اقساط بانک مسکن

اقساط بانک مسکن

اقساط بانک مسکن


امروز با موضوع بررسی اقساط بانک مسکن همراه شما هستیم

اگر شما متقاضی وام بانک مسکن هستید و یا هم اکنون در حال بازپرداخت اقساط بانک مسکن هستید این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد.

شرایط اقتصادی فعلی جامعه باعث شده است تا متقاضیان وام‌ها پس از گذراندن مراحل دشوار اخذ وام در مرحله بازپرداخت نیز دچار مشکلاتی بشوند.

از موارد عدیده‌ای که با آن روبرو هستیم این است که بانک‌ها با یک قالب خشک و غیرمنعطف اقساط را تعیین می‌نمایند و با عنایت به اینکه هدف بانکداری در کشور ما مشتری‌مداری است، بانک‌ها تا به امروز کمتر به این مساله توجه کرده‌اند که با رشد روز افزون تورم،  مشتریان در یک شرایط ثابت قرار ندارند و پیش‌بینی توان اشخاص در موعد بازپرداخت کار دشواری شده است؛ از این رو باید وکلا و مشاوران هشدارهای لازم را به متقاضیان وام‌ها و ضامنین وام بانکی بدهند.

نکات مهم در خصوص اقساط بانک مسکن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در قراردادهای اخذ وام بانکی چه مطالبی درج شده است؟

اقساط معوقه چه عواقبی را برای وام‌گیرنده در پی خواهد داشت؟

در قراردادهای بانکی چه تعهداتی در انتظار ما هست؟

[/stextbox]

 

اگر شکایتی از سوی بانک مسکن علیه شما مطرح موسسه مهرپارسیان برای دفاع از حقوق شما خدماتی ارایه خواهد داد؟

موسسه مهرپارسیان با خدمات مشاوره حقوقی و قبول وکالت آماده دفاع از شما در دعاوی بانکی خواهد بود.

شاید برای شما پیش آمده است که ضامن کسی شده‌اید تا وام بگیرد حال اگر بدهکار اصلی نپرداخت شما چه اقدامی انجام بدهید بهتر است؟

اگر ناگزیر به پرداخت اقساط وام به عنوان ضامن شده‌اید می‌توانید پس از تسویه با بانک مدارک وام را از شعبه بانک دریافت نموده و جهت مطالبه مبالغ پرداختی دادخواست مناسب علیه بدهکار اصلی تنظیم نمایید و کل مبلغ را به صورت یکجا می‌توانید مطالبه نمایید.

وکیل فروش ملک تهران

بانک مسکن چه تسهیلاتی را به متقاضیان وام ارایه می‌دهد؟

وام‌هایی که هم اکنون با توجه به اعلام بانک مسکن برای مشتریان در نظر گرفته شده است شامل وام خرید واحد مسکونی، ساخت واحد مسکونی، جعاله (تعمیر) واحد مسکونی، تسهیلات ویژه زوجین، تسهیلات خانواده شهدا و ایثارگران، خود اشتغالی، قرض‌الحسنه ازدواج است.

معایب و مزایای اقساط بلند مدت شامل چه مواردی می‌باشد؟

این مسئله ارتباط مستقیمی با هدف وام‌گیرنده دارد در بازپرداخت‌های طولانی‌مدت طبق روال وام‌گیرنده سود بیشتری را به بانک برمی‌گرداند، اما باید این مسئله را لحاظ نمود که وام‌گیرنده با گرفتن وام چه اقدامی می‌خواهد انجام دهد.
اگر شما به عنوان وام‌گیرنده به دنبال اخذ وام مسکن و خرید ملک هستید با توجه به شرایط کنونی اقتصاد اصولا تحت هیچ شرایطی از پرداخت اقساط بلندمدت متضرر نخواهید شد؛ اما تعداد اقساط زیاد می‌تواند این عیب را داشته باشد که همواره فکر شما را به بازپرداخت معطوف می‌کند و ناخودآگاه در هر سررسید استرس زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

روش‌های بازپرداخت اقساط در بانک مسکن شامل چه مواردی می‌شود؟

طبق رویه معمول بانکداری روش‌های بازپرداخت اقساط به دو گروه حضوری و غیرحضوری تقسیم می‌شود.

به اطلاع شما خواننده گرامی می‌رسانیم که بانک مسکن از جمله بانک‌هایی است که با استفاده از فناوري‌هاي نوين بانکداري الکترونيک، ابزارهاي متعددي را در اختيار شما قرار می‌دهد که با داشتن کارت تسهيلات و يا در صورت تبديل دفترچه اقساط به کارت تسهيلات از طريق مراجعه به شعبه بانک دريافت‌کننده تسهيلات، در کمترين زمان ممکن و بدون اتلاف وقت و زمان در تمامي ساعات شبانه روز قادر به استفاده از آنها خواهيد بود .

وکیل جرایم رایانه‌ای غرب تهران

طبق قراردادهای بانکی بانک مسکن چنانچه متعهد از پرداخت تعهدات سر باز زند علاوه بر پرداخت بدهی به چه هزینه‌های دیگری محکوم می‌شود؟

چنانچه بدهکار از ایفای هر یک از تعهدات ناشی از قرارداد گردد بانک برای وصول مطالبات خود ناگزیر از توسل به اقدامات اجرایی و قضایی می‌گردد، پرداخت کلیه هزینه‌های ثبتی و اجرایی و قضایی و دادرسی و حق‌الوکاله وکیل و نماینده قضایی و خسارات از هر جهت ( طبق تشخیص و اعلام بانک ) به عهده بدهکار است؛ که در اجرای تبصره یک قانون الحاق دو تبصره به ماده 15 اصلاحی قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب 1376 مجلس شورای اسلامی، مطالبه و وصول خواهد شد .

در خصوص سند رهنی متعهدین ملزم به رعایت چه مواردی هستند؟

راهنین ضمن قبول و تایید تمامی مفاد قرارداد بانک طی همان قرارداد اقرار می‌نمایند که نسبت به عین و منافع مورد رهن این سند هیچگونه حقی برای غیر، ایجاد ننموده و مورد رهن هم مستحق غیر نمی‌باشد.

همچنین شخص بدهکار مکلف می‌شود چنانچه به هر دلیل گروگان قبل از استهلاک کامل بدهی فک شود، بلافاصله نسبت به ترهین وثیقه جدید واجد شرایط گروگان‌های بانک که تکافوی مطالبات بانک را بنماید اقدام نماید؛ در غیر این صورت مطالبات ناشی از قرارداد به دین حال تبدیل شده و بانک می‌تواند با توسل به اقدامات قانونی و اجرایی نسبت به استیفای مطالبات خود اقدام نماید.

هزینه بیمه مورد وثیقه به عهده بانک است یا مشتری؟

طبق قراردادهای بانک مسکن راهن به بانک این اجازه را می‌دهد که همه ساله مورد رهن را در مقابل خطر آتش‌سوزی و انفجار به میزان بدهی طبق مقررات بانک به نفع بانک تامین خسارت شود و هزینه آن را از بدهکار مطالبه یا به حساب بدهی او  منظور و وصول نماید.

وکیل در بلوار صبا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره‌های تماس وکیل امور بانکی تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *