بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل ملکی تهران


امروز با معرفی بهترین وکیل ملکی تهران با شما هستیم.

تنوع و گوناگونی انواع دعاوی ملکی و حقوق املاک و مستغلات، گستردگی قوانین مربوط به اراضی، شهر و شهرداری، وقوع اختلافات ملکی به واسطه تعارض منافع در املاک و مستغلات، نیاز روز افزون جامعه به انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران و ایران را بیش از پیش نمایان می سازد.

دعاوی کیفری املاک در تهران و ایران و همچنین دعاوی حقوقی املاک، اختلاف در رعایت یا عدم رعایت حریم معابر و برهای مصوب در ساخت و ساز بنا، اختلاف بین مالکین و شهرداری در انطباق ملک با پروانه ساختمانی یا وقوع تخلف ساختمانی، طرح دعوا در دیوان عدالت اداری، اعاده دادرسی در دعاوی ملکی و سایر امور حقوقی مرتبط با ملک، توسط وکیل متخصص املاک تهران و ایران، بهترین وکیل الزام به تنظیم سند رسمی، بهترین وکیل کیفری املاک تهران و ایران، تشریح انواع دعاوی ملکی، ویژگیهای بهترین وکیل دیوان عدالت اداری، بهترین وکیل اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور، و بهترین وکیل تنظیم قراردادهای ملکی در تهران و ایران در نوشته پیش رو که توسط بهترین وکیل ملکی تهران و ایران به رشته تحریر در آمده است، در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

قبل از هر چیز اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی خانوادگی و یا دعوای کیفری مانند کلاهبرداری ، هک حساب بانکی ، هک شدن وب سایت شرکت ها و غیره هستید یا نیازمند مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت در تهران هستید، جهت دسترسی به بهترین وکیل پایه یک دادگستری از طریق شماره تماس های درج شده در این مقاله با ما در تماس باشید.

سوالات مرتبط با معرفی بهترین وکیل ملکی تهران و ایران

  • چگونه بهترین وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنیم و بهترین وکیل ملکی تهران و ایران چه ویژگیهایی دارد؟
  • انواع دعاوی ملکی چیست و آیا اختلافات بین شهرداری و مالکین، دعاوی زمین شهری و ستاد اجرایی فرمان امام در زمره دعاوی ملکی قرار می گیرند؟
  • نحوه طرح شکایت کیفری املاک و دادخواست حقوقی درباره املاک چگونه است و اصولا تفاوت دعوای کیفری و دعوای حقوقی چیست؟
  • در تنظیم قرارداهای ملکی چگونه از خدمات بهترین وکیل قراردادهای ملکی تهران و ایران کمک بگیریم؟
  • راه پیشگیری از دعاوی ملکی و کمتر شدن هزینه‌های دادرسی و عدم مراجعه بعد از قراردادهای ملکی به دادگاه چیست؟
نمونه لایحه دفاعیه الزام به تنظیم سند رسمی

انواع دعاوی حقوقی ملکی

تقسیم ملک مشاع- افراز ملک- تفکیک ملک- ساخت اضافه بنا خارج از پروانه ساختمان- الزام به تنظیم سند ملک- الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی- الزام به اخذ برگه پایان کار- خلع ید و قلع بنا- رفع مزاحمت ملکی- رفع تصرف- تحویل و تسلیم مبیع- مطالبه ثمن معامله- مطالبه اجرت المثل ایام تصرف– تخلیه ملک اجاری- الزام به تنظیم سند سرقفلی– دادخواست تایید فسخ معامله- دادخواست فسخ مبایعه نامه- دادخواست اثبات مالکیت- دستور موقت در دعاوی ملکی- دادخواست ابطال معامله- دادخواست مطالبه وجه التزام از فروشنده- دادخواست ابطال قرارداد اجاره- دادخواست تعدیل اجاره بها- اعتراض به رای قطعی تخریب کمیسیون ماده صد شهرداری- اعتراض به رای منابع طبیعی در ملی شدن زمین- اعتراض به تملک اراضی توسط شهرداری- اعتراض به رای کمیسیون ماده 12 زمین شهری، از جمله دعوای مهم و قابل طرح در دادگاه حقوقی و دیوان عدالت اداری توسط بهترین وکیل ملکی تهران می‌باشد.

محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری تهران و بهترین وکیل ملکی تهران و ایران، با داشتن سابقه قضاوت در پرونده‌های ملکی در استان تهران، همکار و سرپرست گروه وکلای مهر، آماده ارائه مشاوره حقوقی درباره املاک و مستغلات و همچنین قبول وکالت در پرونده‌های ملکی، می‌باشد.

انواع دعاوی کیفری ملکی

جرم معامله معارض- جرم فروش مال غیر- جرم جعل سند ملکی- معرفی ملک دیگری به عنوان ملک خود و اخذ سند مالکیت- تصرف عدوانی- ممانعت از حق- مزاحمت ملکی- کلاهبرداری ملکی–  ثبت ملک غیر با خیانت متصرف- ورود غیر مجاز به ملک دیگری- تخریب عمدی اموال غیر منقول- تغییرکاربری اراضی زراعی، از جمله دعوای کیفری قابل طرح در دادسرای عمومی محل وقوع جرم توسط بهترین وکیل ملکی تهران می‌باشد.

مطالبه اجور معوقه

تفاوت دادخواست و شکواییه

در دعاوی حقوقی، جهت طرح در دادگاه نیاز به تقدیم دادخواست با شرایط گفته شده در مقاله شرایط دادخواست مندرج در وب سایت رسمی گروه وکلای مهر می‌باشد.

اما در مواقعی که جرمی در دعاوی ملکی واقع شده است، شاکی با کمک بهترین وکیل دعاوی ملکی تهران، اقدام به تنظیم و تقدیم شکواییه به دادسرای محل وقوع جرم خواهد نمود. در دعوای کیفری ملکی هم حسب نوع دعوا، امکان مطالبه خسارات و ضرر وزیان های وارده با تقدیم دادخواست حقوقی توامان با رسیدگی به پرونده کیفری وجود دارد. اما بررسی دقیق و حقوقی و تشخیص اینکه موضوع دعوا حقوقی و یا کیفری می باشد، در تخصص وکیل متخصص املاک تهران و ایران می باشد که نیاز به مشاوره حقوقی را مشخص می کند.

اما بحث بر سر اینکه چگونه می توان بهترین وکیل دعاوی ملکی تهران و ایران را شناسایی نمود، در پاراگراف بعدی مشخص خواهد شد.

بهترین وکیل ملکی تهران و ایران

کانون وکلای دادگستری مرکز، و کانون های وکلای دادگستری در سراسر کشور، مرجع اعطای پروانه وکالت پایه یک دادگستری به متقاضیان می‌باشند. هر وکیل پایه یک دادگستری بسته به نوع علاقه و تحصیلات و تجربیات در امور حقوقی، امکان قبول پرونده‌های خانواده، پرونده شرکت های تجاری، پرونده‌های مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت و خدمات حقوقی شرکت ها ر انجام خواهد داد. مطالعه رزومه و سوابق علمی و فردی وکیل دعاوی ملکی و همچنین اطلاع از سوابق پرونده‌های انجام شده و همچنین مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند معیار انتخابی مناسب باشد.

جرم قاچاق مواد مخدر

سایت های مختلف حقوقی نسبت به درج سوابق وکیل پایه یک دادگستری اقدام می‌نمایند که قابل دسترسی در موتور های جستجوگر می‌باشد. اما بهترین وکیل دعاوی ملکی تهران و ایران، لازم است دارای سوابق کافی و تجربه اندوزی در دعاوی ملکی و استفاده از سوابق و تجربیات کارشناسان رسمی دادگستری باشد.

 گروه وکلای مهر تخصصی ترین گروه وکلای ملکی ایران

در راستای عمل به اساسنامه موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تشکیل دپارتمان تخصصی حقوق املاک و مستغلات در این موسسه شکل گرفت.

با گرد هم آوردن بهترین وکیل دعاوی ملکی تهران و ایران، ارائه مشاوره تخصصی املاک و قراردادهای املاک، تهیه و تنظیم دادخواست و شکواییه مربوط به املاک، قبول وکالت در دعاوی املاک تهران و مستغلات و تهیه لوایح حقوقی مرتبط، توسط تیم تخصصی وکلای دادگستری در امور ملکی، اهم خدمات گروه وکلای مهر می‌باشد. جهت تعیین وقت مشاوره حضوری با وکلای موسسه در ساعات اعلامی تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی 9 و پنجشنبه‌ها 15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

5/5 - (32 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *