دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت غرب تهران


امروز با موضوع معرفی دفتر وکالت غرب تهران و همچنین بررسی موادی از قانون آیین دادرسی کیفری به صورت کاربردی برای شهروندان با شما هستیم.

منطقه 5 تهران و حریم آن تا مدتها به عنوان محدوده غرب تهران مطرح بود و با گسترش محدوده شهر تهران و اضافه شدن مناطق 21 و 22 شهرداری تهران، عملا محدوده غرب تهران تا ابتدای شهرستان کرج کشیده شد.

اما دسترسی آسان از شهر کرج، اندیشه، شهریار، شهرقدس و سایر مناطق و شهرهای غربی تهران به میدان ونک در تهران، موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان را بر آن داشت تا دفتر وکالت غرب تهران، دفتر وکالت شرق تهران، دفتر وکالت شمال تهران و دفتر وکالت جنوب تهران را در قالب گروه وکلای مهر و دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی داخلی و بین الملل را با هم تجمیع نموده و در نشانی مندرج در دفتر وکالت محمدرضا مهری پذیرای عزیزان از همه مناطق تهران و ایران باشیم.

نکات مهم در معرفی دفتر وکالت غرب تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی دفتر وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهرک غرب تهران چگونه است؟

چگونه با سایت کانون وکلای غرب تهران و دفتر وکالت غرب تهران دسترسی پیدا کنیم؟

معروف ترین وکیل دادگستری در غرب تهران کیست و چه ویژگیهایی دارد؟

برای طرح شکایت از پزشک در غرب تهران چه باید کرد؟

[/stextbox]

 

در ادامه به یکی از موضوعاتی که مورد سوال عزیزان از دفتر وکالت غرب تهران بوده خواهیم پرداخت.

واخواهی از حکم محکومیت به حد بابت شرب خمر

بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری، جرایم دارای دو جنبه حق الناس و حق الله می‌باشند، در این بین بعضی از جرایم، حق الله صرف هستند یعنی برای محکومیت به این جرایم نیازی به شکایت شاکی خصوصی نیست و امکان رسیدگی غیابی به این گونه جرایم نیز طبق ماده 406 قانون آیین دادرسی کیفری جدید، امکان پذیر نیست.

مشاوره حقوقی دفاع مشروع

جرایمی مانند شرب خمر، زنا و لواط از جمله جرایمی هستند که امکان رسیدگی غیابی به آنها وجود ندارد.

اگر متهم به شرب خمر در دادگاه حاضر شود و در هنگام تنفس دادگاه، بدون عذر موجه غایب شود، تکلیف چیست؟

در این گونه موارد به حکم صریح تبصره 1 ماده 406 مذکور، دادگاه رسیدگی را ادامه می‌دهد و حکمی که در این باره صادر می‌شود حکم حضوری محسوب شده و قابل واخواهی نیست.

اما در جرایم که فقط جنبه حق اللهی دارند، در صورتی که محتویات پرونده مجرمیت و انتساب بزه به متهم را ثابت نکند، دادگاه می‌تواند حکم برائت غیابی صادر کند و فقط صدور حکم محکومیت غیابی در جرایم حق اللهی ممنوع است.

نحوه واخواهی از حکم غیابی کیفری

در موارد بسیاری دیده شده است که بدون اطلاع متهم از شکایت شاکی، حکم غیابی محکومیت به مجازات حبس به صورت غیابی صادر شده و با توجه به عدم حضور متهم و وکیل وی در جلسات رسیدگی و انتشار حکم دادگاه در روزنامه کثیرالانتشار، برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرا ارسال شده است.

در این موارد، دادیار اجرای احکام، با استعلام از ثبت احوال، راهنمایی و رانندگی، پلیس امنیت و سایر مراجعی که دسرسی به متهم و محکوم را تسهیل می‌نمایند، نسبت به اخذ آخرین آدرس وی اقدام می‌کند.

مسدود کردم حساب های بانکی، ممنوعیت خدمات رسانی دستگاههای دولتی از جمله ثبت احوال و ثبت اسناد، صدور دستور ممنوع الخروجی محکوم نیز از دستورهایی است که اجرای احکام برای دسترسی به محکوم صادر می‌کند.

حال در صورتی که با حکم قطعی غیابی کیفری مواجه شدیم تکلیف چیست؟

تبصره 2 ماده 406 قانون آیین دادرسی کیفری اشعار می‌دارد، در این گونه موارد که حکم دادگاه ابلاغ واقعی نشده است، متهم از تاریخ اطلاع از حکم، 20 روز فرصت واخواهی دارد و اگر ساکن خارج از ایران است این مهلت به دو ماه افزایش می‌یابد.

وکیل در اهواز

در صورت دستگیری محکوم علیه، با درخواست واخواهی وی، اجرای رای متوقف و متهم تحت الحفظ به همراه پرونده به دادگاه صادر کننده حکم اعزام می‌شود.

دادگاه در صورت اقتضا و لزوم با اخذ تامین کیفری از متهم و با تعیین وقت رسیدگی، وی را آزاد نموده تا در روز رسیدگی و برگزاری جلسه دادگاه اتخاذ تصمیم نماید.

دفتر وکالت غرب تهران

همانطور که در صدر این نوشتار توضیح دادیم، دسترسی آسان از تمام مناطق تهران به میدان ونک و دفتر گروه وکلای مهر، می‌تواند این دفتر را در شمار دفتر وکالت غرب تهران معرفی نماید.

با توجه به گستردگی محدوده جغرافیایی شهر تهران، امکان مشاوره حقوقی آنلاین و نیز مشاوره حقوقی تلفنی با دفتر وکالت غرب تهران، مستقر در میدان ونک وجود دارد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی و تماس با دفتر وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران و برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکالت غرب تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره تلفن همراه دفتر وکالت غرب تهران

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

5/5 - (26 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *