تحصیل در کبک

تحصیل در کبک

تحصیل در کبک


امروز با موضوع تحصیل در کبک با شما خواهیم بود.

یکی از امتیازات انتخاب کانادا به مقصدی جهت مهاجرت تحصیلی، وجود رودهای پرآب و زمینهای حاصلخیز در این کشور است که آینده‌ای نوید بخش خواهد داشت

کشور دوم جهان از نظر وسعت، لقبی است که کانادا پس از روسیه به خود اختصاص داده است اما به واسطه همجواری با قطب شمال و سرمای بیش از حد در مناطق همجوار با قطب، موجب بی جمعیتی در این مناطق شده است و جمعیت در مناطق کمی گرمتر متمرکز شده‌اند.

در مقاله پیش رو که توسط مشاورین ارشد مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تهیه شده است، به ویژگیهای تحصیل در کبک، هزینه‌های تحصیل در کبک، اقامت پس از تحصیل در کبک، شرایط تحصیل رایگاه در کبک و همچنین معرفی وکیل مهاجرت تحصیلی به کبک و کانادا، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نکات مهم در موضوع تحصیل در کبک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا با توجه به اینکه زبان رسمی استان کبک کانادا، فرانسوی است، باز هم تحصیل در کبک قابل پیشنهاد است؟

چگونه می‌توان برای تحصیل رایگان در کبک اقدام نمود؟

آیا با داشتن شرایط تحصیل در کبک و اخذ ویزای تحصیلی کانادا، امکان همراه بردن همسر و فرزندان وجود دارد؟

اقامت کارآفرینی بریتیش کلمبیا 2019

دانشجوی شاغل به تحصیل در کبک، امکان کار همزمان با تحصیل را دارد؟

آیا اقامت تحصیلی کبک به اقدامت دائم کانادا تبدیل خواهد شد؟

[/stextbox]

برای یافتن پاسخ سوالات خود درباره شرایط تحصیل در کبک و معرفی برترین وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا با گروه وکلای مهاجرتی مهر همراه باشید.

معرفی استان کبک کانادا

استان کبک در کانادا، به فرانسوی Québec یکی از استانهای معروف و قدیمی کانادا محسوب شده که مرکز آن شهر کبک و بزرگترین شهر این استان، شهر مونترال است.

زبان رسمی کبک فرانسوی بوده ولی اکثر اهالی کبک به زبان انگلیسی هم تسلط دارند، ولی مانند شهروندان آلمانی که به زبان آلمانی تعصب دارند، مردم این ایالت کانادا هم به زبان فرانسوی تعصب نشان می‌دهند.

بزرگترین ایالت کانادا از نظر مساحت و دومین استان کانادا از تعداد جمعیت محسوب شده و تابستان‌های گرم و نمناک، زمستان های طولانی و برفی از مشخصه‌های دیگر استان کبک در کاناداست.

از نظر سیاسی کانادا، تحت استعمار کشور انگلستان قرار دارد و قوانین کانادا پس از توشیح ملکه ایزابت دوم، ملکه انگلستان قدرت اجرایی پیدا نموده و فرمانداران ایالت های کانادا توسط ملکه انگلستان انتخاب می‌شوند.

دلایل انتخاب کانادا برای مهاجرت

وسعت سرزمین کانادا

برخورداری از قلمروی وسیع، امنیت اجتماعی بالا، مهاجر پذیر بودن کانادا و شرایط ثابت اقتصادی و اجتماعی، باعث پذیرش جمعیت زیادی از متقاضیان مهاجرت شده است.

وجود مهاجرین در کانادا

بیشتر جمعیت کانادا را مهاجرین از کشورهای دیگر تشکیل می‌دهد و در سالهای اخیر تب مهاجرت به کانادا در اروپا نیز برافروخته شده است.

بیش از ۸۰ درصد از جمعیت حدود ۴۰ میلیون نفری کانادا را مهاجرین تشکیل داده‌اند و با توجه به این موضوع، مهاجرت به کانادا برای افرادی که در کشورهای دیگر با پدیده ناسیونالیسم مواجه هستند، مناسب است.

هزینه اخذ اقامت اسلواکی

وجود رشد و ثبات اقتصادی در کانادا

امکان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف کانادا، موجب شده است تا این کشور به بهشت سرمایه گذاران خارجی تبدیل شود، هر چند نرخ مالیات، عامل بازدارنده جدی در کار و کسب تلقی می‌شود ولی در مقایسه با کشورهای اروپایی، سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا جاذبه های بیشتری دارد.

برخورداری از حقوق اجتماعی در کانادا

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کبک کانادا، به همراه امکان صدور ویزای کار در کانادا، موجب شده است تا افرادی که از طریق سرمایه گذاری و کار در کانادا، به این کشور مهاجرت می‌کنند با دریافت کارت اقامت دائم کانادا در بدو ورود، از همه حقوق شهروندی کانادا، به استثنای حق رای و حق انتخاب شدن به مقاماتی مه به شهروندان کانادا اختصاص دارد، برخوردار شوند.

چرا مهاجرت تحصیلی به کبک قابل توصیه است؟

امکان کار حین تحصیل در کبک

در استان کبک دانشگاههای انگلیسی زبان وجود دارند، که می‌توان با اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کبک کانادا، به زبان انگلیسی تحصیل نمود و با برخورداری از حق کار حین تحصیل، با اقامت دائم کشور کانادا و در نهایت به دریافت پاسپورت کانادا امیدوار بود.

ویزای همراه کبک

در صورتی که متقاضی تحصیل در کبک و هر نقطه دیگر کانادا، موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا شود، می‌تواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را با خود همراه کند.

هزینه‌های تحصیل در کبک

استان کبک در مقایسه یا سایر استانهای کانادا، از هزینه‌های کمتری برای تحصیل و زندگی برخوردار بوده و متقاضیان تحصیل در کبک، با پرداخت مبالغی تا سی درصد کمتر نسیبت به سایر استانهای کانادا، امکان تحصیل و زندگی در این استان را دارند.

سرمایه‌گذاری در کانادا و اخذ اقامت دائم

برنامه‌های مهاجرتی متنوع در کبک

تعداد برنامه‌های مهاجرتی کبک در مقایسه با ونکوور و تورنتو، بسیار بیشتر است و امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری و سرمایه گذاری در کبک فراهم است.

دانشگاههای انگلیسی زبان کبک

دانشگاه مک گیل در کبک

این دانشگاه در شهر مونترال واقع شده است و در رشته‌های علوم پایه، مهندسی و رشته‌های علوم پزشکی و حقوق دانشجوی بین المللی را خواهد پذیرفت.

دانشگاه کنکوردیا

محل این دانشگا نیز در شهر مونترال کبک است و در رشته‌های فنی و مهندسی، الکترونیک، تجارت و آی تی دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه بیشاپ کبک

یکی دیگر از دانشگاههای انگلیسی زبان کبک، دانشگاه بیشاپ است که در حومه شهر شربروگ واقع شده است.

این دانشگاه بیشتر دز زمینه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی فعال است و پذیرش دانشجوی خارجی به زبان انگلیسی در این دانشگاه و در استان کبک که بهشت دانشگاهی در کانادام معروف شده است، امکان پذیر است.

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان در مهاجرت تحصیلی به کبک کانادا

با انعقاد قرارداد با وکلای مهاجرتی کانادا توسط موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، امکان مشاوره حقوقی درباره شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا و تبدیل ویزای تحصیلی کانادا به ویزای کار و اقامت دائم کانادا فراهم شده است.

کلیه خدمات مشاوره حقوقی مهاجرت تحصیلی به کانادا، توسط موسسه حقوقی مهر پارسیان و وکلای مهاجرتی کانادا انجام خواهد شد.

مشاوره حقوقی مهاجرت تحصیلی به کبک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل طلاق توافقی در آلمان

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

[/stextbox]

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *