سفر به آفریقای جنوبی

سفر به آفریقای جنوبی

سفر به آفریقای جنوبی


امروز با موضوع سفر به آفریقای جنوبی با شما خواهیم بود.

آفریقای جنوبی کشور تضادهاست؛ این کشور دارای پوشش گیاهی، طبیعت، حیات وحش و فرهنگ‌های متنوعی است. قطعا سفر به آفریقای جنوبی فرصت خوبی برای مواجه شدن با طیف گسترده‌ای از تجربیات کم‌نظیر است.

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره و اخذ ویزای توریستی سفر به آفریقای جنوبی، با همکاران ما در دپارتمان مهاجرت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، همکار سازمان مهاجرتی محمدرضا مهری در تهران، تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص سفر

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جاذبه‌های گردشگری سفر به آفریقای جنوبی کدامند؟

ویزای توریستی جهت سفر به آفریقای جنوبی چه مدت اعتبار دارد؟

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه وقتی است؟

ویزای توریستی بلندمدت سفر به آفریقای جنوبی در چه مواردی صادر می‌گردد؟

[/stextbox]

 

جاذبه‌های گردشگری برای سفر

  • پارک ملی کروگر، استان مپومالانگو و لیمپوپو

پارک ملی کروگر یکی از معروف‌ترین پارک‌ها برای سافاری است. این پارک یکی از بهترین مکان‌ها در سفر به آفریقای جنوبی برای دیدن «پنج حیوان بزرگ»: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن می‌باشد.

  • کیپ تاون، کیپ غربی

یکی از شهرهای پرطرفدار برای سفر به آفریقای جنوبی، کیپ تاون است. این شهر بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی است و به داشتن طبیعت و فرهنگ متنوع معروف است. شما با سفر به کیپ تاون آفریقای جنوبی، می‌توانید در آن واحد هم از مناطق کوهستانی و هم مناطق ساحلی این شهر لذت ببرید.

یکی از جاذبه‌های مهم کیپ تاون در سفر به آفریقای جنوبی، آبشار ویکتوریا و آلفرد می‌باشد.

  • پارک کالاگاردی، کیپ شمالی

بازدید از پارک کالاگاردی قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر شما به آفریقای جنوبی است؛ زیرا این پارک بزرگ‌ترین منطقه بیابانی در جهان است. تنوع حیات وحش و پوشش گیاهی این منطقه، مراتع طلایی و آسمان آبی عمیق آن یکی از زیباترین مناظری است که سبب جذب بسیاری برای سفر به آفریقای جنوبی شده است.

  • استلنبوش، کیپ غربی

استلنبوش یکی از زیباترین شهرهای آفریقای جنوبی است. استلنبوش شهری دانشگاهی و پر جنب و جوش و دارای بهترین کافه و رستوران‌ها در آفریقای جنوبی است. ضمن اینکه بازدید از موزه‌های این شهر یکی از خاطرات فراموش نشدنی سفر به آفریقای جنوبی برای علاقمندان تاریخ خواهد بود.

  • دراکنزبرگ، کاوازولو-ناتال

دراکنزبرگ به معنی «کوه‌های اعتراض» یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های سفر به آفریقای جنوبی است. این منطقه‌ی زیبا دارای کوه‌های دندانه‌دار و جنگل‌های انبوه است. در تابستان منظره کوه‌ها در کنار آبشارهای پرآب و در زمستان‌ها قله‌های سفیدپوش این کوه‌ها، بسیار دیدنی است.

وکیل تلفنی

ویزای سفر

برای سفر به آفریقای جنوبی باید ویزای توریستی دریافت نمایید. ویزای توریستی مناسب کسانی است که جهت تفریح یا دیدار خانواده و دوستان قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارند. ویزای توریستی جهت سفر به آفریقای جنوبی برای مدت 90 روز اعتبار دارد.

ویزای توریستی بلندمدت جهت سفر

در برخی موارد ویزای توریستی سفر به آفریقای جنوبی برای مدت طولانی (بیش از 3 ماه) صادر می‌گردد؛ در هر حال مدت اعتبار این نوع ویزا نمی‌تواند بیش از 3 سال باشد. در موارد زیر ویزای توریستی بلندمدت جهت سفر به آفریقای جنوبی صادر می‌گردد:

  • در صورتیکه به عنوان همسر یا پارتنر، شخصی را که دارای یکی از ویزاهای آفریقای جنوبی ازجمله: کار، تحصیل و غیره است، همراهی می‌کنید.
  • اگر به عنوان همراه فرزندتان که پذیرش تحصیلی آفریقای جنوبی را داراست، قصد سفر به آفریقای جنوبی دارید.
  • در صورتیکه شما در یک دوره آموزشی دانشگاهی تحت حمایت موسسه آموزشی خود شرکت کنید.
  • اگر در یک مدرسه بین‌المللی تدریس می‌کنید.
  • اگر در فیلم‌ها یا تبلیغاتی که در آفریقای جنوبی تولید می‌شوند، به عنوان بازیگر، فیلم‌بردار، گریمور، نورپرداز و غیره، شرکت دارید.
  • اگر شما روزنامه‌نگاری در استخدام یک آژانس خبری خارجی در آفریقای جنوبی باشید.
  • اگر ضمن ارایه مدارک حمایت مالی خود، در آفریقای جنوبی مشغول انجام تحقیقات هستید.
  • اگر هنرمندی هستید که قصد اجرا، نوشتن، نقاشی یا مجسمه‌سازی در آفریقای جنوبی دارید.
  • اگر راهنمای گردشگری هستید.
  • اگر همسر یا پارتنر شهروند یا دارنده‌ی اقامت دایم آفریقای جنوبی هستید و برای راه‌اندازی کسب و کار، پذیرش تحصیلی و یا پیشنهاد شغلی، قصد سفر به آفریقای جنوبی دارید.
  • اگر شما و همسرتان خارجی هستید و با داشتن ویزای اقامت موقت، فرزندتان در آفریقای جنوبی متولد شده است.
وکیل فسخ نکاح ونک

بهترین زمان سفر

جهت سفر به آفریقای جنوبی باید بدانید از آنجاییکه آفریقای جنوبی در نیمکره جنوبی قرار دارد، زمانیکه در اروپا و آمریکای شمالی زمستان است در آفریقای جنوبی تابستان است و زمان مناسبی برای سفر به آفریقای جنوبی است.

با این حال سپتامبر یکی از بهترین ماه‌های سال برای سفر به آفریقای جنوبی است، شما با سفر به آفریقای جنوبی در این ماه علاوه بر لذت بردن از آب و هوای خوب و معتدل آفریقای جنوبی و دیدن مناظر بکر آن، با حیات وحش و نوزادان تازه متولد‌شده آن نیز مواجه خواهید شد.

وکیل اخذ ویزای توریستی سفر

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل اخذ ویزای توریستی سفر به آفریقای جنوبی، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به آفریقای جنوبی، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تماس با دفتر وکیل مهاجرت

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *