ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی

 

اسلوونی به عنوان یک مقصد تعطیلات عالی، فرصت های زیادی برای سرمایه گذاران ارائه می کند. از سال 2004 اسلوونی عضو اتحادیه اروپا شده است، اسلوونی، بسیاری از معاهدات را برای جذب سرمایه گذاری از لحاظ ثبت شرکت در اسلوونی امضا کرده است (برای مثال، معاهدات دوگانه مالی با بیش از 45 کشور امضا شده است).

جمهوری اسلوونی محل اتصال بسیاری از کشورهای اروپایی به یکدیگر است.

پایتخت کشور اسلوونی، لیوبلیانا، یکی از زیباترین شهرهای اروپایی محسوب می‌شود. دهکده های زیبای پرورش ماهی های سردسیری و رودخانه ای و مزارع زیتون، کشور اسلوونی را به بهترین مکان برای سرمایه گذاری در اروپا مبدل نموده است.

ظرفیت سرمایه گذاری در صنایع غذایی و صنایع تبدیلی مواد غذایی و دامی، بعد از ثبت شرکت در اسلوونی، امکان ایجاد کارآفرینی و اخذ اقامت دائم اروپا را برای شهروندان غیر اروپایی فراهم نموده است.

دفتر وکالت و موسسه حقوقی دکتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با همکاری گروه وکلای مهر، اقدام به گردآوری و تدوین اطلاعات جامع درباره شرایط ثبت شرکت در اسلوونی و سرمایه گذاری خارجی در اسلوونی نموده است که در ادامه خواهید خواند.

سوالات مرتبط با ثبت شرکت در اسلوونی و سرمایه گذاری در اسلوونی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

  • شرایط اولیه ثبت شرکت در اسلوونی چیست و چه نوع شرکت هایی در اسلوونی قابل ثبت است؟
  • آیا با ثبت شرکت در اسلوونی اقامت دائم اروپا به فرد اعطا می‌شود؟
  • مزایا و معایب ثبت شرکت در اسلوونی چیست؟ راه انحلال شرکت در اسلوونی چیست؟
  • وکیل مهاجرت به اسلوونی جهت مشاوره حقوقی راههای قانونی مهاجرت به اسلوونی چه ویژگیهایی دارد؟
  • ثبت شرکت در اسلوونی امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور را برای سرمایه گذار فراهم می کند؟
ویزا توریستی شنگن

[/stextbox]

شرایط اولیه برای ثبت شرکت در اسلوونی

متقاضیان ثبت شرکت در اسلوونی باید اطلاعات اولیه را در مورد ثبت شرکت در اسلوونی را فراهم کنند:

  • در قدم اول باید نام شرکت خود را برای ثبت شرکت در اسلوونی انتخاب کنند.
  • مشخصات سهامداران شرکت و نمایندگان شرکت برای ثبت شرکت در اسلوونی باید مشخص باشد.
  • آدرس محل کسب و کار شرکت در اسلوونی باید مشخص و دقیق باشد.
  • خدمات حسابداری شرکت در اسلوونی باید فعال باشد. حداقل حسابداری در هر ماه 100 یورو است + 22٪ مالیات بر ارزش افزوده.
  • فعالیت های شرکت و هدف شرکت در اسلوونی باید مشخص و قانونی باشد. برای این منظور ارائه بیزنس پلان و یا طرح توجیهی اقتصادی ضروری است.

مراحل ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی را می توان در 5 مرحله انجام داد:

  1. 1. در قدم اول قبل ثبت شرکت در اسلوونی یک مشاوره دقیق درباره ثبت شرکت در اسلوونی گرفته شود.
  2. 2. ترجمه اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسلوونی (در صورت لزوم)
  3. 3. شماره مالیات اسلوونیایی و گواهینامه رکورد غیرقانونی برای همه بنیانگذاران خارجی آینده برای ثبت شرکت در اسلوونی نیاز است.
  4. 4. ثبت شرکت در اسلوونی را بعد از طی این مراحل می‌توانند انجام دهند.
  5. باز کردن حساب کسب و کار برای ثبت شرکت در اسلوونی نیاز است.

انواع شرکتها در اسلوونی

انواع شرکت ها در اسلوونی شامل:

  • شرکت با مسوولیت نامحدود و تضمنی
  • ثبت شرکت سهامی عام در اسلوونی
  • مشارکت محدود و مشارکت محدود با سرمایه ثابت
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسلوونی
  • ثبت شرکت در اسلوونی جهت کارآفرینی در اسلوونی
تولد فرزند در اسلوونی

موضوعات قابل انجام برای ثبت شرکت در اسلوونی

سرمایه گذاران که مایل به ثبت شرکت در اسلوونی هستند، می‌توانند بیشتر در بخش های زیر فعالیت می کنند: خدمات، مواد شیمیایی و خرده فروشی.

دو شریک برای ثبت شرکت در اسلوونی

حداقل دو شریک خارجی، می‌توانند برای ثبت شرکت در اسلوونی اقدام کنند. به این صورت که برای ثبت شرکت در اسلوونی یک مشارکت عمومی را تشکیل دهند که هر دو شریک مسوولیت شرکت را در اسلوونی برعهده دارند. دو شریک برای ثبت شرکت در اسلوونی باید حداقل سرمایه را برای کسب و کار را داشته باشند اما در صورت انحلال شرکت در اسلوونی، دارایی های شرکا می‌تواند برای تامین بدهی استفاده شود. شرکا باید مجموعه قوانینی که در توافق نامه مشارکت برای ثبت شرکت در اسلوونی ایجاد شده است، اطاعت کنند. همه شرکا ثبت  شرکت در اسلوونی، می‌توانند بخشی از مدیریت را به عهده داشته باشند.

روش ادغام یک شرکت در اسلوونی

همه اشخاص باید روند ادغام یک شرکت در اسلوونی را با تهیه پیش نویس قانون اساسی و مقررات شرکت های محدود و یا منشور شرکت برای شرکت های سهامی در اسلوونی آغاز کنند. در این اسناد، نام شرکت در اسلوونی، آدرس ثبت شده در اسلوونی، ساختار ان، جزئیات مربوط به سهام ، جزئیات مربوط به سرمایه، اطلاعات مربوط به اعضا و حقوق آن‌ها، اطلاعات مربوط به روند تحول و انحلال، تعیین می‌شود.

سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسلوونی

افتتاح حساب بانکی نیز گام مهمی در روند ثبت شرکت در اسلوونی است. هزینه ها و مقدار سرمایه گذاری برای ثبت شرکت دراسلوونی نسبت به بیزینس پلن و نوع شرکت در اسلوونی متقاوت است.حداقل سرمایه اولیه لازم برای ثبت شرکت در اسلوونی 7،500 یورو است.

پناهندگی در اسلوونی

اگر متقاضیان ثبت شرکت در اسلوونی سرمایه بالایی برای ثبت شرکت خود در اسلوونی (حداقل 25000یورو) داشته باشند، می‌توانند یک شرکت سهامی اسلوونیایی را راه اندازی کنند. حداقل یک چهارم از این مبلغ باید در حساب بانکی تازه برای ثبت شرکت در اسلوونی باز شود. سرمایه برای ثبت شرکت در اسلوونی را می توان با پول نقد و یا دارایی ها تشکیل داد.

مالیات ثبت شرکت در اسلوونی

مالیات شرکت ها در اسلوونی 28 درصد از درآمد سالیانه شرکت است. برای ثبت شرکت در اسلوونی، پرداخت مالیات اولیه مورد نیاز نیست و فقط مالیات های ثبت شرکت و عوارض دولتی کافیست. پس از شروع به فعالیت شرکت ثبت شده در اسلوونی و ارائه بیلان حساب های شرکت در پایان سال مالی، مالیات بر درآمد محاسبه و از مالک شرکت دریافت می گردد.

اخذ اقامت دائم با ثبت شرکت در اسلوونی

موضوع اخذ اقامت دائم اتحادیه اروپا با مبالغ کم و با ثبت شرکت در اسلوونی و یا هر کشور دیگر اروپایی، سو استفاده از اشتیاق هم وطنان ایرانی برای مهاجرت به اسلوونی و داشتن اقامت دائم اتحادیه اروپا، نشات گرفته است. با ثبت شرکت در اسلوونی هیچ گونه اقامتی به متقاضی و مالک شرکت اعطا نمی‌شود و فقط ویزای ورود به اسلوونی و ویزای شنگن جهت راه  اندازی شرکت و کارآفرینی به متقاضی داده می‌شود. پس از ورود مدیران شرکت به اسلوونی و همچنین فعال نمودن موضوع شرکت، امکان اخذ اقامت یکساله اروپا برای مدیر عامل وجود دارد. افراد خانواده مدیران شرکت تنها پس از ورود نفر اصلی و راه اندازی شرکت، امکان دریافت ویزای ورود به اسلوونی و حوزه شنگن را دارند. در صورت فعالیت واقعی شرکت و پرداخت به موقع مالیات های متعلقه، پس از 5 سال تمدید موضوع شرکت و پرداخت مالیات، امکان اخذ اقامت دائم اتحادیه اروپا برای مالک شرکت و افراد خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال وجود دارد.

سوالات روز مصاحبه ویزای شینگن

خرید ملک در اسلوونی

با ثبت شرکت در اسلوونی و شروع به فعالیت شرکت و تمدید مجوز قانونی شرکت، در صورتی که مالک و مدیر شرکت اقدام به خرید ملک در اسلوونی برای شرکت ثبت شده نماید، می‌تواند برای اخذ اقامت دائم اسلوونی و اتحادیه اروپا درخواست دهد. حداقل مبلغ جهت خرید ملک در اسلوونی 70000 یورو می‌باشد.

مشاوره حقوقی ثبت شرکت در اسلوونی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]دفتر وکالت و موسسه حقوقی محمدرضا مهری، با همکاری گروه وکلای مهر، تمامی موضوعات حقوقی و تغییرات قوانین در حوزه ثبت شرکت در اسلوونی، خرید ملک در اسلوونی، سرمایه گذاری در اسلوونی، ازدواج در اسلوونی، مسائل حقوقی پناهندگی در اسلوونی، معایب مهاجرت غیر قانونی به اسلوونی و هر گونه مشاوره حقوقی مهاجرتی را به هم وطنان عزیز ارائه می‌نماید. عزیزان غیر ساکن در تهران و ایران جهت دریافت خدمات مشاوره حقوقی مهاجرتی صورت آنلاین نیز می‌توانند پس از تماس با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، برترین موسسه حقوقی کشور در زمینه ارائه خدمات حقوقی، نسبت به تعیین وقت مشاوره آنلاین با محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون بین‌المللی وکلا، اقدام فرمایند.[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *