خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه


امروز با موضوع خرید ملک در ترکیه با شما هستیم.

قوانین اعطای اقامت دائم به خارجی ها با خرید ملک در هر کشوری متفاوت است. به عنوان مثال در ایران، شرط مالکیت به اموال غیر منقول داشتن اقامت و یا تابعیت ایران است.

با توجه به اینکه مسکن در کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس و بسیاری از کشورهای اروپایی، به عنوان کالای سرمایه ای محسوب نمی‌شود و فقط کالایی مصرفی تلقی می‌شود، گروه وکلای مهر با مشاوره محمدرضا مهری بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، در نوشته پیش رو به بررسی تمامی ابعاد خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری از راه خرید ملک در ترکیه خواهد پرداخت.

جهت مطالعه مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه و یافتن پاسخ سوالات خود، این مطلب را در سایت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان دنبال کنید.

 

سوالات برگزیده با موضوع خرید ملک در ترکیه

  • آیا با مراحل خرید و اجاره ملک در ترکیه و اخذ اقامت دائم ترکیه از راه خرید ملک آشنایی دارید؟
  • تبلیغات ماهواره ای و رسانه های مجازی خارج از کشور جهت ترغیب ایرانی ها به خرید ملک در اتریش، خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس و آلمان تا چه اندازه قابل اعتماد است؟
  • آیا می توان از طریق مشاورین املاک در ایران و بنگاه های مشاور املاک ایران نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام کرد؟
  • مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه چیست؟ اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک در این کشور چگونه امکان‌پذیر است؟
  • موسسات مهاجرتی کلاهبردار در ایران چه ویژگیهایی دارند تا بتوان با شناخت کامل تصمیم گیری کرد؟
  • بهترین مشاور حقوقی جهت مهاجرت به ترکیه در ایران کیست؟
ویزای کار بدون مدرک زبان
خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه

اقامت دائم با خرید ملک در ترکیه

حقیقت این است که تبلیغات موسسات حقوقی جعلی خارج از کشور مانند موسسه حقوقی م پ، موسسه مشاوره‌ای… در اتریش، وکلای مهاجرتی… در ترکیه و بسیاری از موسسات حقوقی کلاهبردار از این دست، که مجریان و گردانندگان اصلی ان در خارج از کشور به سر می برند و با تاسیس دفاتر غیر مجاز مهاجرتی در ایران توسط عده ای که فاقد پروانه وکالت دادگستری هستند، با موضوع اخذ اقامت دائم ترکیه و یا اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک و یا سرمایه گذاری در املاک ترکیه، همگی دروغ بوده و برای سرکیسه کردن متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور و به اصطلاح حفظ ارزش پول متوسل به تبلیغات دروغین و دادن وعده های شیرین به متقاضیان مهاجرت به اروپا شده اند.

با بررسی بازار ملک و اموال غیر منقول در ترکیه، در خواهید یافت که سرمایه گذاری در املاک ترکیه، با توجه به اینکه نوسان نرخ لیر در برابر دلار نیز دستخوش مناسبات سیاسی قرار دارد، نمی‌تواند امنیت سرمایه گذاری شما را تضمین کند.

در پرده ای دیگر، جهت عقد قرارداد خرید ملک در ترکیه، قرارداد در کشور ترکیه و به زبان ترکی منعقد می‌شود. طبق قانون نیز رسیدگی به دعاوی راجع به اموال غیر منقول در صلاحیت دادگاهی است که مال غیر منقول در انجا واقع شده است.

نگاهی به قوانین مهاجرتی ترکیه این امر را به شما اثبات خواهد کرد، که هیچ گاه مالکیت عرصه به شما منتقل نشده و فقط در صورت پرداخت اقساط و نداشتن بدهی به دارایی و شهرداری، آپارتمان و اعیانی به شما تملک خواهد شد.

شرایط کار در ترکیه

هیچ اقامت دائمی به دلیل خرید ملک در ترکیه و یا اتریش و آلمان به شما داده نخواهد شد و تمامی این اقامت ها موقتی بوده و امکان عدم تمدید ان نیز زیاد است.

دلایل خریداران ملک در ترکیه به قصد سرمایه گذاری

به نظر محمدرضا مهری بهترین وکیل دادگستری در ایران و دارای تحصیلات حقوق تجارت بین‌الملل، رشد سریق اقتصادی ترکیه، این کشور را در شمار یکی از سریع ترین کشورهای در حال پیشرفت قرار داده که آینده روشنی را بابت آینده اقتصادی این کشور ترسیم کرده است.

‎در ده سال گذشته توجه بسیاری از سرمایه گذاران املاک دنیا به ویژه اروپا و خاورمیانه به خرید ملک در ترکیه معطوف شده است، سرمایه گذاران املاک جهت خرید ملک در ترکیه به سه دسته قابل تقسیم اند، خریداران ملک که جهت گذراندن تعطیلات به ترکیه می آیند و شامل اتباع اروپایی و عرب های عربستان می‌شود، دسته دوم شامل مهاجرینی هستند که قصد زندگی در یک مکان آرام در دوران بازنشستگی را دارند و دسته سوم افرادی که قصد سرمایه گذاری در املاک ترکیه را دارند و با خرید ملک در ترکیه و اجاره ان به توریست ها یا فروش مجدد ان به دنبال کسب سود هستند.

موقعیت مکانی ترکیه

‎ترکیه پل ارتباطی شرق به غرب دنیا است. بنابراین در مدت زمان کوتاهی به بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا می توان پرو از کرد، به خصوص، ایرلاین های ارزان و گوناگون به ایران، آب و هوای مدیترانه ای و سواحل مشهور ترکیه، یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این کشور توسط توریست ها می باشد، مخصوصا توریست هایی که قصد خرید خانه دوم در محلی خوش آب و هوا به منظور سپری کردن تعطیلات را دارند، به دلیل قیمت بالای خانه در مناطق توریستی اسپانیا، ایتالیا و فرانسه و رقابتی بودن قیمت خرید ملک در ترکیه توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده، این در حالیست که خانه های ساخته شده در ترکیه دارای کیفیت بالا و امکانات کاملی هستند و با قیمت بسیار کمتر از کشورهای رقیب عرضه می‌شوند.

وکیل خرید ملک در استانبول

تولید ناخالص ملی ترکیه

‎به گزارش شبکه خبری اقتصادی بلوم برگ، تولید ناخالص ملی ترکیه از میزان ۲۳۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۲ به میزان ۷۲۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته و این رشد اقتصادی، ترکیه را به ششمین اقتصاد بزرگ اروپا و هفدهمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل کرده که در نتیجه این رشد اقتصادی، کیفیت زندگی و سطح رفاه عمومی به شکل قابل توجه در حال فزونی هست، تورم منطقی کنترل شده باعث جذابیت سرمایه گذاری در ترکیه شده و رفاه اجتماعی را برای ساکنین این کشور فراهم کرده است.

‎یکی از پارامترها جهت خرید ملک در هر کشوری، ثبات اقتصادی است، با وجود اینکه طی سال های گذشته، ترکیه نا آرامی های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و با سقوط نسبی ارزش لیر در باربر دلار نیز مواجه شده، ولی افزایش قیمت در کالاهای اساسی که مردم ترکیه به صورت روزانه خریداری می کنند رخ نداده است.

بعنوان مثال قیمت لبنیات، فرآورده های دامی و کشاورزی در طی این سه سال تغییر نداشته در حالی که ارزش لیر تا پنجاه درصد کاهش داشته است.

بنابراین در کشوری با ثبات اقتصادی شما قادر خواهید بود تا برنامه ریزی مالی دراز مدت داشته باشید.

افتتاح حساب بانکی دلار و یورو

امکان افتتاح حساب بانکی به دلار و یورو در ترکیه وجود دارد. البته در بسته ارزی جدید بانک مرکزی ایران هم کلیه حساب های ارزی مشمول سود شده و در زمان برداشت، بانک مرکزی ایران تضمین بازپرداخت اسکناس سرمایه گذاری شده را داده است.

اکنون ترکیه، به یکی‌ از پر رونق ‌ترین اقتصاد‌ های جهان تبدیل شده و ایرانیان در ۲ سال گذشته میلیاردها دلار از سرمایه خود را صرف خرید مسکن و سرمایه گذاری در ترکیه کرده ا‌ند

خرید اتومبیل در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه با اجاره ملک در ترکیه

آخرین تغییرات قوانین مهاجرتی ترکیه بر محدود کردن اعطای اقامت توریستی ترکیه با اجاره ملک در ترکیه بنا شده است. بنا براین با اجاره ملک در ترکیه، امکان دریافت اقامت توریستی یک و دو ساله در ترکیه وجود ندارد.

بنا به اعلام اتحادیه مشاورین املاک ایران، بنگاه های ایران و مشاورین املاک در ایران حق انجام معامله درباره خرید ملک در ترکیه و یا اجاره ملک در ترکیه را ندارند و این قراردادها از نظر قانونی مورد حمایت قوانین و دادگاه های ایران نیستند.

خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه

بهترین مشاور جهت خرید ملک در ترکیه

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همراهی ده وکیل برتر دادگستری در ایران و همکاری گروه وکلای مهر، آخرین قوانین مهاجرتی کلیه کشورها را رصد کرده و به صورت روزمره در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

در صورتی که مایل به خرید ملک در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه، اجاره املاک و مستغلات در ترکیه و سایر کشورها می باشید، می توانید از مشاورین مهاجرتی و حقوقی فارسی زبان همکار گروه وکلای مهر در سراسر دنیا بهره بگیرید.

دریافت نشان اعتماد الکترونیک از وزارت صمت و نماد ساماندهی از وزارت ارشاد ایران و همچنین ثبت رسمی موسسه در سال ۱۳۸۶ و پروانه وکالت مدیران گروه حقوقی مهر، اطمینان بخش دریافت مشاوره مطمئن در مسیر خرید ملک در ترکیه و مهاجرت از راه سرمایه گذاری می‌باشد.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

وکیل تضمینی خرید ملک در استانبول

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۲۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *