تجاوز به کودک درون

تجاوز به کودک درون

تجاوز به کودک درون


امروز با موضوع بررسی تجاوز به کودک درون با شما خواهیم بود

بحث مهم کودک آزاری و همسر آزاری که در حقوق خانواده و قانون حمایت خانواده جدید در ایران، به جد در پی احیای آن است، در حقوق ما جایگاه نسبتا متزلزلی دارد تا جایی‌که در بحث دفاع از حقوق زنان و کودکان، فعالین این حوزه به پیروی از مکتب فمینیسم متهم می‌شوند.

شناخت کودک درون مبحثی مهم در روانشناسی است که در درمان رفتارهای ناهنجار و عادات به جا مانده از دوران کودکی به روانشناسان کمک می کند.

ولی این بار از دیگاه حقوقی به بررسی جرم کودک آزاری و تجاوز به کودک درون، با مشاوره بهترین وکیل کیفری ایران و همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان خواهیم برداخت.

نکات مهم در بررسی موضوع تجاوز به کودک درون

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

کودک آزاری و تجاوز به کودک درون چه تبعات روان شناختی و اجتماعی دربی دارد؟

آیا برای تجاوز به کودک درون مجازاتی در قانون در نظر گرفته شده است؟

مسئولیت مدنی و کیفری مرتکب تجاوز به کودک درون و نادیده گرفتن احساسات کودک چیست؟

برای مشاوره حقوقی در مورد جرایم مربوط به اطفال و کودک آزاری و جرم تجاوز به کودک درون به کدام وکیل متخصص باید مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 

تعریف کودک درون

کودک درون، بخشی از وجود ماست که گاهی ناسازگار است و گاه نشاطی دوست دارد بچگی کند و مانند یک بچه پرنشاط و سرزنده دست به هیجاناتی بزندکه ظاهرا با منطق و استدلال سازگاری ندارد، ولی از درون شخص را کنترل می کند.

کودک درون عاشق بازی، شادی و دیده شدن است ولی بیشتر اوقات والد آگاه، جدی و دارای رفتار تکلیف گرا بر او مسلط می شود و اجازه نمی دهد خود را بروز دهد که در اینجا با تجاوز به کودک درون مواجه می شویم.

وکیل کلاهبرداری سایبری

تجاوز به کودک درون باعث عدم رشد عاطفی کودک و به تبع بزرگسال می شود، زمانی که کودک در اوج شادمانی توسط اطرافیان یا تحکم شخص، محکوم به سکوت و خموشی می شود می توان گفت نوعی تجاوز به روح کودک صورت گرفته که آثار آن در بیرون از فرد نمود پیدا می کند و شخصی خموده و نا امید به اجتماع وارد می شود که هجمه ای از ناامیدی در جامعه شکل می گیرد.

مفهوم تجاوز به کودک درون

تجاوز لزوما جنسی نیست، تجاوز به روح و افکار یک شخص در غالب کودک درون، آثار به مراتب مخرب تری از تجاوز فیزیکی را به جامعه بار می کند که در حجم وسیع باعث بروز جنایاتی عظیم در اجتماع خواهد شد.

اگر به کودک درون بها ندهیم و با نیازهای او آشنا نشویم و مدام او را سرکوب کنیم آسیب خواهد دید.

کسانی که به پیام های کودک درونشان توجه نکنند به نوعی در حال تجاوز به او و ندیده گرفتن وجود کودک درون هستند.

افرادی که رضایتی از وضعیت خود ندارند، از اساسی ترین بخش وجودی خود غافل شده اند و اقدامی در جهت رشد و تعالی کودک درون و به تبع آن، خود بر نداشتند.

زمانی که مدام در حال تجاوز به کودک درون خود هستید، چگونه آرام بودن و احساس واقعی داشتن را یاد نخواهید گرفت.

کودک درون شما فردی باهوش و حساس است که نیاز به دیده شدن و محبت دارد نه سرکوب شدن، تا شما فردی با آمادگی کامل برای ورود به زندگی شخصی و اجتماع باشید.

تبادل لوایح در دیوان عالی کشور

تجاوز به کودک درون تجاوز به روح اشخاص هست، متاسفانه در قانون تجاوز فیزیکی تعریف شده و جرم انگاری شده است ولی به روح افراد توجهی نشده است.

مسئولیت مدنی و کیفری تجاوز به کودک درون

در مسئولیت مدنی کسی که خسارتی وارد می کند موظف به جبران است، در اینجا شخص به خودش خسارتی وارد می کند که آثار آن در جامعه هم نمود پیدا می‌کند.

به ظاهر خطایی ناچیز است ولی به واقع زیانی بزرگ به بار آمده و مسئولیت متوجه فرد خاطی می گردد ولی کیفری در قانون برای آن پیش بینی نشده است.

شاید بتوان با بهره‌گیری از وکلای مجرب و مشاوره های آنها به موضوع کودک درون رسیدگی کرد.

وکیل حمایت از حقوق زنان و کودکان در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری تهران، مشاوره آنلاین با وکیل حقوق زنان و کودکان، معرفی بهترین وکیل حقوق زنان و کودکان، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

 

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *