خاطره سفر کانادا

خاطره سفر کانادا

خاطره سفر کانادا


امروز با موضوع خاطره سفر کانادا با شما هستیم.

همانطور که اطلاع از قوانین مهاجرت و حقوق بین‌الملل کشور مقصد پیش از اقدام به مهاجرت ضرورت دارد، استفاده از تجربیات دیگران نیز می‌تواند برای اطلاع از شرایط زندگی در کشور مقصد، کمک‌کننده باشد.

از این رو خاطرات سفر کانادا را از زبان موکلان محترم موسسه مهر پارسیان بازگو می‌کنیم؛ یعنی کسانی که موفق شدند با استفاده از مشاوره‌های حقوقی کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به کانادا مهاجرت نمایند.

در این مطلب به خاطره سفر کانادا از زبان کسانی می‌پردازیم که هم تجربه سفر به آمریکا را داشته و هم خاطره سفر کانادا را با ما تجربه کرده‌اند.

نکات مهم خاطره سفر کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا مهاجرت به کانادا در شرایط حاضر کاری عقلانی است؟

شرایط زندگی در کانادا به چه صورت است؟

کانادا یا آمریکا؟ کدام یک گزینه بهتری برای مهاجرت است؟

موسسه حقوقی مهر پارسیان در زمینه سفر کانادا و اقامت چه کمکی می‌تواند کند؟

[/stextbox]

 

خاطرات سفر کانادا از زبان خانم ساناز موحد

تحصیل در آمریکا شرایط بهتری را برای من در مقایسه با کانادا رقم زده بود؛ اما تنها تا زمانی که قوانین مهاجرتی جدید با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا، دونالد ترامپ، اعمال نشده بود. بعد از این زمان، با وجود بالاتر بودن رتبه دانشگاه‌های آمریکا، شرایط عالی بورسیه‌های تحصیلی و هزینه‌های متعادل‌تر زندگی برای من دانشجو، مشکلاتی همچون سخت شدن دیدار با خانواده‌ام در ایران و یا حتی عدم امکان حضور آنها در آمریکا برای دیدار من و تردید درباره آینده ام در آمریکا تصمیم گرفتم که بار دیگر پروسه مهاجرت را تجربه کنم.

ثبت طرح صنعتی

این بار با کمی جستجو با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان آشنا شدم. به کمک کارشناسان مهاجرت و حقوق بین الملل که در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان فعالیت می‌کردند، تصمیم گرفتم به کانادا مهاجرت کنم.

اگر کانادا را با آمریکا مقایسه کنم در حالت عادی شریط آمریکا برایم بهتر بود: بورسیه عالی داشتم، دخل و خرجم با هم جور بود، از سردی هوای کانادا خبری نبود، زمان آزاد بیشتری برای خود و رسیدن به کار تحقیقاتم داشتم و غیره.

اما بار دیگر تغییر قوانین مهاجرتی برای ایرانیان مرا در مسیر دیگری قرار داد؛ مسیری که از قرار گرفتن در آن با کمک تیم متعهد مهر پارسیان بسیار خرسندم.

ویژگی های موسسه حقوقی مهر پارسیان در مشاوره مهاجرتی

تسلط بر قوانین، روحیه پیگیری و تعهد کارکنان موسسه مهر پارسیان برایم خوشایند بود و حتی با وجود گلایه‌هایی که از انتظارات مالی این موسسه داشتم، بعدها متوجه شدم که همکاری با این موسسه عاقلانه‌ترین کار بود و اگر حق‌الوکاله بیشتری نسبت به موسسات دیگر و عده‌ای که صرفاً ادعای تخصص و تجربه در مهاجرت را دارند، پرداخت کردم در مقابل با خیال راحت مهاجرت کرده و اکنون می‌توانم از خاطره سفر کانادا برای شما بگویم.

با کمک مشاوره‌های حقوقی دقیق متوجه شدم که یک سری از اطلاعات به حتم قابل دستیابی از محیط‌های مجازی نیست و کسانی که تجربه و تخصص دارند، با توجه به پیگیری‌های مداوم و آگاهی نسبت به قوانین جدید، می‌توانند به شما کمک کنند.

در خاطره سفر کانادا بهتر است از نکات مهمی که متوجه شدم برایتان بگویم، مانند این موضوع که اقدام برای سیستم اکسپرس انتری کانادا ارتباطی به اینکه حتما دانشجوی مقطع دکتری باشید یا نه ندارد؛ بلکه صرفاً به بالا رفتن امتیاز شما کمک می‌کند.

وکیل ایرانی در مونترال

و اما من در کانادا چه می‌کنم؟!

با کمک مشاوران به این نتیجه رسیدم که بهترین روش مهاجرتی برای من برنامه جدید کانادا برای فارغ التحصیلان است. در برنامه اقامتی کانادا که مشاوران مهر پارسیان معرفی کردند، دانشجو پس از حداقل 2 سال تحصیل تمام و حداقل 12 ماه اشتغال تمام‌وقت می‌توانند برای اقامت دایم کانادا اقدام نمایند؛ یعنی بعد از فارغ التحصیلی از یکی از مقاطع دانشگاهی در کانادا، شما می‌توانید برای ویزای کار post graduate work permit درخواست دهید و برابر با مدت زمان تحصیلی خود تا حداکثر 3 سال با این ویزا در کانادا اقامت داشته باشید، کار کنید و برای دریافت اقامت اقدام کنید.

بعضی از استان‌های کانادا هم برنامه‌های مهاجرتی استانی خود را دارند؛ برای مثال، برنامه‌ی OINP استان انتاریو. در استان کبک هم که دیگر نیازی برای داشتن 12 ماه سابقه کار در کنار دو سال تحصیل نیست و صرفاً با دو سال تحصیل تمام وقت در استان-کبک و در نهایت اثبات دانش زبان فرانسوی، می‌توان برای اجازه اقامت دایم کانادا اقدام کرد، و در نهایت من مهاجرت به کبک را انتخاب کردم.

مقایسه مهاجرت به کانادا، اروپا و آمریکا

از نکات جالب این است که آمریکا و اروپا با کانادا فرق‌هایی دارد. برای مثال اگر در آمریکا کار خود را از دست دهید، بیمه کل خانواده ملغی می‌شود و برای یک بیماری ساده باید چند هزار دلار پول هزینه کنید.

اما در کانادا حتی اگر بیکار هم باشید، تا آخر عمرتان دولت مسئول پرداخت تمام هزینه‌های بیمارستان شما و خانواده شماست. بنابراین برای تمام کانادایی‌ها و همچنین کسانی که اقامت دایم دارند، خرج بیمارستان و دکتر کاملاً مجانی است.

کاهش مجازات قاچاق مواد مخدر

هر عمل مورد نیازی و هر چند روزی که لازم باشد در بیمارستان باشید، کاملا مجانی است، که آمریکایی‌ها خیلی به این موضوع حسادت می کنند! البته این موضوع معایب خاص خود را هم دارد از جمله اینکه هر وقت به بیمارستان مراجعه کنید و موردتان ضروری نباشد، یک صف طولانی انتظار را می‌بینی که قانعت می‌کند برگردی خانه و پناه ببری به دمنوش‌های سنتی ایرانی.

باز هم از خاطره سفر کانادا برای شما خواهم گفت… .

وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

برای دریافت مشاوره از مشاوران حقوقی مهاجرت به کانادا، از طریق پل‌های ارتباطی ما تماس حاصل نموده و جهت تعیین وقت مشاوره حضوری اقدام نمایید. عزیزانی که در سایر شهرهای ایران غیر از تهران ساکن هستند، می‌توانند از خدمات مشاوره غیر حضوری ما بهره‌مند گردند.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 9 الی19 و پنجشنبه‌ها9 الی15 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان‌پذیر است.

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *