بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه تحصیلی در انگلستان


امروز با بررسی شرایط بورسیه تحصیلی در انگلستان با شما هستیم.

انگلستان ازجمله کشور هایی به شمار می رود که سیستم آموزشی تحصیلی در ان از سطح بالای جهانی برخوردار است. تمامی دانشگاه ها و کالج های انگلستان دارای استاندارد های جهانی می‌باشند. دانشگاه های انگلستان در رنکینگ های جهانی رتبه بالایی دارند.

انگلستان برای تحصیل به روزترین امکانات را در اختیار دانش آموزان و دانشجو یان قرار می‌دهد. تقاضای تحصیل در انگلستان بین دانشجو یان بین‌المللی بسیار زیاد است.

به دلیل آموزش عالی این کشور، پس از فارغ تحصیلی دانشجو یان بین‌المللی به راحتی می‌توانند در انگلستان کار کنند و اقامت دائم اخذ کنند.

یکی از راه‌های راحت وکم هزینه، نسبت به راه‌های دیگر، به انگلستان از طریق ویزای تحصیلی است، اما هزینه تحصیل در انگلستان بسیار بالا می‌باشد.

خیلی از دانشجویان بین‌المللی توان پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان را ندارند. اما این دانشجویان می‌توانند، از بورسیه تحصیلی در انگلستان استفاده کنند. بورسیه تحصیل در انگلستان تقریبا تمام هزینه‌های دانشجویی را پوشش می‌دهد.

در این مقاله که توسط کارشناسان ارشد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و دپارتمان حقوق بین‌الملل گروه وکلای مهر، با مشاوره مستقیم محمدرضا مهری بهترین وکیل مهاجرت در ایران، گردآوری شده است، سعی بر ان داشتیم تا اطلاعات دقیقی را از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در سال ۲۰۱۸، تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم انگلستان، ازدواج پس از فراغت از تحصیل در انگلستان، اقامت از طریق تحصیل و معرفی بهترین وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران را برای شما هموطنان عزیز شرح دهیم.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار پرستاری

سوالات متداول درباره بورسیه تحصیلی انگلستان

آیا از شرایط اخذ بورسیه انگلستان اطلاعی دارید؟

سازمان های اعطا کننده بورسیه تحصیلی در انگلستان کدامند؟

انواع بورسیه تحصیلی انگلستان چیست؟ آیا به گرفتن بورس تحصیلی در انگلستان می اندیشید؟

برای اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان چه مدارکی مورد نیاز است؟

بورسیه تحصیلی در انگلستان شامل چه هزینه‌هایی می‌شود؟

شرایط تحصیل در انگلستان چیست؟ آیا از دانشگاههای معتبر برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان اطلاعی دارید؟

هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان به چه میزان است؟ مزایای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان چیست؟

بهترین وکیل اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان کیست؟

بهترین موسسه مهاجرتی در ایران برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان را می شناسید؟

شرایط تحصیل در انگلستان

متقاضی تحصیل مقطع کارشناسی در انگلستان نیازمند مدرک آیلتس ۵.۵ می‌باشد. در صورت نداشتن مدرک زبان می‌تواند دوره زبان بگذراند. دوره های کارشناسی در انگلستان ۳ ساله است.

متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلستان باید مدرک زبان آیلتس۶ داشته باشد. دوره کارشناسی ارشد در انگلستان ۱ ساله است. متقاضی تحصیل در مقطع دکترا انگلستان باید مدرک زبان آیلتس ۷ داشته باشد. طول مقطع دکترا ۲ و نیم تا ۳ سال است.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان

بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع کالج یا دبیرستان: برای بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان، دانش آموزان بین‌المللی باید در آزمون زبان انگلیسی نمرات عالی کسب کرده و نمره تحصیلی سال قبل آن‌ها بالا باشد. رزومه تحصیلی بالایی ارائه دهند تا بتوانند از بورسیه تحصیلی انگلستان در دبیرستان استفاده کنند که تقریبا ۳۰ تا ۸۰ درصد هزینه دبیرستان را پوشش می‌دهد.

شرایط صدور ویزای درمانی در اروپا

بورسیه تحصیلی انگلستان در دانشگاه: معمولا بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجو یان بین‌المللی ارائه می گردد. دانشجو یان اگر بخواهند در مقطع کارشناسی از بورسیه تحصیلی انگلستان اقدام کنند، باید وارد دانشگاه شوند، یک ترم تحصیل کنند و بعد از دریافت نمرات بالا، درخواست بورسیه کنند. اما در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند با پذیرش دانشگاه و داشتن شرایط اخذ بورس تحصیلی در انگلستان، بورسیه تحصیلی را اخذ کنند.

انواع بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه دولتی بریتانیا: British Chevening Scholarships for International Student این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شود که تمامی دانشجو یان بین‌المللی می‌توانند از این بورسیه استفاده کنند. این بورسیه تمام هزینه‌های دوره یکساله کارشناسی ارشد را در بر می گیرد.

تمام رشته ها و دانشگاه های انگلستان این بورسیه را ارائه می دهند. در بورسیه های دولتی بریتانیا که امکان اقدام از سوی خود دانشجو وجود دارد، تمامی هزینه‌های دانشجو در حد متعارف توسط دولت انگلستان پرداخت می‌شود.

زمان اقدام جهت ثبت نام اخذ بورسیه تحصیلی دولتی انگلستان

آخرین زمان جهت ثبت نام بورسیه دولتی بریتانیا، ساعت ۱۲ شب ۸ نوامبر هر سال می‌باشد. شروع دوره بورسیه تحصیلی دولتی که در مقطع فوق لیسانس ارائه می‌شود، اکتبر و سپتامبر هر سال است.

تمامی مراکز آموزشی انگلستان این بورسیه را پذیرفته و محل تحصیل نیز کشور انگلستان می‌باشد. هر سال تعداد ۱۵۰۰ نفر به عنوان دانشجو یان بورسیه دولتی انگلستان از بین نخبگان سراسر دنیا پذیرفته می‌شوند.

شرایط دریافت بورس دولتی تحصیل در انگلستان

  • متقاضی باید شهروند یکی از کشورهای مورد تایید انگلستان باشد.
  • تعهد به بازگشت به کشور خود پس از اتمام بورس تحصیلی در انگلستان.
  • داشتن دو سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی.
  • داشتن مدرک تحصیلی لیسانس و گواهی عدم منع تحصیل در مقطع بالاتر در کشور مبدا.
  • درخواست پذیرش به سه دانشگاه در بریتانیا و داشتن پذیرش مشروط از یکی از دانشگاههای انگلستان.
  • مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۵/۵ و یا مدرک تافل با نمره حداقل ۷۹. نتیجه آزمون زبان حداکثر تا ۲۳ ژوئن باید ارائه شود.
مهاجرت به انگلستان

نحوه درخواست بورسیه دولتی تحصیل در انگلستان

با ورود به سایت chevening، و فشردن دکمه apply می توانید تا ۸ نوامبر هر سال درخواست اخذ بورس تحصیلی دولتی در انگلستان را ثبت نمایید.

بورسیه غیر دولتی در بریتانیا

بورسیه متحد المنافع: این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجو یانی که عضو کشور های متحد المنافع هستند ارائه می‌شوند. کسانی که مقیم دائم کشور های متحد المنافع و دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس هستند، می‌توانند جهت دریافت بورس تحصیلی کشورهای متحد المنافع دولت انگلستان استفاده کنند.

بورسیه انجمن سلطنتی: این بورسیه برای پژوهشگران فوق دکترا می‌باشد. دوره ی این بورسیه یک ساله است.

بورس های بین‌المللی دانشگاه آکسفورد: دانشگاه آکسفورد برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای تحصیل در دانشگاه آکسفورد به دانشجو یانی که دارای شرایط دریافت بورس تحصیلی دانشگاه آکسفورد هستند، ارائه می‌دهد.

بورس های بین‌الملل غرب لندن: برای تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شود که مبلغ بورسیه متفاوت می‌باشد.

بورس دانشگاه کمبریج: این بورسیه برای تحصیل در بریتانیا در دانشگاه کمبریج ارائه می‌شود. برای دانشجو یان کارشناسی ارشد تمام هزینه‌های تحصیل را شامل می‌شود.

هزینه زندگی و تحصیل در انگلستان

بورسیه تحصیلی انگلستان شامل شهریه کامل دانشگاه، شهریه کامل کالج و کمک هزینه زندگی برای یک نفر می‌باشد. مجموع مبلغ بورسیه حدودا ۴۰۰۰ پوند می‌باشد.

هزینه ی اجاره ی آپارتمان در انگلستان حدودا ۳۰۰ تا ۸۰۰ پوند و همچنین هزینه ی خوراک و لوازم بهداشتی تقریبا بین ۷۰ تا ۱۴۰ پوند می‌باشد.

اگر دارای کاری با دستمزد ماهانه حداقل ۱۰۰۰ پوند باشید امکان زندگی در انگلستان و پرداخت کامل هزینه ها را خواهید داشت. هزینه تحصیل در انگلستان حدودا ۲۵ تا ۳۰  هزار پوند در سال می‌باشد.

آموزش ابتدایی در انگلستان

مدارک لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان

  • متقاضی باید یک تابعیت داشته باشد.
  • ارائه مدرک زبان آیلتس بالای ۵.۵.
  • اصل پاسپورت
  • متقاضی می‌بایست حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی داشته باشد.
  • متقاضی دارای مدرک لیسانس باشد.
  • ارائه اصل و ترجمه مدرک تحصیلی لیسانس.
  • متقاضی می‌بایست برای دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه انگلیس ثبت نام کرده و پس از دریافت پذیرش مشروط در یکی از دانشگاههای انگلستان با داشتن سایر شرایط درخواست بورسیه نماید.

مزایای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان

  • بورسیه تحصیلی انگلستان تمام هزینه دانشجو را در بر می گیرد.
  • مدت تحصیل در انگلستان نسبت به سایر کشور ها کمتر است.
  • دانشجو یان بین‌المللی امکان استفاده از بیمه درمانی انگلستان را دارند.
  • دانشجو یان بین‌المللی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های انگلستان به راحتی می‌تواند در سراسر جهان کار کنند.
  • دانشجو یان در انگلستان اجازه کار حین تحصیل، ۲۰ ساعت در هفته را دارند.

بهترین وکیل برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان

شما عزیزان که متقاضی اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر روش های اخذ اقامت دائم انگلستان از طریق تولد، ازدواج، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، با موسسه حقوقی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان که بهترین موسسه مهاجرتی در ایران، به مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، می باشد با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل بفرمایید.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

سرمایه گذاری در انگلستان

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *