بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان


امروز با موضوع بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان با شما خواهیم بود.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان کدام کشور است؟ قطعا و بدون شک این سوال ذهن تمامی متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیل را به خود مشغول کرده است؛ چراکه تمامی مراجعان ما پس از کسب اطلاعات کامل در خصوص شرایط مهاجرت به کشورهای مد نظر خود، در نهایت این سوال را از کارشناسان حقوق بین‌الملل ما می‌پرسند که با توجه به شرایط حال حاضر و دیدگاه‌ها نسبت به ایران، کدام کشور را به عنوان بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان می‌توان معرفی کرد؟

تیم تحقیق و تحریریه دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل، در پاسخ به دغدغه و نگرانی‌های همراهان عزیز خود، درصدد برآمد تا مطلب حاضر را در جهت رفع ابهامات موجود تهیه نماید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان کدام است؟

شرایط کدام کشورها برای تحصیل ایرانیان سخت شده است؟

راه ورود ایرانیان به کدام کشورها بسته شده است؟

[/stextbox]

 

فلسفه طرح موضوع بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

چه شد که ایرانیان به پرسیدن این سوال، یعنی بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان رسیدند؟ پیش از این، ایرانیان به عنوان نخبه‌های با شهرت جهانی، به راحتی و با استقبال فراوان به کشورهای خارجی وارد شده و ادامه تحصیل می‌دادند.

تحصیل در کبک

اما در حال حاضر شاهد کاهش تعداد دانشجویان مهاجر ایرانی در کشورهای مختلف هستیم و حتی در برخی کشورها این آمار به صفر رسیده است و عملا نه تنها ویزای تحصیلی بلکه هیچ نوع ویزای دیگری هم برای ایرانیان صادر نمی‌گردد.

به تبع شرایط سیاسی حاکم بر روابط فی مابین کشور ایران و دیگر کشورها به ویژه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، متاسفانه موجب افزایش آمار ریجکت ویزاها، حتی ویزاهای تحصیلی گردیده است.

تحریم‌های آمریکا علیه ایران و محدودیت در صدور ویزا، یکی از تاثیرگذارترین تصمیماتی بود که به شدت پدیده مهاجرت ایرانیان را تحت‌الشعاع قرار داد؛ با بررسی‌های تیم تحقیقی مهر پارسیان نسبت به آمارهای ارایه شده، این نتیجه حاصل آمد که حتی میزان صدور ویزای تحصیلی آمریکا که تنها نوع ویزای قابل صدور برای ایرانیان است، عملا کاهش یافته است.

قصد ادامه تحصیل دارید؟ کدام کشور برای شمای ایرانی بهتر است؟

در حال حاضر می‌توان بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را کشور کانادا معرفی کرد؛ چراکه هنوز راه را برای ورود ایرانیان با استعداد باز گذاشته و با ارایه برنامه‌های جدید همچون «برنامه تجربه کبکی-PEQ» استقبال بیشتری از سوی ایرانیان صورت گرفته است. هزینه تحصیل نسبتا مناسب در مقایسه با سایر کشورها، شرایط زندگی با استانداردهای بالا، وضعیت بازار مشاغل مساعد، اقتصاد قوی، شانس بالای ویزا در کنار حضور مشاوران حقوقی و متخصصان مهاجرتی مهر پارسیان در بخش مهاجرت به کانادا به عنوان یکی از بخش‌های فعال در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان، از مزایای تحصیل در کانادا است؛ لذا می‌توان کانادا را به عنوان بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان معرفی نمود.

ابطال مزایده و سند رسمی

در ادامه‌ی معرفی بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان، می‌توان از کشور آلمان یا اتریش نام برد. امکان تحصیل رایگان و ارایه بورس‌های تحصیلی عالی در کنار امکان تمدید اقامت تا ۱۸ ماه بعد از فارغ‌التحصیلی در این دو کشور، آنها را در صدر لیست کشورهای پرطرفدار میان ایرانیان قرار داده است.

البته تحصیل در آلمان برای ایرانیان، خود سختی‌هایی را به همراه داشته که دو مورد آن طولانی شدن وقت سفارت آلمان و مسئله ارایه مدرک زبان آلمانی است.

از طرفی تغییری در قوانین مهاجرتی اتریش رخ داده است و آن اجباری شدن ارایه مدرک زبان آلمان در سطح حداقل A1 می‌باشد.

تا پایان سال ۲۰۱۸، کشور سوئد نیز جزو کشورهای مناسب برای مهاجرت دانشجویان ایرانی بوده است؛ اما متاسفانه حذف نام کشور ایران از لیست کشورهایی که شهروندان آنها می‌توانند از بورسیه تحصیلی در سوئد بهره‌مند گردند، حذف گردید.

درهای مهاجرت به روی ایرانیان بسته شد….!!!!!

از مدتی پیش و با روی کارآمدن دولت دونالد ترامپ- رئیس جمهور آمریکا، شاهد بسته شدن درهای کشورها به روی ایرانیان بودیم. بسته شدن درب سفارت‌های آمریکا به روی متقاضیان ویزای توریستی، پیوست به خانواده، ویزای ازدواج، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای کاری و ویزای متخصصان به روی ایرانیان، لغو صدور ویزا برای ایرانیان از سوی کشورهای تحت تسلط آمریکا مانند دومنیکن هم خود مزید بر علت شد تا ایرانیان به دنبال کشورهای دیگر برای مهاجرت باشند.

چندی پیش نیز، به طور کلی صدور ویزا برای ایرانیان از سوی کشورهای حوزه کارائیب مانند گرانادا و نیز مالتا، لغو گردید و بسیاری از ایرانیان که اغلب به منظور سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت یا اقامت این کشورها را انتخاب کرده بودند، سردرگم شده و برای یافتن راه حل به کارشناسان حقوق بین‌الملل ما مراجعه نموده‌اند.

وکیل تضمینی ملک

بنا بر نظر کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان، بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری، کشور آلمان با امکان خرید سهام شرکت و اخذ اقامت و همچنین بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان، کشور کانادا معرفی می‌گردد.

دفتر وکیل مهاجرت در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت محدوده ونک

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *