرکز مدیترانه قرار دارد. این جزیره، قبلا قسمتی از خاک ایتالیا بوده، مالتا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و پایتخت این کشور والتا نام دارد. زبان رسمی مالتا انگلیسی و مالتی می‌باشد. مالتا یک کشور باستانی است که مانند ایتالیا و یونان، بناهای تاریخی بسیاری دارد. به دلیل داشتن آب و هوای آفتابی و بی نظیر، دارای  جاذبه های گردشگری طبیعی، به ویژه درسواحل و کرانه هاست، مالتا بیشترین وارد کننده صنعت گردشگری در جهان محسوب می گردد، به همین خاطر سالانه افراد زیادی در سراسر دنیا، برای اخذ اقامت دائم مالتا به این کشور مهاجرت می کنند. خرید ملک در مالتا دارای شرایط خاصی است که افراد در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از مزایای خرید ملک در مالتا بهره مند گردند. پس از اخذ اقامت دائم مالتا، از طریق خرید ملک می توان نسبت به اخذ شهروندی مالتا اقدام نمود.

در مقاله مربوطه که توسط کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت محمدرضا مهری گردآوری شده است، مطالبی در مورد  بررسی شرایط خرید ملک در مالتا به جهت اخذ اقامت دائم و شرایط ان در اتحادیه اروپا برای راهنمایی شما عزیزان، منتشر می‌شود.

اخذ اقامت دائم مالتا

سوالات متداول درباره خرید ملک در مالتا

  • آیا از شرایط خرید ملک در مالتا آگاهی دارید؟
  • قیمت ملک درمالتا به چه میزان است؟ آیا از هزینه‌های زندگی در مالتا اطلاعی دارد؟
  • آیا با خرید ملک در مالتا می توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود؟
  • آیا با خرید ملک در مالتا می توان تابعیت و پاسپورت اتحادیه اروپا را کسب کرد؟
  • آیا می دانید راحت ترین راه مهاجرت به اروپا و ارزان ترین کشور برای اخذ اتحادیه اروپا کدام است؟
  • مزایای خرید ملک در مالتا چیست؟
  • مدارک مورد نیاز، برای خرید ملک در مالتا چیست؟
  • بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، برای خرید ملک در مالتا چه کسی است؟
  • آیا برترین موسسه مهاجرتی در ایران می شناسید؟

شرایط خرید ملک درمالتا

۱ متقاضی خرید ملک در مالتا باید حداقل ۱۸سال سن داشته باشد، افراد وابسته به وی از جمله همسر، فرزندان، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ می‌توانند به همراه متقاضی خرید ملک در مالتا درخواست بدهند.

۲-  جهت اقدام برای اقامت در اتحادیه اروپا از طریق اخذ اقامت دائم مالتا از طریق خرید ملک متقاضیان می‌بایست یا به خرید آپارتمانی که ارزش ان ۳۵۰ هزار یورو باشد اقدام کنند یا آپارتمانی را به مبلغ حداقل ۱۰ هزار یورو در سال اجاره نمایند.

۳-  متقاضیان خرید ملک در مالتا باید حداکثر۳۷۰ روز پس از اخذ اقامت دائم مالتا نسبت به خرید یا اجاره ملک اقدام نمایند. در انتهای سال اول اقامت، متقاضی باید نشان دهد که آپارتمانی را خریداری یا اجاره کرده است .

۴-  متقاضیان خرید ملک در مالتا باید درآمدی بیش از ۲۵۰ هزار یورو در سال را به اثبات برساند، و ۱۵ درصد از این مبلغ را به صورت سالانه به دولت مالتا به عنوان مالیات پرداخت کنند.

اقامت پس از تحصیل در مالتا

۵-  سرمایه گذاری در بخش ساختمانی دارای محدودیت هایی می باشد و هر خارجی که اقامت دائم مالتا دارد محدود به داشتن فقط یک ملک است. فقظ در مناظق ویژه در مالتا سرمایه گذاری در بخش ساختمانی نامحدود نمی باشد و افراد خارجی می‌توانند چندین آپارتمان خریداری نمایند.

۶-  املاکی که با سند در مالتا خریداری می گردد؛ شامل مالیات مسکن یا مالیات شهرداری نمی‌شوند. یک ملک فقط زمانی که به صورت اعیانی خریداری شده باشد، باید یک اجاره زمین با مقدار کمی به صورت سالیانه پرداخت کند.

۷-  مدت زمان اخذ اقامت از طریق خرید ملک در مالتا ۴ سال می‌باشد. براساس قوانین مالتا در صورتی که متقاضی خرید ملک، ۵ سال در مالتا اقامت دائم داشته باشد، می‌تواند از ( اتحادیه اروپا) برای اخذ شهروندی و پاسپورت مالتا (شهروندی اتحادیه اروپا) درخواست نمایند.

مزایای خرید ملک در مالتا

  • متقاضی خرید ملک در مالتا نیازی به داشتن مدرک زبان خاصی نمی‌باشد.
  • برای اخذ اقامت مالتا از طریق خرید ملک محدودیت سنی وجود ندارد.
  • با خرید ملک در مالتا از زندگی در یک کشور امن با ثبات سیاسی و اقتصادی بهره مند گردید.
  • بدون نیاز به دریافت ویزا می توان به راحتی به کشورهای اتحادیه اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و۱۴۰ کشور دیگر سفر کرد.
  • با اخذ اقامت از طریق خرید ملک در مالتا می توان در بانک‌های اتحادیه اروپا و سراسر دنیا حساب بازکرد.
  • بهره مند شدن از امکانات درمانی و رفاهی در اتحادیه اروپا.
  • با خرید ملک در مالتا فرد اصلی، همسر و فرزندان وی از تحصیل رایگان و اجازه کار در اتحادیه اروپا بهره مند می گردند.
  • برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک نیازی به زندگی در مالتا نمی‌باشد.
  • هزینه‌های زندگی و مالیات در مالتا نسبت به کشورهای اتحادیه اروپا بسیار پایین تر است.
شرایط سرمایه گذاری در مالتا

هزینه‌های زندگی و قیمت ملک در مالتا

مالتا با وجود این که سبک های زندگی متفاوتی را دارا می باشد، در عین حال کم هزینه ترین کشور در اتحادیه از نظرهزینه زندگی است. میانگین هزینه‌های زندگی ماهانه در مالتا ازقبیل خوراک، پوشاک و اجاره ملک ۷۰۰تا ۱۰۰۰یورو است.

 قیمت ملک در مالتا چه به صورت خریداری آپارتمان ساده باشد و چه به صورت یک ویلای شیک و لوکس،  بسیار پایین است. مثلا انواع ویلاهای ۳تا۴ اتاق خوابه با بهترین امکانات حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزاریورو می باشد، درحالی که یک آپارتمان ۱ تا ۲ اتاق خوابه در مناطق ایده ال شهرحدودا ۱۶۰ هزار یورو است. قیمت ملک در مالتا در مقایسه با کشورهای اتحادیه اروپا بسیار ارزان تر است.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در مالتا

  • اصل مدرک هویتی متقاضی و همراهان وی
  • پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار
  • سند ازدواج ( در صورت تاهل بودن)
  • ارائه تمکن مالی مناسب با تایید رسمی بانک
  • عدم سو پیشینه کیفری
  • ارائه گواهی سلامت

بهترین وکیل خرید ملک در مالتا

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برترین موسسه مهاجرتی در ایران تحت نظر محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون بین‌المللی وکلای دادگستریIBA   و انجمن بین‌الملل وکلای جوان همکار سازمان های مهاجرتی و وکلای بین‌المللی به همراه تیم  وکلای مهر و کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در سطح ایران و بین‌المللی، آماده ارائه مشاوره تخصصی به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین در زمینه های خرید ملک، سرمایه گذاری، ثبت شرکت  و ازدواج در مالتا، برای اخذ اقامت دائم اتحادیه اروپا برای شما هموطنان عزیز می‌باشند.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *