راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه


امروز با موضوع راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه با شما خواهیم بود.

‌می‌دانیم یکی از طرق مهاجرت به ترکیه، از طریق خرید ملک است؛ ولی چرا ترکیه؟ یا اساسا چرا مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک؟

ترکیه پانزدهمین اقتصاد بزرگ ترکیه، با هدف قرار گرفتن میان ده اقتصاد برتر جهان تا سال ۲۰۲۰ است و همچنین ششمین اقتصاد اروپاست.

اقتصاد ترکیه با رشد متوسط سالانه بیش از ۵ درصد طی دهه گذشته، رشد چشمگیری داشته است. در سال ۲۰۱۲ ترکیه به عنوان سومین کشور جذاب برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک شناخته شده است.

با وجود چنین مزیتی و همچنین امکان دریافت پاسپورت از طریق خرید ملک در ترکیه، باید گفت بدیهی است که ترکیه یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی از طریق خرید ملک است.

مقاله‌ی پیش رو، راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه است. چنانچه پس از خواندن این مقاله همچنان ابهاماتی در این خصوص داشتید با کارشناسان ارشد دپارتمان مهاجرت گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای خرید ملک در ترکیه از چه طریقی اقدام کنیم؟

آیا اخذ پاسپورت از طریق خرید ملک در ترکیه امکان‌پذیر است؟

برای راهنمایی جامع خرید ملک در ترکیه با کدام موسسه حقوقی تماس بگیریم؟

جرم فروش سیگنال
[/stextbox]

 

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

پیشتر در مقاله اقامت ترکیه با خرید و اجاره ملک ( لینک به https://mehrilaw.com/wEKZ4) در خصوص قوانین مهاجرتی ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه خرید ملک توضیح داده‌ایم. شما با خرید ملک در ترکیه اقامت موقت یک ساله دریافت می‌کنید که تا ۵ سال به صورت سالانه قابل تمدید است و پس از ۵ سال می‌توانید برای اقامت دایم درخواست دهید.

همانطور که در مقاله بالا آمده قبلا با خرید ملک به ارزش یک میلیون دلار امکان اخذ پاسپورت ترکیه وجود داشت ولی در حال حاضر حداقل سرمایه لازم جهت اخذ پاسپورت ترکیه مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ دلار است. لازم به ذکر است ملک مزبور تا ۳ سال قابل نقل و انتقال نخواهد بود.

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه

با وجود اینکه در سال‌های اخیر متقاضیان خرید ملک در ترکیه بسیار افزایش یافته‌اند، با این حال قیمت املاک به نسبت سایر کشورهای اروپایی ارزان است و همچنان ترکیه مقصد سرمایه‌گذاری ایده‌الی محسوب می‌شود. قیمت املاک در ترکیه به دو عامل موقعیت جغرافیایی ملک و کیفیت ساخت و ساز آن بستگی دارد.

استانبول به عنوان مرکز تجاری فرهنگی، آنکارا برای اهمیت سیاسی‌اش و جنوب ترکیه به عنوان منطقه گردشگری از مناطق پرطرفداران متقاضیان خرید ملک در ترکیه است.

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه جهت یافتن ملک مناسب

یکی از بهترین راه‌های یافتن ملک مناسبتان، جست و جو در محله‌های ترکیه است؛ بسیاری از خانه‌ها اطلاعیه فروش دارند. جست و جوی شخصی و گشت در محله‌ها سبب گسترش دامنه اطلاعات شما در خصوص قیمت املاک می‌شود و در نهایت مراجعه به مشاورین املاک موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

وکیل بین المللی در استانبول

اگر ملکی را انتخاب کردید، حتما آن را در وب‌سایت‎های املاک پیدا کنید. اغلب ملک‌ها در وب‌سایت‌های متفاوت، با قیمت‌های متفاوت آگهی می‌شوند؛ و دانستن قیمت واقعی ملک برای مذاکره با مالک لازم است. یکی از وب‌سایت‌های خوب در این زمینه سایت Turyap است.

خرید ملک در ترکیه بدون وساطت مشاورین املاک کار دشواری است. مشاورین املاک هم از خریدار و هم مالک کمیسیون دریافت می‌کنند؛ مبلغ کمیسیون معادل ۳ درصد ارزش مال است.

حتما پیش از انجام معامله چک کنید که مشاور مزبور حق فروش ملک را داشته باشد. درخصوص مشخصات فنی ملک هرگز به مشاورین املاک در ترکیه اعتماد نکنید، قطعا میزان کمیسیون برای وی اهمیت بیشتری از خرید خوب شما دارد. بنابراین توصیه‌ی اکید ما به شما این است که قبل از هر اقدامی جهت خرید ملک در ترکیه حتما با وکیل خود مشورت کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره جهت انتخاب ملک مناسب و چگونگی تنظیم قرارداد خرید ملک در ترکیه، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

لینک‌های مفید جهت خرید ملک در ترکیه

در ادامه لیستی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه‌ی خرید ملک در ترکیه آمده، با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید ضمن برقراری ارتباط با مشاورین املاک متخصص در این زمینه، ملک مورد نظر خود را نیز بیابید؛ ضمنا توصیه‌ی ما به شما این است که از اهمیت مشاوره حقوقی در این موضوع مهم غافل نشوید.

وکیل خرید ملک در ترکیه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل خرید ملک در ترکیه، جهت مشاوره آنلاین یا حضوری در خصوص خرید ملک در ترکیه و تنظیم قرارداد، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه، اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تغییرات قانون طلاق توافقی

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *