وکیل مهاجرت اهواز

وکیل مهاجرت اهواز

وکیل مهاجرت اهواز


امروز با بررسی موضوع معرفی وکیل مهاجرت اهواز با شما خواهیم بود.

معرفی دفتر معتبر مهاجرت در اهواز و استان خوزستان، خواسته به حق هم وطنان عزیز خوزستانی است که توسط مدیران موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان اجابت شده و در این راه از بهترین وکیل پایه یک اهواز؛ بهترین وکیل کیفری اهواز، بهترین وکیل خانواده اهواز و بهترین وکیل امور اتباع خارجه در اهواز یاری گرفته شده است.

راههای مهاجرت که به وفور در شبکه‌های اجتماعی گروه وکلای مهر و سایت‌های برترین موسسه حقوقی ایران، برشمرده است، عمدتا غیر قابل دسترسی و انجام هستند و در انتخاب مسیر مهاجرت و یا انتقال سرمایه برای مهاجرت به خارج از کشور، حتی المکان با مشاوره بهترین وکیل مهاجرت اهواز و عضو گروه وکلای مهر، مسیر بهتری را برای شما انتخاب خواهیم کرد.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت اهواز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل مهاجرت اهواز و یافتن بهترین وکیل دادگستری در اهواز چه باید کرد؟

آیا امکان مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت اهواز وجود دارد؟

مهاجرت به کشورهای همسایه از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری تا چه میزان قابل توصیه است؟

[/stextbox]

 

ویزای تمکن مالی اسپانیا یا ویزای توان مالی

ویزای تمکن مالی اسپانیا نوعی برنامه مهاجرتی در بستر قوانین و مقررات اسپانیا است که به موجب آن به اشخاص متقاضی با میزان ثروت مشخص ویزای اقامت اعطا می‌گردد.

هدف از صدور ویزای تمکن مالی اسپانیا، فراهم کردن یک راه حل مطمئن برای کسانی است که علاقه دارند در اسپانیا زندگی کنند .

همانطور که از نام ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی ) بر می‌آید ، این برنامه بیشتر مناسب کسانی است که از پشتوانه مالی کافی به اندازه ای برخوردار هستند که بتوانند بدون اشتغال در اسپانیا زندگی خود را بگذرانند.

موسسه بین‌المللی سفیر

شرایط اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا

ویزای تمکن مالی اسپانیا هم مانند هر برنامه مهاجرتی دیگر شرایط و ضوابطی دارد و شخص متقاضی باید اسناد و مدارک مربوطه را ارائه کند. سرفصل های کلیدی برای اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا از قرار زیر می باشد :

اثبات درآمد ماهانه برای اداره خانواده بدون کار در اسپانیا

متقاضی باید اثبات کند که به مبلغ ماهیانه مشخصی را از یک منبع مالی دائمی دریافت می کند.

به طور مثال درآمد دریافتی از سرمایه‌گذاری ها و در آمد حاصل از بازنشستگی، همچنین سود حاصل از وجوه حسابهای بانکی، البته لازم به ذکر است دریافت حقوق ناشی از اشتغال، مشمول این عنوان نمی گردد.

میزان این مبلغ ثابت برای اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا برای هر نفر، حداقل ۲۵۰۰ یورو می باشد .

ارائه ریز پرینت بانکی یکسال گذشته

متقاضی باید اثبات کند که در طول یک سال، مبلغ مناسبی را در حساب بانکی خود به عنوان میانگین موجودی حساب، نگهداری کرده است.

حساب بانکی باید به نام خود شخص متقاضی باشد و حداقل میانگین موجودی حساب مبلغ ۷۰ هزار یورو می باشد، که این مبلغ باید در هر لحظه ، بلافاصله قابل برداشت باشد .

مدارک لازم برای ویزای تمکن مالی

سایر مدارکی که برای دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا ضروری است گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، گواهی سلامت جسمانی  و یک اجاره نامه معتبر در کشور اسپانیا است. ( متقاضی باید یک آدرس معتبر را برای خود اجاره کند )

مراحل اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا

اولین اقدام مراجعه به سفارت و یا کنسولگری اسپانیا در تهران می باشد، شما باید تقاضانامه و پرونده خود را به سفارت اسپانیا در تهران تقدیم نمایید.

قصاص در ضرب و جرح عمدی

در گام بعدی سفارت، پرونده شما را به سازمان مهاجرت اسپانیا ارسال می نماید .

از زمان تایید تقاضانامه  شما برای ویزای توان مالی اسپانیا، ظرف ۳۰ روز سفارت با شما تماس خواهد گرفت تا برای دریافت ویزای اسپانیا به سفارت مراجعه نمایید.

شما باید ظرف مدت مشخص شده در ویزا ( معمولا ۹۰ روز ) وارد کشور اسپانیا شوید، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پاسپورت شما در زمان ورود به اسپانیا مهر بخورد .

ظرف یک ماه از ورود شما به اسپانیا، شما باید در استانی که قصد اقامت و زندگی دارید، به سازمانهای مربوطه درخواست اقامت در اسپانیا را تقدیم نمایید.

نحوه تمدید اقامت تمکن مالی اسپانیا

مجوز اقامت اولیه شما در اسپانیا به شما اجازه اقامت یک ساله را می دهد. در زمان تمدید مجوز اقامت اسپانیا ( که شما باید مجددا موجود بودن شرایط لازم را اثبات کنید)، مجوز اقامت شما به مدت ۲ سال دیگر تمدید خواهد شد. در تمدید دوم، مجددا برای دو سال دیگر مجوز اقامت خواهید داشت و  در تمدید بعدی به مدت ۵ سال مقیم اسپانیا خواهید بود .

دفتر وکیل مهاجرت اهواز

در صورت نیاز به مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در اهواز، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت اهواز و یا مراجعه حضوری به دفتر وکیل مهاجرت اهواز، از طریق شماره های اعلامی در ادامه همین مطلب با متخصصین حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر در موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس گرفته و اولین مشاوره خود را دریافت نمایید.

حضور محمدرضا مهری به عنوان بهترین مشاور حقوقی سرمایه گذاری خارجی و مهاجرت از راه سرمایه گذاری نیز می‌تواند امتیازی برای عدم انتخاب اشتباه مسیر مهاجرت عزیزان متقاضی وکیل مهاجرت اهواز است.

کار در اسلواکی

شماره تماس دفتر وکیل مهاجرت اهواز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری اهواز، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت اهواز، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در اهواز، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *