خرید پاسپورت ترکیه

خرید پاسپورت ترکیه

خرید پاسپورت ترکیه


امروز با موضوع خرید پاسپورت ترکیه با شما هستیم.

ترکیه کشوری اورآسیایی، با زبان رسمی استانبولی و واحد پولی لیر می‌باشد. اقتصاد ترکیه در سال های اخیر رشد خیلی خوبی داشته است. بیشتر مردم تمایل به دریافت پاسپورت دوم دارند، به طوری که از طریق سرمایه گذاری در مدت کوتاه پاسپورت کشور مورد نظر را اخذ کنند که در حال حاضر ۲۸ کشور در جهان وجود دارد که متقاضیان می‌توانند با خرید پاسپورت این کشور ها، به راحتی پاسپورت دوم خود را بدون نیاز به اقامت و تمدید، اخذ کنند. ترکیه یکی از این ۲۸ کشور در جهان است.

متقاضیان خرید پاسپورت ترکیه با روش های سرمایه گذاری، خرید املاک و مستغلات در ترکیه میتوانند پاسپورت این کشور را بدست بیاورند. خرید پاسپورت ترکیه نسبت به جزایر کاراییب گران تر می‌باشد. خرید پاسپورت ترکیه یکی از سریعترین راه ها برای کسب تابعیت این کشور می‌باشد.

راه‌های دیگر برای اخذ پاسپورت ترکیه وجود دارد که بعد از چند سال اقامت در ترکیه، موجب تابعیت این کشور می‌شود مانند سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک در ترکیه ، ویزای کار ترکیه، ازدواج و تحصیل در ترکیه می‌باشد.

در این مقاله شرایط خرید پاسپورت ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه، که توسط کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل موسسه حقوقی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مشاوره دکتر محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سرمایه گذاری خارجی تهیه شده است، پرداخته خواهد شد و حتی الامکان پاسخ سوالات عزیزان درباره خرید پاسپورت ترکیه، خواهد آمد.

پزشکی ترکیه

سوالات متداول درباره خرید پاسپورت ترکیه

  • آیا از شرایط خرید پاسپورت ترکیه اطلاع دارید؟
  • هزینه‌های زندگی و خرید پاسپورت ترکیه چه میزان است؟
  • مدارک لازم برای خرید پاسپورت ترکیه چیست؟
  • مزایای خرید پاسپورت ترکیه چیست؟

شرایط خرید

یکی از راحت ترین راه‌های اخذ تابعیت ترکیه برای متقاضیان خارجی، خرید پاسپورت ترکیه می‌باشد. سرمایه گذاران خارجی می‌توانند، ملک یا خانه ای را خریداری کنند، سرمایه خود را در بانک‌های ترکیه سپرده گذاری کنند و اوراق قرضه دولت ترکیه را خریداری کنند.

خرید پاسپورت ترکیه از سه روش فوق امکان‌پذیر است. متقاضی سرمایه گذاری از هر کدام از روش های فوق اقدام کند، بعد از ۳ هفته پاسپورت ترکیه را دریافت کند به شرط انکه سرمایه مورد نیاز برای خرید پاسپورت ترکیه به مدت سه سال در ترکیه باشد. زمانی که متقاضی پاسپورت ترکیه را دریافت می کند به ۱۴۸ کشور (آمریکای مرکزی و لاتین، آفریقای جنوبی، بخش هایی از آسیا، شرق اروپا، کشور های حوزه شینگن و…) بدون ویزا سفر کند.

هزینه‌های خرید پاسپورت ترکیه

هزینه خرید پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک: اگر متقاضی یک میلیون دلار آمریکا ملکی در ترکیه خریداری کند، فورا می‌تواند پاسپورت ترکیه را دریافت کند. لازم به ذکر است متقاضی تا ۳ سال حق فروش ملک خود را ندارد.

هزینه خرید پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری: متقاضی می‌تواند با حداقل ۳ میلیون دلار در بانک ترکیه سپرده کند یا اوراق قرضه دولتی ترکیه را خریداری کند.

هزینه‌های زندگی در ترکیه

هزینه زندگی در ترکیه کمی گران تر از تهران، ماهانه ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ لیر می‌باشد. هزینه اجاره آپارتمان در ترکیه حدودا بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ لیر در ماه، هزینه‌های خوراک نیز در ماه ۴۰ تا ۱۰۰ لیر می‌باشد.

وکیل مهاجرت در نیاوران

قوانین جدید خرید پاسپورت ترکیه

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، پرداخت حداقل ۱ میلیون دلار آمریکا برای خرید پاسپورت ترکیه ضروری است. رییس جمهور کشور ترکیه در پی اتخاذ سیاست های جدید مهاجرتی و جذب سرمایه گذار روند ورود سرمایه گذاران و خرید پاسپورت ترکیه را با کاهش نرخ ها به شدت تسهیل و مطلوب نموده است.

از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸، متقاضیان تنها با خرید ملک با ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا، خرید شرکت به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار دلار آمریکا، سرمایه گذاری دولتی یا سپرده گذاری در بانک‌های دولتی ترکیه به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار دلار آمریکا و نیز راه اندازی کسب و کار با استخدام حداقل ۵۰ نفر از شهروندان ترکیه می‌توانند پاسپورت ترکیه را اخذ نمایند.

برای اطلاع از قوانین جدید خرید پاسپورت ترکیه با کارشناسان مهاجرت به ترکیه در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

راه‌های اخذ اقامت دائم ترکیه

  • ثبت شرکت در ترکیه: متقاضیان سرمایه گذاری در ترکیه، با حداقل هزینه ۱۰۰ هزار لیر می‌تواند شرکت ثبت کند. ثبت شرکت در ترکیه موجب اقامت موقت می‌شود که بعد از ۵ سال تمدید به اقامت دائم تبدیل می‌شود.
  • ازدواج با تبعه ترکیه: مانند همه کشورها، ازدواج با یکی ازاتباع ترکیه، امکان اقامت به فرد خارجی درترکیه را می‌دهد. براساس قانون مدنی و قانون اساسی ترکیه، هر شخص خارجی که به مدت پنج سال در ترکیه، اقامت داشته و مالیات دولت ترکیه را پرداخت نماید، امکان درخواست اقامت دائم ترکیه را دارد. این درخواست در اداره مهاجرت مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت داشتن شرایط کافی و عدم ارتکاب جرم در این مدت، اقامت دائم ترکیه که قابل تبدیل به پاسپورت این کشور، تحت شرایط خاص و سختی می باشد، به وی اعطا می‌شود.
  • کار در ترکیه: اگر متقاضی پیشنهاد کاری از کارفرمای ترکی داشته باشد می‌تواند در این کشور کار کند. اگر به مدت ۵ سال مالیات ترکیه را پرداخت کند می‌تواند اقامت دائم ترکیه را دریافت کند.
شرایط کار در ترکیه

بعد از دریافت اقامت دائم ترکیه، متقاضیان می‌توانند برای دریافت پاسپورت ترکیه درخواست کنند.

مزایای خرید پاسپورت ترکیه

  • خرید پاسپورت ترکیه، موجب اخذ تابعیت ترکیه برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وی می‌باشد.
  • فرد متقاضی با خرید پاسپورت ترکیه می‌تواند به ۱۴۸ کشور و جزایر کاراییب بدون ویزا سفر کند.
  • پاسپورت ترکیه ارزش بالایی در اتحادیه اروپا و سایر کشور ها دارد. (احتمالا در سال های اخیر ترکیه، یکی از کشور های اتحادیه اروپا می‌شود.)
  • خرید پاسپورت ترکیه، راحت ترین راه اخذ تابعیت ترکیه می‌باشد. فرد متقاضی می‌تواند با سرمایه گذاری بعد از ۳ هفته پاسپورت ترکیه را دریافت کند.
  • شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد، در ۱۴۸ کشور به راحتی می‌تواند برای سرمایه گذاری اقدام کند.
  • با خرید پاسپورت در ترکیه، متقاضی به راحتی در ترکیه سرمایه گذاری، کار و تحصیل نماید.

مدارک لازم برای خرید پاسپورت

  • متقاضی خرید پاسپورت ترکیه باید بالای ۱۸ سال باشد.
  • اصل گذرنامه متقاضی و همراهان وی مورد نیاز است.
  • ارائه سند ازدواج و یا طلاق متقاضی خرید پاسپورت ترکیه
  • ارائه شناسنامه متقاضی
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه
  • ارائه گواهی سلامت
  • گواهی حساب بانکی فرد متقاضی (تمکن مالی)
  • متقاضی بتواند در حد نیاز به زبان ترکی صحبت کند.

بهترین وکیل خرید پاسپورت ترکیه در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با دارا بودن تجربه های موفق در موضوع خرید پاسپورت در ترکیه و سایر کشورهایی که امکان خرید پاسپورت وجود دارد، آماده ارائه مشاوره حقوقی تخصصی درباره سرمایه گذاری، ثبت شرکت، ازدواج، تحصیل، کار و خرید پاسپورت ترکیه، برای هم وطنان عزیز می‌باشد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره مهاجرتی از وکلای متخصص موسسه حقوقی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری، با موسسه تماس بگیرید.

قوانین جدید خرید پاسپورت ترکیه

برای دریافت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

موسسه حقوقی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *