وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر

وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر

وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر


امروز با موضوع معرفی وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر و مهم ترین پرونده های کلاهبرداری سایبری خیابان ولیعصر با شما هستیم.

جدیدترین شیوه کلاهبرداری سایبری از طریق سایت دیوار، که از طریق پلیس فتای تهران کشف و متهم آن دستگیر شده است، از طریق دپارتمان حقوق و جرایم رایانه ای موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، مورد بررسی حقوقی قرار گرفته و با معرفی وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر در سایت گروه وکلای مهر منتشر خواهد شد.

خدمات حقوقی گروه وکلای مهر در زمینه جرایم رایانه ای، چگونگی شکایت از جرایم رایانه ای در دادسرای جرایم اینترنتی تهران، و همچنین هزینه وکیل دادسرای جرایم رایانه ای تهران، برای عزیزان تشریح خواهد شد.

نکات مهم در موضوع وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی بهترین وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر چه اقدامی لازم است؟

دادسرای جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر تهران کجاست؟

برای طرح شکایت از کلاهبرداری سایبری در خیابان ولیعصر به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 

جدیدترین شیوه کلاهبرداری رایانه ای

از طریق سایت دیوار که محل درج آگهی خرید و فروش اینترنتی اجناس و کالاهاست، با فروشنده آبگرمکن آشنا شدم که مبلغ آبگرمکن را دو میلیون تومان اعلام کرده بود.

با توجه به اینکه مبلغ اصلی خرید این آبگرمکن، چهار میلیون تومان بود، برای خرید وسوسه شدم و پس از تماس با فروشنده، وی اعلام کرد که ابتدا باید مبلغ را به حسابی که اعلام نموده بود واریز کنم تا آبگرمکن را ارسال نماید.

در مقابل اصرار بنده که با تحویل آبگرمکن، مبلغ را تصفیه خواهم کرد، اظهار داشت با توجه به اینکه خریداران دیگری هم هستند امکان ارسال پیش از پرداخت وجود ندارد.

وکیل کلاهبرداری بازار تهران

بعد از واریز وجه و عدم دریافت کالا، متوجه کلاهبرداری شدم و وقتی به صاحب حساب مراجعه کردم متوجه شدم که ایشان در قبال واریز وجه به حسابشان، گوشی موبایل فروخته اند و هر دو نفر اسیر کلاهبرداری اینترنتی شده ایم، این مطالب را یکی از مراجعین به گروه وکلای مهر در چگونگی شیوه جدید کلاهبرداری بیان داشته اند که اخیرا در شهر تهران اتفاق افتاده است.

پیشگیری از کلاهبرداری سایت های فروش کالا

برای اطمینان از ارسال کالا در خرید اینترنتی، مراجعه مستقیم به نشانی اعلامی صاحب کالا، یکی از بهترین راهها برای اطمینان از مورد کلاهبرداری قرار نگرفتن است.

پس از رویت آگهی فروش کالا، از فروشنده آدرس دریافت نموده و به صورت حضوری مراجعه نمایید.

از خرید لوازم خانگی نو و دست دوم بدون بررسی توسط کارشناس و خبره خودداری فرمایید.

از صحت آدرس فروشگاههای مجازی و ارائه کنندگان خدمات مجازی اطمینان حاصل نمایید.

وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل جرایم رایانه ای خیابان ولیعصر

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

موسسه حقوقی مهر پارسیان

نشانی جدید اداره پنجم اجرا

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

  • سلام
    همسر من در بازار رمز ارز ها فعالیت میکنه. بطور اتفاقی مدیر مدرسه پسرم همسرمو میبینه که در مورد دلار و ارز صحبت میکنه. با اصرار خودش میاد که سرمایه گذاری کنه. خوداون آقا حساب ارزی همراه با مقداری ارز داشته که با حساب کاربری خودش میده همسرم. همسرم باهاش قراداد کاری طبق عنوان سرمایه گذار و و خودش بعنوان تریدر میبنده. در حال حاضر اون مقدار ارز در معامله از بین رفته (معامله ضرر کرده). و آقا از همسر من بعنوان کلاهبردار شکایت کرده.(( هم قرارداد کاری داریم که سود و ضرر شریک هستن.. هم تمام هیستوری معامله ها که رمز وارد شدن به معامله رو همسرم از اون آقا میگرفته(داخل گوشی اون آقا بعنوان صاحب حساب کاربری) هست . همون معامله که منجربه ضرر شده و هم تاریخ معامله و مبلغی که اون آقا واریز کرده بعنوان خرید ارز) در ضمن این وسط پولی به حساب همسر من نرفته. ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی استرس دارم

    • سلام با توجه به قراردادی که بینشون هست موضوع مشمول موارد کلاهبرداری نمیشه و شخص اگه ادعایی داره باید در دادگاه حقوقی استحقاق خودش رو ثابت کنه.
      در صورتی که پرونده خلاف این جراین پیش رفت بهتون پیشنهاد می کنم حتما با وکیل کیفری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *