وکیل مهریه در مشهد

وکیل مهریه در مشهد

وکیل مهریه در مشهد


امروز با موضوع معرفی وکیل مهریه در مشهد با شما خواهیم بود.

همانگونه که در بخش معرفی وکیل طلاق توافقی در مشهد، مطالعه فرمودید، جستجوی وکیل مهریه در مشهد، از طریق سایت کانون وکلای دادگستری خراسان امکان پذیر بوده و در صورت نیاز به مشاوره با وکیل مهریه در مشهد، می‌توانید با وکیل متخصص خانواده و همکار گروه وکلای مهر نیز در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، مشاوره فرمایید و همکاران وکیل ما، پاسخگوی سوالات عزیزان درباره نحوه انتخاب وکیل مهریه در مشهد خواهند بود.

اما نکته مهمی که در تبلیغات فضاهای مجازی بسیار دیده می‌شود، عناوینی چون وکیل تضمینی مهریه در مشهد، وکیل بانفوذ در مشهد و وکیل و قاضی بازنشسته دیوانعالی کشور در مشهد است، که در نوشتار امروز، به بررسی وکیل مهریه در مشهد تضمینی خواهیم پرداخت.

نکات مهم در مراجعه به وکیل مهریه در مشهد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا وکیل مهریه در مشهد، اختیار تضمین نتیجه پرونده را دارد؟

چگونه می‌توان مطالبه مهریه در مشهد را از طریق وکیل مهریه در مشهد و ساکن تهران انجام داد؟

آیا عناوین وکیل تضمینی مهریه در مشهد، وکیل مهریه با نفوذ در مشهد، می‌توانند از مصادیق کلاهبرداری باشند؟

طلاق به درخواست زوجه
[/stextbox]

وکیل تضمینی مهریه در مشهد

یکی از دلایل روی آوردن شهروندان ایرانی به وکیل تضمینی و وکیل بانفوذ، القای این موضوع در برنامه‌های پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

در قسمت هفتم سریال بی قرار که در تاریخ ۱۲ آذرماه ۱۳۹۷، ساعت نه و نیم شب از شبکه دوم سیما به روی آنتن رفت، مشاهده شد که موکل در مراجعه به دفتر وکیل در مشهد و هنگام خارج شدن از اتاق وکیل، از وکیل خواست که بدون توجه به هزینه‌های پرونده، وی در پرونده بازنده نباشد و با این عبارت که هر چقدر هزینه دارد مهم نیست، وکیل وعده داد که از الان خود را برنده پرونده بداند.

این گونه برنامه‌های تلویزیونی که بدآموزی دارد، تضمین نتیجه توسط وکیل با وعده پرداخت وجوه غیر قانونی توسط موکل را امری عادی جلوه می‌دهد که به صورت حتم تبعات بسیار مخربی در جامعه خواهد داشت

آیا برای پرونده مهریه جستجوی وکیل مهریه در مشهد به صورت تضمینی امکان پذیر است؟

دعاوی مربوط به مطالبه مهریه و اصولا هر نوع سند لازم الاجرا، معمولا در دادگاه، شورای حل اختلاف و اداره اجرای اسناد رسمی ثبت، با توجه به اینکه مستند دعوا سند رسمی ازدواج است، موجب صدور حکم محکومیت خوانده یا متعهد خواهد شد.

تضمین نتیجه پرونده مطالبه مهریه، حتی در این فرض هم خلاف قانون بوده و وکیل حق ندارد، نتیجه دعوایی که در روزهای آینده توسط قاضی محترم رسیدگی کننده اعلام خواهد شد و وی خبری از آن ندارد را تضمین نماید، چرا که ممکن است دفاع خوانده به گونه‌ای باشد، که حتی در دعوای مطالبه مهریه هم رای به نفع خواهان و متقاضی وصول مهریه یا چک صادر نشود.

موسسه ایرسافام

آیا اثبات پرداخت مهریه با رسید عادی همراه اثر انگشت مورد قبول واقع خواهد شد؟

در مواردی که با پرداخت مهریه همسرتان خواهان برائت ذمه هستید، بهترین کار مراجعه به دفتر اسناد رسمی و اخذ اقرارنامه رسمی خواهد بود.

بعضی از سایت‌های حقوقی به اشتباه مدعی شده‌اند که اثبات پرداخت مهریه با رسید عادی همراه اثر انگشت مورد قبول واقع خواهد شد، ولی در رویه عملی دادگاههای خانواده و اجرای ثبت، رسید عادی را ملاک عمل قرار نمی‌دهند، به این دلیل که سند ازدواج سندی رسمی است و رسید عادی، تاب برابری با سند رسمی را ندارد.

البته در این گونه موارد، امضای دو شاهد که در پرداخت مهریه حضور داشته‌اند، ترجیحا پدر همسر و یک شاهد دیگر، اگر پرداخت مهریه با سکه انجام شده است، فاکتور خرید سکه ها و اگر به حساب واریز شده است، فیش پرداخت، می‌تواند جهت اثبات این ادعا مفید باشد.

در هر صورت پیشنهاد وکیل مهریه در مشهد و گروه وکلای خانواده مهر، حضور در دفتر اسناد رسمی و یا دفتر وکیل پایه یک دادگستری و رسمیت بخشیدن به پرداخت مهریه، بهترین روش است.

معرفی وکیل مهریه در مشهد توسط موسسه حقوقی مهر پارسیان

تمامی خدمات مشاوره حقوقی درباره راههای مطالبه مهریه در مشهد، معرفی وکیل مهریه در مشهد، امکان مطالبه و وصول مهریه، توسط وکلای متخصص خانواده موسسه حقوقی مهر پارسیان، به صورت تلفنی و آنلاین با تعیین وقت قبلی انجام پذیر است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل مهریه در مشهد، وکیل و مشاور حقوقی خانواده در مشهد، وکیل طلاق توافقی در مشهد، وکیل خوب کیفری در مشهد، مشاوره با وکیل تلفنی در مشهد، مشاوره با وکیل آنلاین در مشهد، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل استرداد جهیزیه ونک

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

[/stextbox]

دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر

۵/۵ - (۲۳ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *